Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jawel anco, is gezellug g, moet je gewoon in de shoutbox komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 23:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geen idee of ik het al gedaan had, maareh: welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ach kom gezellig in de shout, kunnen we vriendjes maken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 09:25 
 
Hardtraxxer

Dat had je zegmaar al gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat zeg maar weet ik zeg maar, maar dat gaaat het zeg maar niet om! Dat kwam zeg maar doordat er iets mis ging zeg maar :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:36 
 
Hardtraxxer

Ja, dat bleek zegmaar weer, zegmaar... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xKimm- schreef:
Ja, dat bleek zegmaar weer, zegmaar... :yawn:


alweer? jemig, zo vaak spreek ik je toch niet :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:08 
 
Hardtraxxer

Tja je kunt ook alles letterlijk lezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan word het op den duur vervelend, dus zullen we dat achterwegen laten?

Wat word je eerst volgende feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:47 
 
Hardtraxxer

Aaaight ;)
Ik denk XXlerator pas weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:48 
 

kim je moet naar club r_AW
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:57 
 
Hardtraxxer

Dus niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

o oke, kom je wel is in haarlem ? moet je doen man, leuke stad enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:07 
 
Hardtraxxer

Nopee, nevaahhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xKimm- schreef:
Nopee, nevaahhh


FYL je mist wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:09 
 
Hardtraxxer

Denk ut nie, Beek en Donk is veel chiller
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet jij me toch even uitleggen wat er beter is aan zo'n dorp
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:15 
 
Hardtraxxer

Wij hebben WiSH :cool:
en is gewoon gezelliger
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xKimm- schreef:
Wij hebben WiSH :cool:
en is gewoon gezelliger


tffoe, wij hebben tobias :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:22 
 
Hardtraxxer

Oh wauww
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xKimm- schreef:
Kei goed van jou !
Is er ooit iets in Someren te doen dan? Nee toch? ;p

Kennedymars :beer: :beer: :beer: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 09:31 
 
Hardtraxxer

Ja, dat lijkt me ook echt leuk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

7 pagina's en nog steeds geen slotje. Netjes. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoi kim
ik ben hessel ben 19 jaar ik wil je wel eens ontmoeten :$




Nee ik ken kim al
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!