Heb 'm op de planning staan, ik verwacht er wel te zijn amigo's!MelvinFR wrote:Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat er tijdens een classics set van D-Verze geen Spoontech Classics voorbij komen haha. Alleen maar nice toch, een mooie mengelmoes van gateeeedd kickssss.
Who was there
Related topics
- View the latest post: Decibel Outdoor 2025 (15 t/m 17 augustus 2025, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel outdoor (16 t/m 18 augustus 2024, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Rebelion - Nature's Rhythm (Official Decibel Outdoor 2026 Anthem)
- View the latest post: Decibel Festival Weekend 2013 (16-08-2013 t/m 19-08-2013, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: The Force @ ONTREGELD | Posthoorn Hilvarenbeek | Jump Classics
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
Moderators
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 days ago
Miwer ontmoet, gezien hoe iemand meerdere keren uit een modderplas drinkt, nu al een topweekend
Last edited by Sjaakie P on 01 Sep 2026 16:41, edited 1 time in total.
Dit. Was zelfde op VWAB en dat was 75% Spoontech ofzoMelvinFR wrote:Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat er tijdens een classics set van D-Verze geen Spoontech Classics voorbij komen haha. Alleen maar nice toch, een mooie mengelmoes van gateeeedd kickssss.
Voor de mensen die er waren. Jullie waren fantastisch 
Eenmaal thuis kon ik het niet laten om even te spieken wat ik nou gedraaid had. Ondanks de regen een heerlijke dag gehad!
01. Tat & Zat - Proud To Be Loud
02. The Beholder & Zany - To Protect And Serve
03. The R3bels - Straight To Da Beat
04. Phuture Noize - Coma Sleep
05. Prefix & Density - Just A Memory
06. In-Phase & Omegatypez - Supernova
07. Exit Mind - Get Down
08. B-Front - Mysterias
09. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
10. Brennan Heart - Hardbass Junkie (Digital Punk Remix)
11. Crypsis - The Main MF
12. Zany & DV8 - Wilde Gullie Bas?!
13. Southstylers - Pounding Senses (Kodex Bootleg)
14. Rephex & ABW - Nuclear (Rephex's Radioactive Mix) (Nuracore 2026 Remaster)
15. Sasha F - Hardstyle Matters
16. The Machine - Vicious Tones (Second Mix)
17. The Machine - Audiobot (B-Front Remix)
18. Toneshifterz and Bioweapon - Dead of the Night
19. Acti & Jajox - Satana
20. Catatonic Overload - Goddamn
21. Frequencerz - Bitch
22. Digital Punk & The R3Belz - The Last Remaining Light (Clockartz Remix)
23. Geck-O - Shakedown (The Machine Remix)
24. B-Front & The Pitcher - Which Wolf To Feed
25. Atmozfears & Energyzed - Hate
26. Myst - The Ultimate Destination
27. DJ Act vs Mani - Equensu Ocha (DJ Thera Remix)
28. Digital Mindz Ft MC Heretik - Resonant Pt. III
29. VINAL - The Wave (Sub Zero Project Bootleg)
30. Showtek - Generation Kick N Bass (Clockartz & Chris One Remix) (Decibel Edit)
31. Crypsis - Strike
32. Delete - Syndrome
View on SoundCloud
Aah de nostalgie. Een compleet LQ liveset van vandaag. Doe vast een keer een re-run
07. Exit Mind - Get Down
08. B-Front - Mysterias
21. Frequencerz - Bitch
30. Showtek - Generation Kick N Bass (Clockartz & Chris One Remix) (Decibel Edit)
31. Crypsis - Strike
32. Delete - Syndrome
View on SoundCloud
Aah de nostalgie. Een compleet LQ liveset van vandaag. Doe vast een keer een re-run
Last edited by Nuracore on 30 Aug 2026 00:29, edited 1 time in total.
Ja dit was een vette set!Nuracore wrote:Eenmaal thuis kon ik het niet laten om even te spieken wat ik nou gedraaid had. Ondanks de regen een heerlijke dag gehad!
