Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:08 
 

xd

kwam mij met q-base bekend voor........

Half in de sloot.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:17 
 
Hardtraxxer

Haha goed bezig, daar had ik dan gelukkig weer geen last van ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:24 
 

Andere muziek doet je ook iets?
zoals Rowwen Heze?
of BZB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:25 
 
Hardtraxxer

Andere muziek wel, maar die je nu opnoemt dus totaal niet hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:26 
 

:( :cry:

en wat dan wel?
House?
Dubstep?
Rock?
metal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:28 
 
Hardtraxxer

Haha het spijt me

Jup, house / top40
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:32 
 

^^

Top 40 kan er soms wel eens in naast HS en Herrie.
Wel van Slam!fm.
die kunnen mensen zo lekker treiteren. altijd rond half 5 zoiets.
phonefuck. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:36 
 
Hardtraxxer

Ja klopt
Hmm, luister weinig Slam!FM
Meestal radio 538
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:38 
 

ja toch?

naja, veel plezier op t forum! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:44 
 
Hardtraxxer

Thanks, komt wel goed denk ik !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ik je nog maar een keer fatsoenlijk welkom heten voordat het niet meer kan :P
Veel plezier met het stelletje idioten op dit forum kim x

Nog een house liefhebber I see. Wat geweldig :D Wat is je favoriete house producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:10 
 

Welkom, ik zie al dat er voor mij gewaarschuwd is door onze grote vriend Kaboem.
Nergens voor nodig ;)

Beek en Donk.. dus Wish Outdoor :thumbup: prima volk!
Nog van plan om wat feestjes deze zomer te doen? (dominator, qontinent, mysteryland, decibel?)

Of pak je najaar weer wat indoor feestjes: Syndicate, qlimax, project, loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:19 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 22:43 
 

Wat mij opvalt is dat dhr. J. Wendler weer bijzonder actief is.
Julian, we gaan binnenkort eens jou inschrijven op lexa.nl, Zoosk.nl of Pepper.nl... want dit gedrag is niet tolerabel

(praat mijn gedrag ook niet goed, maar ik ben op andere manier irritant)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 22:45 
 

Chris Two schreef:
Wat mij opvalt is dat dhr. J. Wendler weer bijzonder actief is.
Julian, we gaan binnenkort eens jou inschrijven op lexa.nl, Zoosk.nl of Pepper.nl... want dit gedrag is niet tolerabel

(praat mijn gedrag ook niet goed, maar ik ben op andere manier irritant)

http://duodater.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 22:47 
 

Chris Two schreef:
Wat mij opvalt is dat dhr. J. Wendler weer bijzonder actief is.
Julian, we gaan binnenkort eens jou inschrijven op lexa.nl, Zoosk.nl of Pepper.nl... want dit gedrag is niet tolerabel

(praat mijn gedrag ook niet goed, maar ik ben op andere manier irritant)

:x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 22:49 
 

Dysphoria schreef:
Chris Two schreef:
Wat mij opvalt is dat dhr. J. Wendler weer bijzonder actief is.
Julian, we gaan binnenkort eens jou inschrijven op lexa.nl, Zoosk.nl of Pepper.nl... want dit gedrag is niet tolerabel

(praat mijn gedrag ook niet goed, maar ik ben op andere manier irritant)

http://duodater.com/




:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 23:12 
 
Donateur

Jongens doe maar even normaal, zo'n dingen horen hier niet thuis !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 23:32 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 09:26 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Laat ik je nog maar een keer fatsoenlijk welkom heten voordat het niet meer kan :P
Veel plezier met het stelletje idioten op dit forum kim x

Nog een house liefhebber I see. Wat geweldig :D Wat is je favoriete house producer?


Geen één favoriet, ik verdiep me daar niet in joh ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 09:27 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Welkom, ik zie al dat er voor mij gewaarschuwd is door onze grote vriend Kaboem.
Nergens voor nodig ;)

Beek en Donk.. dus Wish Outdoor :thumbup: prima volk!
Nog van plan om wat feestjes deze zomer te doen? (dominator, qontinent, mysteryland, decibel?)

Of pak je najaar weer wat indoor feestjes: Syndicate, qlimax, project, loudness?


Jaa wilde naar Dominator en XXlerator
en eigenlijk ook wel naar Syndicate of Loudness ofzo
Maarja, geld he, weet niet of ik dat genoeg heb tegen die tijd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer met pijn in de ogen en met plaatsvervangende schaamte 4 pagina's gelezen :/
Maar welkom Kim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:36 
 
Hardtraxxer

Dankuu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:36 
 

xKimm- schreef:
Chris Two schreef:
Welkom, ik zie al dat er voor mij gewaarschuwd is door onze grote vriend Kaboem.
Nergens voor nodig ;)

Beek en Donk.. dus Wish Outdoor :thumbup: prima volk!
Nog van plan om wat feestjes deze zomer te doen? (dominator, qontinent, mysteryland, decibel?)

Of pak je najaar weer wat indoor feestjes: Syndicate, qlimax, project, loudness?


Jaa wilde naar Dominator en XXlerator
en eigenlijk ook wel naar Syndicate of Loudness ofzo
Maarja, geld he, weet niet of ik dat genoeg heb tegen die tijd :(


Ik zou eerder voor Dominator kiezen en dan voor kleinere feestjes tussendoor (psst, valkenswaard heeft er binnenkort 1 voor 12,50)
zo bespaar je toch geld ne heb je wel een leuke dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:38 
 
Hardtraxxer

Ja, da's waar. Probleem is wel dat er tot nu toe maar 2 andere van m'n groep naar Dominator gaan, dus weet niet of we dan wel gaan. Zonde :(
En welke is dat in Valkenswaard?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!