Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 nov 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Paultheone schreef:
Waar kom je eigenlijk wel vandaan?

Beter lees je ipv alleen maar de foto te kijken. :whistle:

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 00:08 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Waar uit Drenthe dan xd


Ergens bij Emmen in een boerengat. :)
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 00:09 
 
Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Een meisje in het welkomstgedeelte. En pagina 2 is alweer bijna bereikt, hoe kan het ook anders.

Anyway, welkom, en laat je niet wegjagen.


Haha, dankjewel! Ik laat me niet snel wegjagen hoor. :P
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 01:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heu eindelijk nog een Drent op Gillian mij en Ramon na, en die ook buiten omgeving hoogeveen wegkomt :P
Waar schijnbaar wel normale mensen wegkomen.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 01:35 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Heu eindelijk nog een Drent op Gillian mij en Ramon na, en die ook buiten omgeving hoogeveen wegkomt :P
Waar schijnbaar wel normale mensen wegkomen.


Nou dan ben ik gelukkig niet de enige!
Ik kom alleen in hoogeveen voor mijn fijne theorie examen(s) :P
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 01:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een van onze weinige export producten
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 01:49 
 
Hardtraxxer

Tot nu toe zit ik er nog wel even aan vast :(
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 01:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is (auto neem ik aan?)theorie echt alleen hier?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 01:55 
 
Hardtraxxer

Hoogeveen of Assen.. Auto inderdaad.
Aangezien ik dichter bij Hoogeveen woon en mijn moeder dan als taxi speelt ga ik sneller naar Hoogeveen.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 02:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

-RiiANNE schreef:
UB40

Juist :cool: Begon bijna te denken dat ik de enige was die dit luisterde.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 02:11 
 

een vrouwen invasie.... iets klopt hier hard niet...
het trekt nogal in de andere richting.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 02:13 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
-RiiANNE schreef:
UB40

Juist :cool: Begon bijna te denken dat ik de enige was die dit luisterde.


Dat ben je dus niet, ik had dit gevoel ook al ja..
Luister je toevallig ook muziek van shaggy? :)
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 02:14 
 
Hardtraxxer

En-er-gy schreef:
een vrouwen invasie.... iets klopt hier hard niet...
het trekt nogal in de andere richting.


Goed teken toch!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 02:15 
 

Als jij t weet, mag je t zeggen.

Whiskey :cool:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 02:32 
 
Hardtraxxer

Nou een wereld met alleen mannen lijkt me niks hoor.
Net zoals een wereld met alleen vrouwen. :P
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 02:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je van trap houdt is TNGHT een aanrader, bijvoorbeeld:
https://www.youtube.com/watch?v=6HzyUHxmkg0
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 02:50 
 
Hardtraxxer

Fluxion schreef:
Als je van trap houdt is TNGHT een aanrader, bijvoorbeeld:
https://www.youtube.com/watch?v=6HzyUHxmkg0


Dankjewel, dit is wel een lekker nummer :D
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 12:56 
 
Hardtraxx Addict

-RiiANNE schreef:

Heel erg bedankt!


No problem :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 14:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

-RiiANNE schreef:
Pommer schreef:
-RiiANNE schreef:
UB40

Juist :cool: Begon bijna te denken dat ik de enige was die dit luisterde.


Dat ben je dus niet, ik had dit gevoel ook al ja..
Luister je toevallig ook muziek van shaggy? :)

Ja paar nummers van vroeger, maar ik zou niet weten hoe ie tegenwoordig is. Zelfde soort muziek nog?

Bob Marley nog wel natuurlijk (zelfde straatje).
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 14:57 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ja paar nummers van vroeger, maar ik zou niet weten hoe ie tegenwoordig is. Zelfde soort muziek nog?

Bob Marley nog wel natuurlijk (zelfde straatje).



Shaggy maakt nog wel een paar leuke nummers, maar zijn oudere nummers vind ik persoonlijk wel leuker.

En natuurlijk luister ik ook nog naar Bob Marley! ^^
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer heeft zelfs nagenoeg dezelfde stem als Shaggy. :D
Bericht Geplaatst op 15 nov 2014 15:28 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Pommer heeft zelfs nagenoeg dezelfde stem als Shaggy. :D


Dan moet hij ook maar een paar nummers gaan opnemen!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind de mijne zelfs nog wel wat zwoeler.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:43 
 
Hardtraxxer

Ik word wel erg nieuwsgierig
Bericht Geplaatst op 16 nov 2014 22:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik stuur wel even een voiceclip naar je. Oh maar ik heb je nummer niet :oh:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!