07. Exit Mind - Get Down
08. B-Front - Mysterias
21. Frequencerz - Bitch
31. Crypsis - Strike
32. Delete - Syndrome
Schijt aan de regen was het thema van de dag
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 42 minutes ago
Ja wtf was datSjaakie P wrote:Miwer ontmoet, samen gekeken naar hoe iemand meerdere keren uit een modderplas zien drinken, nu al een topweekend
Goeie dag gehad!
eerste grote feest sinds 2020, laatste keer decibel was 2017, dus ff wennen weer
Half 3 binnen, meteen beginnen bij Josh en Wes, goeie opwarmer! Galactixx op de main, prima. Frontliner was m niet, dus door naar Solstice, dat was top! Euphoria is een kleine stage in een bosje, maar wat een sfeer! Op tijd terug voor Noisecontrollers, poah
lekker stampen in de regen, top! Hoogtepunt van de dag!
Daarna wat gegeten, dat hadden we beter kunnen timen met de regen
Terug naar Euphoria voor adrenalize en Jay Reeve
Even een uitstapje gemaakt naar uptempo om een maat gedag te zeggen. Wat een grote stage, en bizar veel strakke koppen
Het aantal calorieën dat daar verbrand wordt
Atmozfears was goed, maar het begon hard te regenen om 22:00, dus iedereen duwde zich die tent in, niet echt chill. Gunz for hire en de closing session bij gestaan, maar zat er aardig doorheen. eindshow was wel weer mooi!
Heel blij met mn keuze om goeie wandelschoenen te dragen!
Decibel is sinds 2019 van 13:00 tot 01:00 blijkbaar, is dat een vergunning dingetje? Of een bewuste keuze?
Half 3 binnen, meteen beginnen bij Josh en Wes, goeie opwarmer! Galactixx op de main, prima. Frontliner was m niet, dus door naar Solstice, dat was top! Euphoria is een kleine stage in een bosje, maar wat een sfeer! Op tijd terug voor Noisecontrollers, poah
Daarna wat gegeten, dat hadden we beter kunnen timen met de regen
Atmozfears was goed, maar het begon hard te regenen om 22:00, dus iedereen duwde zich die tent in, niet echt chill. Gunz for hire en de closing session bij gestaan, maar zat er aardig doorheen. eindshow was wel weer mooi!
Decibel is sinds 2019 van 13:00 tot 01:00 blijkbaar, is dat een vergunning dingetje? Of een bewuste keuze?
Toevallig van de week op sub gemaakt op reddit omtrent wandelschoenen?Robuust wrote:Goeie dag gehad!eerste grote feest sinds 2020, laatste keer decibel was 2017, dus ff wennen weer
Half 3 binnen, meteen beginnen bij Josh en Wes, goeie opwarmer! Galactixx op de main, prima. Frontliner was m niet, dus door naar Solstice, dat was top! Euphoria is een kleine stage in een bosje, maar wat een sfeer! Op tijd terug voor Noisecontrollers, poahlekker stampen in de regen, top! Hoogtepunt van de dag!
Daarna wat gegeten, dat hadden we beter kunnen timen met de regenTerug naar Euphoria voor adrenalize en Jay Reeve
Even een uitstapje gemaakt naar uptempo om een maat gedag te zeggen. Wat een grote stage, en bizar veel strakke koppen
Het aantal calorieën dat daar verbrand wordt
![]()
Ah, thread gevonden
heb wel eens bergschoenen aangehad naar defqon, maar die schoenen zijn eigenlijk te zwaar, stampen is dan een workout 
Robuust wrote:Ah, thread gevondenheb wel eens bergschoenen aangehad naar defqon, maar die schoenen zijn eigenlijk te zwaar, stampen is dan een workout
Keurig
Excuses, snelle telling leert mij dat ik nu maar tot 66% kwam. Desalniettemin hoop ik dat jullie genoten hebben, ik iig welD-Verze wrote:Dit. Was zelfde op VWAB en dat was 75% Spoontech ofzo
Tracklist:
01. D-Verze - Winds of Change
02. Vazard - Dreams or Memories
03. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
04. Blademasterz - One Blade
05. Delete - D
06. D-Verze & Stratos - As One
07. ST - Popped & Locked (Vazard & Delete Remix)
08. Septyme - Dear Questions
09. Retaliation - Here We Go
10. Vazard - Jiggy
11. Infirium & D-Verze feat. Yuna-X - Disappeared
12. Killaheadz - Fix Your Speakerz (Delete Remix)
13. Donkey Rollers - What We Are
14. Hardstyle Mafia - Total Stranger
15. Delete - Formula (2012 Edit)
16. Carnifex - Forever Hard
