Hallo allemaal,
Mijn naam is Rianne en ik ben 19 jaar oud.
Sinds 2011 ofzo bestaat dit account al maar daar heb ik toen eigenlijk niks mee gedaan..
Vandaag een mailtje gestuurd naar Hardtraxx om achter mijn gebruikersnaam te komen.
Ik luister voornamelijk hardstyle / raw, heb best een brede muziek smaak.
Ik ben eigenlijk weer actief op dit account omdat ik vanaf 2015 graag wat feesten wil gaan bezoeken.
Tot nu toe ben ik alleen naar ground zero 2011 geweest, morgen een kaartje kopen voor hardbass!

Hm beetje grote foto.. sorry
Vragen / tips etc zijn welkom.