Pommer wrote:Ik stuur wel even een voiceclip naar je. Oh maar ik heb je nummer niet
Nice try
Pommer wrote:Ik stuur wel even een voiceclip naar je. Oh maar ik heb je nummer niet
-RiiANNE wrote:Pommer wrote:Ik stuur wel even een voiceclip naar je. Oh maar ik heb je nummer niet
Nice try
Fuzzylogic wrote:Welkom! Deephouse, subground, industrial hardcore, hardtechno?
Ja dat luister ik wel haha, subground lijkt soms wel een klein beetje op dubstepFuzzylogic wrote:Ik bedoelde meer of je die stijlen luistert
Waar?teupie wrote:jezus
Bedankt, dit klinkt best spannend. Ik ga het even proberenteupie wrote:Kijk naar boven en praat. Je zal hem vanzelf zien. Misschien niet vandaag of morgen, maar ooit zal je hem tegenkomen.
Succes he.
The Skribbler wrote:Heerlijk dit, een meid op HT OMG OMG OMG 3 pagina's vol gelul in het welkomtopic
Ah dat is toch gezellig!The Skribbler wrote:Heerlijk dit, een meid op HT OMG OMG OMG 3 pagina's vol gelul in het welkomtopic
Thanks!JeftaElachouri wrote: Anyhow, welcome!
Ik dacht er ook meteen aan ja. Godverdomme wat was dat mooi toenThe Venator wrote:Ben je toevallig niet deze? https://hardtraxx.com/member/Riianne%20--/ haha. Bijna dezelfde naam.
Komt nog wel goed met je.-RiiANNE wrote:Ja dat luister ik wel haha, subground lijkt soms wel een klein beetje op dubstepFuzzylogic wrote:Ik bedoelde meer of je die stijlen luistert
En dat luister ik dus ook
Industrial hardcore luister ik eigenlijk niet echt
Hij is hier al geweest, hij heeft zijn sporen al achtergelaten.teupie wrote:Kijk naar boven en praat. Je zal hem vanzelf zien. Misschien niet vandaag of morgen, maar ooit zal je hem tegenkomen.
Succes he.
Als je een paar suggesties hebt? Misschien dan welFuzzylogic wrote: Komt nog wel goed met je.
ik woon praktisch in drentheBroken Balance wrote:Heu eindelijk nog een Drent op Gillian mij en Ramon na, en die ook buiten omgeving hoogeveen wegkomt
Waar schijnbaar wel normale mensen wegkomen.
Ook in een boerengat?Distinctive wrote: ik woon praktisch in drenthe
Als je dit luisterd ben je, of voor eeuwig fan of voor eeuwig genezen..-RiiANNE wrote:Als je een paar suggesties hebt? Misschien dan welFuzzylogic wrote: Komt nog wel goed met je.
Deephouse: Luister ik nog niet zo lang en nog niet heel bekend in maar Oliver Heldens, Robin Schulz, Robosonic, Klingande, Kygo en Ian Pooley vind ik tof.-RiiANNE wrote:Als je een paar suggesties hebt? Misschien dan welFuzzylogic wrote: Komt nog wel goed met je.