Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:13 
 
Hardtraxxer

Thanks Wout :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:33 
 

xKimm- schreef:
Ja, da's waar. Probleem is wel dat er tot nu toe maar 2 andere van m'n groep naar Dominator gaan, dus weet niet of we dan wel gaan. Zonde :(
En welke is dat in Valkenswaard?


Re-Action Outdoor festival..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 13:24 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
xKimm- schreef:
Ja, da's waar. Probleem is wel dat er tot nu toe maar 2 andere van m'n groep naar Dominator gaan, dus weet niet of we dan wel gaan. Zonde :(
En welke is dat in Valkenswaard?


Re-Action Outdoor festival..


Staat die ook op partyflock?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 13:25 
 
Hardtraxxer

mikeee schreef:
Welkom.
Enjoy your stay :thumbup:


Dankuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 13:53 
 

xKimm- schreef:
Chris Two schreef:
xKimm- schreef:
Ja, da's waar. Probleem is wel dat er tot nu toe maar 2 andere van m'n groep naar Dominator gaan, dus weet niet of we dan wel gaan. Zonde :(
En welke is dat in Valkenswaard?


Re-Action Outdoor festival..


Staat die ook op partyflock?


Ja natuurlijk

https://partyflock.nl/party/223757:Re_A ... tival.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:01 
 
Hardtraxxer

Aahw 29 september, dan wil ik al naar XXlerator
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:07 
 

Ik ga combineren, 's avonds naar XXL overdag naar Re-action
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:25 
 
Hardtraxxer

Hmm, ik hou het denk ik alleen op XXl
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:26 
 
Hardtraxx Elite

welkom!

4 pagina's inmiddels al en nog niet gesloten doen jullie braaf jongens! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:34 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
welkom!


Dankje ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topic dat ik nog niet kende, 4 pagina's.. Waarom weet je dan al meteen hoe laat het is :P

Anyways, welkom! Ik las dat je wel eens naar hardcore luistert, maar vooral commerciele hardcore. Wat vind je van tracks als:

Fracture 4 - I Never Want To See Your Face Again ?


Lowroller - Dark Brown Eyes ?


of iets harder, Lenny Dee - Fucking Hostile (The Outside Agency Remix) ?



Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:46 
 
Hardtraxxer

Heey, vind die eerste twee niet zoveel een
Beetje softie, en neigt af en toe naar dubstep ofzo, tenminste, zo'n idee heb ik
Vind het niks in ieder geval haha

De derde vind ik wel nice !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xKimm- schreef:
De derde vind ik wel nice !

Gaat de goede kant op :D

Wat vind je van deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

4 pagina's: kon alleen maar een vrouw zijn.

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

xKimm- schreef:
Heey, vind die eerste twee niet zoveel een
Beetje softie, en neigt af en toe naar dubstep ofzo, tenminste, zo'n idee heb ik
Vind het niks in ieder geval haha


Logisch, dubstep is ook herrie.
Welkom. Lekker centraal voor alle feestjes zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sjezus.... 4 pagina's. Kon dus alleen maar betekenen dat het een vrouw was. Ook weer dezelfde die blijven reageren :')

Maare... welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:57 
 
Hardtraxxer

Thanks, jij maakt er de 5e pagina van haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:57 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
xKimm- schreef:
De derde vind ik wel nice !

Gaat de goede kant op :D

Wat vind je van deze?


Lelijke herrie ;$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:00 
 

xKimm- schreef:
Draidy schreef:
xKimm- schreef:
De derde vind ik wel nice !

Gaat de goede kant op :D

Wat vind je van deze?


Lelijke herrie ;$


Kim, ben jegek joh? HERRIE! :loving: :love: :love: :love: :love: :love:
Wat vaker een herrie meeting doen steven. dan krijgen we vanzelf iedereen mee (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 10:17 
 
Hardtraxxer

Gaat 'm niet worden ! ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 12:48 
 
Hardtraxxer

Dankjewel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, wat is je mening over Someren :)?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!