Ik zal pagina 4 even inleiden: Van (L)e welkom!
Last edited by SVB on 19 Nov 2014 20:23, edited 1 time in total.
er zit al een 't' in hartsandervanbruggen wrote:Ik zal pagina 4 even inleiden: Van (L)te welkom!
Distinctive wrote:er zit al een 't' in hartsandervanbruggen wrote:Ik zal pagina 4 even inleiden: Van (L)te welkom!
Bij balkbrug of meer naar steenwijk?Distinctive wrote:behoorlijk, facebook kent het zelfs niet kwam ik laatst achter-RiiANNE wrote:Ook in een boerengat?Distinctive wrote: ik woon praktisch in drenthewoon bovenin overijssel.
Dankjewel hoor!sandervanbruggen wrote:Ik zal pagina 4 even inleiden: Van (L)e welkom!
Haha, dankjewel hoorchicken wrote:Ik wil ook onderdeel zijn van opnieuw een historisch welkomst-topic.
Welkom!
Natuurlijk ga ik dat doen! Dit betekent zo veel voor meJeftaElachouri wrote:Gefeliciteerd Rianne! Je bent zojuist het meest interessante welkomst-topic geworden. Ga je deze mijlpaal ook inlijsten?
sandervanbruggen wrote:We moeten nog ff door want we zitten nog 5 pagina's van een nieuw record vandaan.
stop nou maar zelf. dat is een advies wat ik je meegeef. de mod`s gooien dit vanaond danwel morgenochtend meteen dicht als ze goed gehumeurd zijn...-RiiANNE wrote:Is dit dan zo bijzonder?
Helemaal niet.. Ga jij nou maar gewoon niet meer reageren hier.En-er-gy wrote:stop nou maar zelf. dat is een advies wat ik je meegeef. de mod`s gooien dit vanaond danwel morgenochtend meteen dicht als ze goed gehumeurd zijn...-RiiANNE wrote:Is dit dan zo bijzonder?
The Venator wrote:Helemaal niet.. Ga jij nou maar gewoon niet meer reageren overal.En-er-gy wrote:stop nou maar zelf. dat is een advies wat ik je meegeef. de mod`s gooien dit vanaond danwel morgenochtend meteen dicht als ze goed gehumeurd zijn...-RiiANNE wrote:Is dit dan zo bijzonder?
Dat is een late welkom, maar bedanktLeonidas wrote:Welkom
jij kunt ook lekker zeiken.....The Venator wrote:Helemaal niet.. Ga jij nou maar gewoon niet meer reageren hier.En-er-gy wrote:stop nou maar zelf. dat is een advies wat ik je meegeef. de mod`s gooien dit vanaond danwel morgenochtend meteen dicht als ze goed gehumeurd zijn...-RiiANNE wrote:Is dit dan zo bijzonder?
En-er-gy wrote: jij kunt ook lekker zeiken.....
Ik zei gewoon gedag en anderen gaan treiteren. Dat accepteer ik niet.
Meermaals zien jullie het in de shout of in topics. Daar wordt niks aan gedaan... dus nu ook maar niks doen?
Bespreek t ff met de andere moderator...
Ah, het beschermende type. Ik zeg boyfriend-material, Rianne.En-er-gy wrote:Ik zei gewoon gedag en anderen gaan treiteren. Dat accepteer ik niet.