Benieuwd hoe het hier tegenwoordig is. Ik heb vroeger op dit forum gezeten, ik was Nera de trol maar heb mijn leven gebeterd. Ik luister nu alleen nog maar klassieke muziek (echt waar).
Dankje! Ik wilde altijd graag leren mixen maar heb nooit de stap durven wagen. Maar ik maak nu wel muziek door klavecimbel te spelen . Ik vind dat zo gaaf