17. Radical Redemption - Accumulated Filth
18. Sasha F - Artificial Reality
19. Vazard - Anxiety Crash
20. Hardstyle Mafia feat. Yuna-X - Sound of Victory
21. Catatonic Overload vs. Deetox - State of Mind
22. Deetox & Delete - Unstoppable
23. Vyral - Black Hole
24. Mind Dimension - Haters
25. Warface - Cosmic Sin w/ Digital Abuse - Screamer (Live Mash-Up)
26. Genox - Inhuman
27. Vazard & Delete - Explosions
28. Enigmato - Floorcracker
29. Prefix & Density - Soundwaves
30. Vazard - Who I Really Am
31. Main Concern - Ultimate Reality
32. Chris One - Advocating Violence
33. Infirium - Acceptance
34. Exit Mind & Zirkum - The Shadow
35. Delete - Proximity to Extinction
36. D-Verze & Psyched - Rehabilitation
37. DJ Thera - Therafied
38. Vazard - Heavolution 001
39. Wavolizer - The Chief
40. Vazard & Delete - The End
41. Igneon System & [KTRM] - Jack No. 7
42. Deetox - Still Here (Delete Remix)
43. Density - Specymen (D-Verze Remix)
44. Vazard - Seeker of Fire
45. Main Concern - The Rush (D-Verze Remix)
46. Vazard & Delete vs. Main Concern - Absolute Terror
47. Lunatic & Miss Hysteria - First Contact
48. Vazard - Zimmersion 2.0
Wat een weekend weer
.
Zaterdag de dag begonnen op het campingstrand bij Neilio, Jay Reeve en Demi Kanon. Was erg gezellig en top met 't zonnetje er bij. Voor 13:00 de main opgelopen en bij Geck-O geopend, die lekker met zijn verrekijkertje naar het publiek stond te loeren. Gedurende de dag grotendeels wel kunnen zien wat ik wilde zien, met hier en daar nog een uitstapje. Soms ergens iets te lang blijven plakken, soms was het vanwege regen te druk maar verder prima. Grotendeels Euphoria gestaan, uitschieters bij Solstice en met name Jay Reeve qua ambiance, ondanks / dankzij de regen. De Industrial was overigens discutabel: tijdens Strange Arrival viel (lang) de stroom uit, ik denk een kwartier. Maar dat zal een aggregaat zijn geweest want ook de photobooth ernaast deed het niet. Tijdens Tripped & Starving Insect en Trashmachine kwam 't met bakken uit de lucht en binnen regende het bijna net zo erg, met als toppunt dat ze boven de djbooth met een paraplu stonden, haha. Daarna nog een stukje Audiotricz meegepakt maar de sfeer zat er wat minder in, dat viel helaas iets tegen. Overleg gepleegd binnen de groep en besloten lekker de Uber terug naar huis te pakken, al met al bijtijds thuis.
Onverwachts gisteren nog aanwezig geweest en die dag bestond voornamelijk uit sidequesten en solo op pad en dat beviel me erg goed. Uitschieter was Adaro: die man was op de brommer, een hele vette set en wat een tempo zeg. Overigens was het gisteren beduidend rustiger.
Aangezien ik vandaag moest werken gisteren op tijd naar huis gegaan. Het valt vandaag niks tegen dus ik mag niet klagen.
Helemaal mooi dus!
Zaterdag de dag begonnen op het campingstrand bij Neilio, Jay Reeve en Demi Kanon. Was erg gezellig en top met 't zonnetje er bij. Voor 13:00 de main opgelopen en bij Geck-O geopend, die lekker met zijn verrekijkertje naar het publiek stond te loeren. Gedurende de dag grotendeels wel kunnen zien wat ik wilde zien, met hier en daar nog een uitstapje. Soms ergens iets te lang blijven plakken, soms was het vanwege regen te druk maar verder prima. Grotendeels Euphoria gestaan, uitschieters bij Solstice en met name Jay Reeve qua ambiance, ondanks / dankzij de regen. De Industrial was overigens discutabel: tijdens Strange Arrival viel (lang) de stroom uit, ik denk een kwartier. Maar dat zal een aggregaat zijn geweest want ook de photobooth ernaast deed het niet. Tijdens Tripped & Starving Insect en Trashmachine kwam 't met bakken uit de lucht en binnen regende het bijna net zo erg, met als toppunt dat ze boven de djbooth met een paraplu stonden, haha. Daarna nog een stukje Audiotricz meegepakt maar de sfeer zat er wat minder in, dat viel helaas iets tegen. Overleg gepleegd binnen de groep en besloten lekker de Uber terug naar huis te pakken, al met al bijtijds thuis.
