Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hee ho hallo, Hardtraxx!

Ik ben ExoBassTix, echte naam Merlijn Visser.
Ik ben 14 (VERWIJDER DIE LEEFTIJD LIMIET OP FEESTEN!!!).
Ik woon in Lottum (ja hoor weer een).
Ik ben al een jaar een producer, en sinds een klein tijdje DJ. Ben nog steeds bezig om alles een beethe te begrijpen enzo.
Ik gebruik FL Studio 10 Pro en VirtualDJ 9 Pro. Moet nog een tafel kopen :/ gaat waarschijnlijk een Reloop BeatMix worden. En dan een koptelefoontje erbij, doe maar duur (geef mij floes, skere tijden hier).

Zo, dat straat-Nederlands is er ook uit, nu nooit meer xD

Op het moment produceer ik Hands Up, Drum 'N' Bass, Ambient House, Ambient Breaks, House, Electro House, Electro, Trance, Epic Trance, Psy Trance, Hard Trance, Schranz, Nu-Schranz (jaja, zelf uitgevonden), Techno, Hardcore, Industrial Hardcore, Speedcore, Splittercore, en Splitterstep (tweede eigen genre, probleem?).
Ik mix vrijwel alles dat electronisch is, alleen tot nu toe heb ik alleen 5 SLECHTE mixjes van Hard Trance, Tech Dance, Schranz, Techno, Hellektro/Aggrotech, Oldschool Hardstyle, en echte Dubstep.
Mijn favoriete VSTs zijn Sonic Academy ANA, Z3ta+, Albino3, Sytrus en Fausage Sattner (YOLO RIGHT?!). :P

Heb je wat goeie nummers nodig in een specifiek genre? Stuur me een PB en ik geef je wel wat goeie nummers (YouTube of SoundCloud links ofzo). Maakt niet uit wat.

Oke, ik heb geen woorden meer. Ik hoop jullie te leren kennen ^^
~ Exo

EDIT - ik deal geen warez, sorry voor het misverstand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey jij woont vlakbij mij... welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ai welkom, nog iemand met wie ik gekke straat torries kan delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Hey jij woont vlakbij mij... welkom ^^

Hee Horst xD jij gaat vast naar Alcatrazz? :P
Zie ik je misschien.

Oh en thanks :)

Rawbin schreef:
Ai welkom, nog iemand met wie ik gekke straat torries kan delen.

Haha, 't was voor de grap omdat plotseling al mijn vrienden zich berdiepen in straat-Nederlands xD heb er zelf miks mee, ik doe het gewoon soms voor de grap.
Thanks :)


EDIT - ik durf te wedden dat ik de jongste ben hier die met Speedcore and above bezig is xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
EDIT - ik durf te wedden dat ik de jongste ben hier die met Speedcore and above bezig is xD

Denk het momenteel wel :P (zijn wel een paar andere die ook op hun 14 hier al zaten)

Jij produceert wel aardig wat stijlen :oh: Mss kan je wat sampeltjes in dit topic gooien?

Welkom allesinds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
sampletjes

Bedoel je wat van mijn producties? Komt er zo aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
EDIT - ik durf te wedden dat ik de jongste ben hier die met Speedcore and above bezig is xD

Op dit moment, ja. Moet daar wel bij zeggen dat op dit forum bijna niemand Speedcore luistert, behalve Draidy dan en ik soms. ( andere-muziek/speedcore-t18238.html )


Een hoop genre's, wat vind je van Breakcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
ExoBassTix schreef:
EDIT - ik durf te wedden dat ik de jongste ben hier die met Speedcore and above bezig is xD

Op dit moment, ja. Moet daar wel bij zeggen dat op dit forum bijna niemand Speedcore luistert, behalve Draidy dan en ik soms. ( andere-muziek/speedcore-t18238.html )


Een hoop genre's, wat vind je van Breakcore?

Heehee, klinkt als muziek in mijn oren, toch de jongste op het moment :P

Ehm... Nou, ik ben er recent achter gekomen dat Breakcore niet Hardcore Breaks is xd
Ik moet zeggen dat dat, samen met Terrorcore en IDM (vooral IDM) echt nog wel iets is waar ik in moet komen.
Maar Hardcore Breaks vind ik in ieder geval geweldig xd

EDIT - en ja ik had die topic al gezien, ik wou er al op reageren met "OMFG IK BEN NIET DE ENIGE DIE VIRAL CONSPIRACY GEWELDIG VINDT" maar toen keek ik naar datum laatste post :/
Oh en ik heb ook een vriend die wat heeft uitgebracht op VCR :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Jij produceert wel aardig wat stijlen :oh: Mss kan je wat sampeltjes in dit topic gooien?

