Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:37 
 
Hardtraxxer

Heee,
Omdat ik al een half jaar een account heb hier, en ik de laatste tijd steeds vaker op het forum kijk, dacht ik; laat ik er maar eens iets mee gaan doen
Alleen heb een beetje het gevoel dat ik het enige meisje ben hier ofzoo haha.
Nouja, ik ben Kim, 17 jaar, kom uit Beek en Donk (dorpje in Noord-Brabant)
Geen idee meer hoe ik precies bij hardstyle terecht ben gekomen maar ik luister het ongeveer 3 tot 4 jaar, waarvan tegenwoordig vooral raw hardstyle

Wil je verder iets van me weten? Vraag gerust :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:51 
 
Hardtraxxer

Aah oke, weet ik dat ook weer ! :) thankss

Favo artiesten zijn Alphaverb, Frequencerz, Gunz for Hire, Crypsis, Chain Reaction, Radical Redemption, The R3belz en Tartaros
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brabant :beer: Welkom :beer:

Zijn er ook stijlen binnen Hardcore die je aanspreken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:57 
 
Hardtraxxer

Mwaa, heb niet zo'n verstand van de stijlen binnen de hardcore omdat ik me daar nooit echt in heb verdiept
Kan hardcore wel waarderen en luister het af en toe ook wel,
maar dat zijn dan meer de commerciele nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt binnenkort een Mainstream mixje van mij aan misschien is die wat voor je.


@ Je onderschrift, luister niet veel Hardstyle maar The Machine :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:02 
 
Hardtraxxer

Zal 'm wel eens luisteren dan !

Haha jaa, The Machine is ook zeker goed :thumbup:
Had 'm net alleen nog niet bij m'n favo's gezet, omdat ik eigenlijk pas net naar 'm luister
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:21 
 

Hou je van industrial? :love:


Welkom !




PS: Kijk uit voor biscuit en chris two - die willen graag geven en krijgen maar kunnen niet fixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:31 
 
Hardtraxxer

Hahaha thanks!
Zal het onthouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:33 
 

kaboem schreef:
Hou je van industrial? :love:


Welkom !




PS: Kijk uit voor biscuit en chris two - die willen graag geven en krijgen maar kunnen niet fixen.


Wie lokt het nu uit?

GIJ OF IK?

Ik las dat je op wish bent geweest....

Was t beetje leuk?
Ik vond t wel nice. vooral met de artiesten van Fusion backstage :lol:

ot: Välkommen,
oftewel: Welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Hou je van industrial? :love:


Welkom !




PS: Kijk uit voor biscuit en chris two - die willen graag geven en krijgen maar kunnen niet fixen.


:lol: held

Welkom,

da tweekaz helden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:40 
 

Hij schrijft nu al iets met meerdere paragrafen :cool:


Maar je hebt men vraag niet beantwoord :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, mijn zuster, op hardtraxx,
Als je Allah nu prijst, zal dat voor eeuwig zijn,
Alles zal afhangen, van je dagelijkse gebeden,
Zijn die goed, dan heb jij je beloning gekregen.

Verlang naar het mooie Paradijs, dat op jou wacht,
Doe er moeite voor, de vrede die er heerst, is zacht,
Niemand heeft het ooit waargenomen, die pracht,
En je inbeelden, gaat ook alzo, boven onze macht.

Welkom op hardtraxx, maar wees hier oprecht,
Aanbid Allah, en voer met sjeitan, het gevecht,
Stel je voor, dat je daar voor eeuwig, zult verblijven,
Wees gehoorzaam aan Allah, dat je Allah zal je prijzen.

Zorg ervoor, dat je het Paradijs krijgt, en welkom bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:05 
 
Hardtraxxer

biscuit schreef:
kaboem schreef:
Hou je van industrial? :love:


Welkom !




PS: Kijk uit voor biscuit en chris two - die willen graag geven en krijgen maar kunnen niet fixen.


Wie lokt het nu uit?

GIJ OF IK?

Ik las dat je op wish bent geweest....

Was t beetje leuk?
Ik vond t wel nice. vooral met de artiesten van Fusion backstage :lol:

ot: Välkommen,
oftewel: Welkom.


Vond het zeker leuk ja ! Vooral bij The Dungeon
Ben niet backstage geweest ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:16 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Hij schrijft nu al iets met meerdere paragrafen :cool:


Maar je hebt men vraag niet beantwoord :(.


Oh sorry ! Uhm, nee denk het niet?
Anders zou ik wel weten wat het precies inhield? ;$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:17 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
kaboem schreef:
Hou je van industrial? :love:


Welkom !




PS: Kijk uit voor biscuit en chris two - die willen graag geven en krijgen maar kunnen niet fixen.


:lol: held

Welkom,

da tweekaz helden?


Jaa, opzich :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xKimm- schreef:
teupie schreef:


:lol: held

Welkom,

da tweekaz helden?


Jaa, opzich :)


goedzo, oja en je bent pas een eckte als je in de shout zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:48 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
xKimm- schreef:
teupie schreef:


:lol: held

Welkom,

da tweekaz helden?


Jaa, opzich :)


goedzo, oja en je bent pas een eckte als je in de shout zit


Jaa, maarja, hoe burger ik daar in ? ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:50 
 

Door te chatten jeweetzellof
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:52 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Door te chatten jeweetzellof


Uhu uhu, maar heb dan altijd zo'n idee van, uh ja hoe zeg je dat
Dat ze denken van; huhh wat doet die nou weer hier? Als die andere zegmaar net lekker in gesprek zijn met elkaar
If u know what I mean
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:55 
 

gewoon komen en gaan!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

xKimm- schreef:
Dat ze denken van; huhh wat doet die nou weer hier?

Hebben we bij Daniel ook. ^^

Welkom trouwens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:55 
 

xKimm- schreef:
kaboem schreef:
Door te chatten jeweetzellof


Uhu uhu, maar heb dan altijd zo'n idee van, uh ja hoe zeg je dat
Dat ze denken van; huhh wat doet die nou weer hier? Als die andere zegmaar net lekker in gesprek zijn met elkaar
If u know what I mean


Nee geeft niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:58 
 
Hardtraxxer

Okeeee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:00 
 
Hardtraxxer

Als ie het dan ook doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:02 
 

xKimm- schreef:
Als ie het dan ook doet?


je moet de shoutbox hebben
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!