Onverwachts gisteren nog aanwezig geweest en die dag bestond voornamelijk uit sidequesten en solo op pad en dat beviel me erg goed. Uitschieter was Adaro: die man was op de brommer, een hele vette set en wat een tempo zeg. Overigens was het gisteren beduidend rustiger.
Aangezien ik vandaag moest werken gisteren op tijd naar huis gegaan. Het valt vandaag niks tegen dus ik mag niet klagen.
Helemaal mooi dus!
-
HHardtraxx Elite
Het was op zondag idd opvallend rustig. Denk nog nooit zo rustig mee gemaakt op decibel
Ondanks het matige weer toch een fantastische dag gehad!!
Voor de verandering eens totaal geen planning qua sets die ik per se wilde zien, dus het was het grootste deel van de dag gewoon maar zien waar we terecht kwamen.
De dag begonnen met een rondje over het terrein dat eindigde bij A-Motion in de Beatbox area. Daarna genoten van Wolv en een stukje E-Force in de RAW, Solstice in het bos en Galactixx, Noisecontrollers en B-Front op de main (met een heerlijk broodje van Maickel tussendoor).
Het hoogtepunt voor mij kwam daarna met een eigen RAW Classics set op de Smirnoff Ice Stage. Klein maar fijn, met een heerlijk sfeertje, zelfs tijdens de regen!
De dag vervolgens weer afgesloten op de main met twee fijne sets van Gunz For Hire en Neophyte vs Panic.
Voor de geïnteresseerden, de tracklist van Resonance @ Decibel:
01. Digital Punk & Crypsis - Radiant
02. Ran-D ft. LXCPR - United (Decibel 2016 Anthem)
03. Zany & Frequencerz - Quakers
04. Digital Punk & Mean Machine - How We Roll
05. Gunz For Hire - Brooklyn
06. Frequencerz - I Need You
07. D-Attack - Remember The Name
08. Act of Rage - Gangster For Life
09. Public Enemies - Crowd's Gotta Move
10. Bass Chaserz ft. Diesel - The Only Way Is Up
11. Stereotuners - Burn The System (Melody Mix)
12. B-Freqz - Overdose
13. Ran-D - I Am Legion
14. Psyko Punkz - Back Again (Decibel 2014 Anthem) (B-Front & Frequencerz Remix)
15. E-Force & Digital Punk - My God
16. Warface - Mash-Up 5.0
17. Frequencerz & E-Force - Gods
18. Adaro - Murder
19. Crypsis - Strike
20. Alpha² & Jack of Sound - Das Weite Land
21. E-Force & Bass Chaserz - Attack
22. Radical Redemption & Act of Rage - Assassins
23. Rejecta - Hardness
24. E-Force - Freakz At Night
25. Radical Redemption & Digital Punk - River of Souls
26. Requiem - Collateral Damage
27. The Machine & The Geminizers - Godcore (The Motherf*cking Godcore Mix)
28. Warface & Frequencerz - Menace (D-Sturb Remix)
29. Minus Militia - Aint Fucking Around (Militant Edit)
30. Frequencerz & Titan - Getting Off
31. Stereotuners - XTC
32. B-Front & Re-Volt - W.A.R.
33. Day-Mar - Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix)
34. Rejecta - Followed
35. Warface - H8 M3
36. Radical Redemption - Decibel Tribute
37. Warface & E-Force - Disphoria
Voor de verandering eens totaal geen planning qua sets die ik per se wilde zien, dus het was het grootste deel van de dag gewoon maar zien waar we terecht kwamen.
