Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2026 02:32 
 
Hardtraxx Newbie

Benieuwd hoe het hier tegenwoordig is. Ik heb vroeger op dit forum gezeten, ik was Nera de trol maar heb mijn leven gebeterd. Ik luister nu alleen nog maar klassieke muziek (echt waar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2026 02:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom terug!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2026 04:34 
 
Hardtraxx Newbie

Dankje! Ik wilde altijd graag leren mixen maar heb nooit de stap durven wagen. Maar ik maak nu wel muziek door klavecimbel te spelen :D. Ik vind dat zo gaaf :love:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!