kwam mij met q-base bekend voor........
Half in de sloot.....
http://duodater.com/Chris Two wrote:Wat mij opvalt is dat dhr. J. Wendler weer bijzonder actief is.
Julian, we gaan binnenkort eens jou inschrijven op lexa.nl, Zoosk.nl of Pepper.nl... want dit gedrag is niet tolerabel
(praat mijn gedrag ook niet goed, maar ik ben op andere manier irritant)
Chris Two wrote:Wat mij opvalt is dat dhr. J. Wendler weer bijzonder actief is.
Julian, we gaan binnenkort eens jou inschrijven op lexa.nl, Zoosk.nl of Pepper.nl... want dit gedrag is niet tolerabel
Dysphoria wrote:http://duodater.com/Chris Two wrote:Wat mij opvalt is dat dhr. J. Wendler weer bijzonder actief is.
Geen één favoriet, ik verdiep me daar niet in joh ;pmrazura wrote:Laat ik je nog maar een keer fatsoenlijk welkom heten voordat het niet meer kan![]()
Veel plezier met het stelletje idioten op dit forum kim x
Nog een house liefhebber I see. Wat geweldigWat is je favoriete house producer?
Jaa wilde naar Dominator en XXleratorChris Two wrote:Welkom, ik zie al dat er voor mij gewaarschuwd is door onze grote vriend Kaboem.
Nergens voor nodig
Beek en Donk.. dus Wish Outdoorprima volk!
Nog van plan om wat feestjes deze zomer te doen? (dominator, qontinent, mysteryland, decibel?)
Of pak je najaar weer wat indoor feestjes: Syndicate, qlimax, project, loudness?
Ik zou eerder voor Dominator kiezen en dan voor kleinere feestjes tussendoor (psst, valkenswaard heeft er binnenkort 1 voor 12,50)xKimm- wrote:Jaa wilde naar Dominator en XXleratorChris Two wrote:Welkom, ik zie al dat er voor mij gewaarschuwd is door onze grote vriend Kaboem.
Nergens voor nodig
Beek en Donk.. dus Wish Outdoorprima volk!
Nog van plan om wat feestjes deze zomer te doen? (dominator, qontinent, mysteryland, decibel?)
Of pak je najaar weer wat indoor feestjes: Syndicate, qlimax, project, loudness?
en eigenlijk ook wel naar Syndicate of Loudness ofzo
Maarja, geld he, weet niet of ik dat genoeg heb tegen die tijd