Hee ho hallo, Hardtraxx!
Ik ben ExoBassTix, echte naam Merlijn Visser.
Ik ben 14 (VERWIJDER DIE LEEFTIJD LIMIET OP FEESTEN!!!).
Ik woon in Lottum (ja hoor weer een).
Ik ben al een jaar een producer, en sinds een klein tijdje DJ. Ben nog steeds bezig om alles een beethe te begrijpen enzo.
Ik gebruik FL Studio 10 Pro en VirtualDJ 9 Pro. Moet nog een tafel kopen
gaat waarschijnlijk een Reloop BeatMix worden. En dan een koptelefoontje erbij, doe maar duur (geef mij floes, skere tijden hier).
Zo, dat straat-Nederlands is er ook uit, nu nooit meer xD
Op het moment produceer ik Hands Up, Drum 'N' Bass, Ambient House, Ambient Breaks, House, Electro House, Electro, Trance, Epic Trance, Psy Trance, Hard Trance, Schranz, Nu-Schranz (jaja, zelf uitgevonden), Techno, Hardcore, Industrial Hardcore, Speedcore, Splittercore, en Splitterstep (tweede eigen genre, probleem?).
Ik mix vrijwel alles dat electronisch is, alleen tot nu toe heb ik alleen 5 SLECHTE mixjes van Hard Trance, Tech Dance, Schranz, Techno, Hellektro/Aggrotech, Oldschool Hardstyle, en echte Dubstep.
Mijn favoriete VSTs zijn Sonic Academy ANA, Z3ta+, Albino3, Sytrus en Fausage Sattner (YOLO RIGHT?!).
Heb je wat goeie nummers nodig in een specifiek genre? Stuur me een PB en ik geef je wel wat goeie nummers (YouTube of SoundCloud links ofzo). Maakt niet uit wat.
Oke, ik heb geen woorden meer. Ik hoop jullie te leren kennen
~ Exo
EDIT - ik deal geen warez, sorry voor het misverstand!
Ik ben ExoBassTix, echte naam Merlijn Visser.
Ik ben 14 (VERWIJDER DIE LEEFTIJD LIMIET OP FEESTEN!!!).
Ik woon in Lottum (ja hoor weer een).
Ik ben al een jaar een producer, en sinds een klein tijdje DJ. Ben nog steeds bezig om alles een beethe te begrijpen enzo.
Ik gebruik FL Studio 10 Pro en VirtualDJ 9 Pro. Moet nog een tafel kopen
Zo, dat straat-Nederlands is er ook uit, nu nooit meer xD
Op het moment produceer ik Hands Up, Drum 'N' Bass, Ambient House, Ambient Breaks, House, Electro House, Electro, Trance, Epic Trance, Psy Trance, Hard Trance, Schranz, Nu-Schranz (jaja, zelf uitgevonden), Techno, Hardcore, Industrial Hardcore, Speedcore, Splittercore, en Splitterstep (tweede eigen genre, probleem?).
Ik mix vrijwel alles dat electronisch is, alleen tot nu toe heb ik alleen 5 SLECHTE mixjes van Hard Trance, Tech Dance, Schranz, Techno, Hellektro/Aggrotech, Oldschool Hardstyle, en echte Dubstep.
Mijn favoriete VSTs zijn Sonic Academy ANA, Z3ta+, Albino3, Sytrus en Fausage Sattner (YOLO RIGHT?!).
Heb je wat goeie nummers nodig in een specifiek genre? Stuur me een PB en ik geef je wel wat goeie nummers (YouTube of SoundCloud links ofzo). Maakt niet uit wat.
Oke, ik heb geen woorden meer. Ik hoop jullie te leren kennen
~ Exo
EDIT - ik deal geen warez, sorry voor het misverstand!
Last edited by ExoBassTix on 30 May 2013 15:51, edited 2 times in total.