Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

Heb ik gedaan, maar als ik dan op 'shout' klik als ik iets heb getypt, verzend ie verder niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:05 
 

xKimm- schreef:
Heb ik gedaan, maar als ik dan op 'shout' klik als ik iets heb getypt, verzend ie verder niks?


druk op enter dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:05 
 
Hardtraxxer

Ookal geprobeerd ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:06 
 

xKimm- schreef:
Ookal geprobeerd ;p

:( :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:08 
 
Hardtraxxer

Beetje jammer :(
Ik kan gewoon wel alles lezen, updaten doet ie ook gewoon normaal
Kan gewoon niks verzenden
Ik gebruik Internet Explorer ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:09 
 

xKimm- schreef:
Beetje jammer :(
Ik kan gewoon wel alles lezen, updaten doet ie ook gewoon normaal
Kan gewoon niks verzenden
Ik gebruik Internet Explorer ?




https://www.google.com/chrome?hl=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hm als de shoutbox niet werkt, je kunt ook je facebook/emailadres in een priveberichtje sturen naar degenen die m willen.
Kun je ook met ze chattennnn :thumbsup:

En welkom trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

xKimm- schreef:
Ik gebruik Internet Explorer ?

Ah, daar gaat het dus fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:10 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
xKimm- schreef:
Ookal geprobeerd ;p

Probeer een andere browser? wat gebruik je?


Zal ik eens even doen ja
Heb de laatste tijd wel meer problemen met IE
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:13 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Gebruik dan ook chrome :worship:


Had die laatst maar vond dat irritant ;$
Is Firefox ook goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Firefox is ook prima. Lange tijd gebruikt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:14 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Hm als de shoutbox niet werkt, je kunt ook je facebook/emailadres in een priveberichtje sturen naar degenen die m willen.
Kun je ook met ze chattennnn :thumbsup:

En welkom trouwens!


Jaa, maar da's anders ;p
thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:15 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Firefox is ook prima. Lange tijd gebruikt. :)


Oké, ga ik die even downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Hm als de shoutbox niet werkt, je kunt ook je facebook/emailadres in een priveberichtje sturen naar degenen die m willen.

Dat is misschien wel het laatste wat je zou moeten doen hier. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:16 
 

Nee hoor komt u maar

:') :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:19 
 
Hardtraxxer

Gaat 'm niet worden haha :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef het 15uur tot dit topic gesloten wordt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:25 
 

We hebben ook een hardraxx-facebookpagina met groepschat? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:26 
 

biscuit schreef:
We hebben ook een hardraxx-facebookpagina met groepschat? :whistle:



ga hossele op de kindercreche joh :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:28 
 

:lol:



Afbeelding

het was een voorstel......
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:30 
 
Hardtraxxer

gelukt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 paginas in 1 dag.. jawel hoor, een meisjeeeeee, heel hardtraxx wordt geakkk :woot: :drool: :love: :woot: :drool: :love:

Dus, welkom :P

Wel lekker zeker, zo'n leuk feest in je achtertuin (Wish) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:45 
 
Hardtraxxer

Hahaha ik merk het ja

Jazeker, 5 minuutjes fietsen, ideaal haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:47 
 

Eerder kruipen dus.

ideaal ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:03 
 
Hardtraxxer

biscuit schreef:
Eerder kruipen dus.

ideaal ja.


Had zelfs ook nog gekund ja. Leek het op de terugweg wel op trouwens
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!