Ok, hier komen wat van mijn nummers gecategorizeerd op genre (zitten ook WiPs bij (Work in Progress)):

Hands Up
Don't Let Me Go
Wanna Make You See (persoonlijke favoriet)
Your Fantasy
Beyond The Electric Fence (Deze vier nummertjes gaan binnenkort op een (waarschijnlijk gratis) album uitgebracht worden, samen met een boel remixes van mensen uit een andere community waar ik actief in ben. Ben je geïnteresseerd, geef me dan even een PB en ik geef je een MediaFire of Dropbox link naar de stems. Geef wel aan welk nummer (en alsjeblieft in welk genre) je wilt remixen. Dan weet ik later wat ik moet verwachten.)
(WiP) Sight For Sore Eyes

Drum 'N' Bass
Midnight Pursuit ((gratis) uitgebracht)
Stealth Attack ((gratis) uitgebracht)
Frozen Fire
Slenderman (ik ben dol op die bass <3 )
(Teaser) Omnivore - Final Night; Nightmare Night (ExoBassTix & Dyspro Remix) (teaser van mijn entree voor Rainbow & Rooted, een ontzettend bekend fenomeen in een community waar ik lid van ben)
... en nog een paar (rond de 5) WiPs die ik nog niet geupload heb.

Schranz/Nu-Schranz
Some Bassdrums For Your Eardrums
Evacuation
Eruption (the eruption after the evacuation :P heb ik al gezegd dat ik zo ongeveer beter ben in Engels dan in Nederlands? xd )
Time For Innovation (Nu-Schranz)
(WiP) My Adventure (Nu-Schranz) (moet titel nog aanpassen... ExoBassTix ft. Jobties & Jokio... en op een of andere manier kan ik dat niet omdat mijn laptop naar de klote is zowat)
... en nog een paar WiPs die ik nog niet geupload heb (inclusief een ontzettend vet Schranzcore experiment dat echt oorgasmisch klinkt, die zal ik toch echt aan jullie moeten laten horen zsm! Herrinner me daar pls aan :P ).

Trance/Epic Trance
Rain Of Meteors (ja sorry ik moet de reverb van sommige dingen nog fixen, op een of andere manier ging dat fout tijdens renderen... je zult er niet al te veel last van hebben denk ik)
(WiP) Unafraid (ik ben zo ontzettend trots op die melodie :P oh en snapt iemand de grap? Unafraid?)
(WiP) Surrealistic Environment (Epic Trance) (dit nummer wordt zo gvd goed wanneer ie af is!)
(WiP) old stuff (nog geen naam)
... en nog een paar WiPs die ik nog niet geupload heb.

House (let niet op deze twee nummers, zijn zo ontzettend slecht xd )
The Only Club Left (gewoon slecht :P )
Perfect Harmony ('Perfect')
... en nog een paar WiPs die ik nog niet geupload heb.

The Only Club Left (PITCHEDsenses Remix) (mwihihihi...)

Minimal House
Silent Victory
... en nog een WiP die ik waarschijnlijk binnenkort ga uploaden zodat jullie hem in ieder geval al gedeeltelijk kunnen horen.

Electro House vermoed ik...
(WiP) nameless1 (moet nog een naam verzinnen... maar echt, dat tweede gedeelte was zo onverwacht, die synth kwam out of nowhere ofzo :P )

Electro vermoed ik...
404 (heel minimalistisch)

Ambient House/Ambient Breaks
Cathedral Of Clouds (Original Mix) (Ambient House) (zo'n ontzettend random idee... misschien moet ik het Psybient noemen trouwens, omdat die bass aan het einde nogal Psy klinkt...)
Cathedral Of Clouds (Break Mix) (Ambient Breaks)
... en nog een 3e mix die waarschijnlijk puur telt als een grap. Maar klinkt wel vet, zal ik binnenkort ook een keer uploaden :P

Jumpstyle (maar dan snel...?)
(WiP) I Like To Jump It (trippy ballz, dit is zo geinig xd )
... en nog een normalere WiP die ik nog niet geupload heb.

Hardcore (ja kijk, nu komen we ergens!)
(WiP) Silva Hound ft. Rina-chan - Hooves Up High (Warmonger's Overexertion Remix) (moet de titel nog aanpassen, er staat ExoBassTix remix... Warmonger's Overexertion is mijn alias voor hardere muziek)
(Loop) Hardcore me something (loopje dat ik heb gemaakt voor een uitdaging in eerder genoemde community)
... en volgens mij nog een paar WiPs die ik nog niet geupload heb.

Speedcore/Splittercore/Splitterstep
(WiP) Warmonger's Overexertion & Pyr3light - untitled stuff (is nog maar intro; we hebben al wat ontzettend lekkere drills gemaakt, maar die houden we even voor onszelf :P en dit is trouwens onze entree voor Rainblood & Vomit, een parody op Rainbow & Rooted gefocust op SERIEUS snelle muziek en aggressief :thumbsup: )
... en nog een boel andere WiPs die ik nog niet geupload heb, inclusief een collab.

En er zijn nog een heleboel andere WiPs, zoals Frenchcore, Hard Trance, Psy Trance, Chillstep, Chillout, Deep House, Techno, Schranzcore, Doomcore, en binnenkort meer!
Een ding is zeker: ik ga me nooit wagen aan Brostep en Hardstyle.
Dubstep wel waarschijnlijk. Maar dan wel echte Dubstep hè.



