Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 07:53 
 
Hardtraxxer

Hahah over Someren?
Daar heb ik geen mening over, kom d'r nooit eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik wel naar Wish gaan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:21 
 
Hardtraxxer

Kei goed van jou !
Is er ooit iets in Someren te doen dan? Nee toch? ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Weer met pijn in de ogen en met plaatsvervangende schaamte 5 pagina's gelezen :/
Maar welkom Kim.


Dit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:47 
 
Hardtraxxer

Dankje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het zijn ook steeds weer dezelfde die het proberen hé. :lol:
Welkom overigens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:48 
 
Hardtraxxer

Haha achjaa, laat ze maar :P
Sommige mensen worden gewoon zenuwachtig van meisjes
Bedanktt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

xKimm- schreef:
Haha achjaa, laat ze maar :P
Sommige mensen worden gewoon zenuwachtig van meisjes
Bedanktt :)

Gelukkig dat je het zelf ook al inziet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 16:13 
 
Hardtraxxer

Haha te obvious ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 18:53 
 
Hardtraxxer

Ken ik jou niet zeg maar ergens van? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 18:57 
 
Hardtraxxer

Hmm zou het niet weten ! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 18:59 
 
Hardtraxxer

Volgens mij wel ergens van.. weet zo niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 19:14 
 
Hardtraxxer

Volgens mij ook, ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 19:17 
 
Hardtraxxer

Hadden wij geen relatie ofzoiets? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 19:17 
 
Hardtraxxer

Jaa, dat was het ! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 19:19 
 

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 19:29 
 
Hardtraxxer

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pr0n??
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:22 
 
Hardtraxxer

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niks hoor! Zozo jullie zijn dus het ht koppeltje ! Leuk man
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:39 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
niks hoor! Zozo jullie zijn dus het ht koppeltje ! Leuk man


Zekur, al zit ik weinig tot nooit op Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:40 
 

Anco schreef:
teupie schreef:
niks hoor! Zozo jullie zijn dus het ht koppeltje ! Leuk man


Zekurh, al zit ik weinig tot nooit op Hardtraxx



Moet je doen mang, brabant en ht altijd gezellig :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:42 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Anco schreef:
teupie schreef:
niks hoor! Zozo jullie zijn dus het ht koppeltje ! Leuk man


Zekurh, al zit ik weinig tot nooit op Hardtraxx



Moet je doen mang, brabant en ht altijd gezellig :beer: :beer: :beer: :beer:


Nah
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:43 
 

:cry:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!