Is dat genoeg? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben dealer. Reloop Digital Jocky 2 Master edition kopen? 150 euro voor jou. 1x gebruikt, bescherm folie zit er nog op. Stofvrij afgedekt. Geen krassen. Eigenlijk gewoon nieuw dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
ExoBassTix schreef:
EDIT - ik durf te wedden dat ik de jongste ben hier die met Speedcore and above bezig is xD

Denk het momenteel wel :P (zijn wel een paar andere die ook op hun 14 hier al zaten)

Jij produceert wel aardig wat stijlen :oh: Mss kan je wat sampeltjes in dit topic gooien?

Welkom allesinds!


VERDOMME, HOE KUN JE MIJ VERGETEN :list: :list:
Welkom, ENJOY YOUR STAY :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Ik ben dealer. Reloop Digital Jocky 2 Master edition kopen? 150 euro voor jou. 1x gebruikt, bescherm folie zit er nog op. Stofvrij afgedekt. Geen krassen. Eigenlijk gewoon nieuw dus.

Denk dat ik die dan maar afsla.

HardstyleForEvah schreef:
Welkom, ENJOY YOUR STAY :)

Thanks thanks ^o^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:00 
 
Hardtraxx Elite

ExoBassTix schreef:
Andromeda schreef:
Ik ben dealer. Reloop Digital Jocky 2 Master edition kopen? 150 euro voor jou. 1x gebruikt, bescherm folie zit er nog op. Stofvrij afgedekt. Geen krassen. Eigenlijk gewoon nieuw dus.

Denk dat ik die dan maar afsla.
Waarom? :( Ik wil gewoon mijn midi controller kwijt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben nogal eigenwijs in mijn keuzes, ik ga stavast richting wat ik in gedachte heb xd en dat is voor mij op het moment de Reloop BeatMix. En daarnaast, de Digital Jockey is voor Traktor, en die gebruik ik niet. BeatMix is voor VDJ, en die gebruik ik wel. Misschien voor sommigen een slechte reden, maar voor mij telt het wel een beetje. Plus die review was steengoed dus heb ik geen reden om af te willen wijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 22:04 
 
Hardtraxx Elite

ExoBassTix schreef:
Ik ben nogal eigenwijs in mijn keuzes, ik ga stavast richting wat ik in gedachte heb xd en dat is voor mij op het moment de Reloop BeatMix. En daarnaast, de Digital Jockey is voor Traktor, en die gebruik ik niet. BeatMix is voor VDJ, en die gebruik ik wel. Misschien voor sommigen een slechte reden, maar voor mij telt het wel een beetje. Plus die review was steengoed dus heb ik geen reden om af te willen wijken :P

Haha, is goed. Ik zal wel proberen met traktor te gaan werken. Is veel overzichtelijker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
ExoBassTix schreef:
Ik ben nogal eigenwijs in mijn keuzes, ik ga stavast richting wat ik in gedachte heb xd en dat is voor mij op het moment de Reloop BeatMix. En daarnaast, de Digital Jockey is voor Traktor, en die gebruik ik niet. BeatMix is voor VDJ, en die gebruik ik wel. Misschien voor sommigen een slechte reden, maar voor mij telt het wel een beetje. Plus die review was steengoed dus heb ik geen reden om af te willen wijken :P

Haha, is goed. Ik zal wel proberen met traktor te gaan werken. Is veel overzichtelijker :D

Heehee, ja ik heb Traktor geprobeerd, maar eerlijk gezegd vond ik het verre van overzichtelijk.
Zal vast zijn omdat ik al gewend was aan VDJ...

Destination schreef:
Welkom! :)

Danku danku :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 03:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
Jumpstyle (maar dan snel...?)
(WiP) I Like To Jump It (trippy ballz, dit is zo geinig xd )
... en nog een normalere WiP die ik nog niet geupload heb.

Leuke productie maar is absoluut geen jump :P

Nog een paar leuke dingetjes geluisterd, denk dat het wel goed komt met jou ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
ExoBassTix schreef:
Jumpstyle (maar dan snel...?)
(WiP) I Like To Jump It (trippy ballz, dit is zo geinig xd )
... en nog een normalere WiP die ik nog niet geupload heb.

Leuke productie maar is absoluut geen jump :P

Nog een paar leuke dingetjes geluisterd, denk dat het wel goed komt met jou ^^

Heehee, ik wist bij god niet hoe ik het moest classificeren, dus werd et maar Jump :P
Heel erg bedankt trouwens! ^^

Vandaag ook de mix van mijn Final Night; Nightmare Night remix (met Dyspro) afgemaakt. Zal niet meteen public uploaden ivm regels wedstrijd, maar later doe ik dat wel.
En er komt waarschijnlijk binnenkort eem nieuw en beter House nummer bij. Ik zou die eerste twee ook gewoon volledig kunnen verwijderen... Alhoewel, van The Only Club Left is een remix gemaakt dus ...
Eeeh, denk ik nog even over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welkom knul ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-shockz schreef:
Welkom knul ! :thumbup:

Thanks! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 07:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beide hartstikke bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 22:35 
 
Hardtraxx Elite

Slimme jonge man, welkom!
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!