De dag begonnen met een rondje over het terrein dat eindigde bij A-Motion in de Beatbox area. Daarna genoten van Wolv en een stukje E-Force in de RAW, Solstice in het bos en Galactixx, Noisecontrollers en B-Front op de main (met een heerlijk broodje van Maickel tussendoor).
Het hoogtepunt voor mij kwam daarna met een eigen RAW Classics set op de Smirnoff Ice Stage. Klein maar fijn, met een heerlijk sfeertje, zelfs tijdens de regen!
De dag vervolgens weer afgesloten op de main met twee fijne sets van Gunz For Hire en Neophyte vs Panic.
12. B-Freqz - Overdose
13. Ran-D - I Am Legion
14. Psyko Punkz - Back Again (Decibel 2014 Anthem) (B-Front & Frequencerz Remix)
18. Adaro - Murder
19. Crypsis - Strike
23. Rejecta - Hardness
31. Stereotuners - XTC
34. Rejecta - Followed
35. Warface - H8 M3
Vrijdag geweest, we waren met een groep van 25 man. Normaal trek ik m'n eigen pad wel, maar nu eigenlijk te veel slap staan ouwehoeren met de groep. Nu achteraf wel spijt, want eigenlijk alle Spoontech setjes gemist.
Wel wat leuke uitstapjes naar Future District, die stage in het bos had de leukste sfeer, maar bij de populaire sets veel te druk eigenlijk.
Ik heb zelf leukere edities meegemaakt. Volgend jaar misschien de zondag maar eens pakken.
Wel wat leuke uitstapjes naar Future District, die stage in het bos had de leukste sfeer, maar bij de populaire sets veel te druk eigenlijk.
Ik heb zelf leukere edities meegemaakt. Volgend jaar misschien de zondag maar eens pakken.
Was heel nice man. Mijn kameraad wil trouwens nog zijn excuses aanbieden voor het instortmomentje van die houten plank op het dj materiaal. De container was duidelijk niet geschikt als een toog. Gelukkig geen schade gemaakt of de muziek uitgevallen haha.D-Verze wrote:Tracklist:
Voor de rest goed gefeest. Uiteindelijk totaal niet aan de planning gehouden vanwege de regen. Poncho was wel nodig... Vond het overal opvallend rustiger dan anders. Mss toch maar terug wat minder moneyz vragen voor de zaterdag he b2s
-
HHardtraxxer
- 478 posts member since 2019
- last seen 1 day ago
Helicaze wrote:Vond het overal opvallend rustiger dan anders. Mss toch maar terug wat minder moneyz vragen voor de zaterdag he b2s
Aiii, dit klinkt niet best voor een event als Decibelheggenschaar wrote:Het was op zondag idd opvallend rustig. Denk nog nooit zo rustig mee gemaakt op decibel
-
JHardtraxxer
- 277 posts member since 2015
- last seen 15 days ago
Wij zijn de zaterdag geweest. En ik heb in de jaren ‘20, ‘21 en ‘22 wel eens gemopperd op de organisatie vanwege stages op vreemde plekken, de vele veranderingen en andere keuzes. Ik vind oprecht dat ze de laatste jaren een goede weg zijn ingeslagen. Minder stages, maar wel meer focus op sfeer en kwaliteit.
Ook nu liep ik weer rond en ik vond de aankleding van het hele terrein weer opvallend mooier uitgevoerd met o.a de fonteinen, verlichting, graffiti etc. Het was echt heel sfeervol. De hardstyle classics stage vond ik ook een mooi voorbeeld. Echt veel aandacht aan besteed qua stagedesign en die led-boxen rondom vond ik ook heel dik. Duidelijk niet op de kosten bespaard en gewoon iets goeds neergezet.
Ook het geluid was overal meer dan goed. Alle stages waar ik ben geweest hadden uitstekend geluid.
Voor de rest een topdag gehad. Ik vond het publiek opvallend hoog liggen qua leeftijd. Ik begin mij op sommige feesten al een beetje oud te voelen, maar daar op Decibel totaal geen last van gehad.
We zijn op de main gestart bij Galactixx waar de sfeer er al goed in zat. Mooi om te zien dat er zo goed gereageerd werd op een euforisch setje redelijk vroeg op de dag. Na deze set naar Solstice gelopen. Vorig jaar de leukste stage wat mij betreft en ook nu weer heel goed vermaakt. Zeer goed geluid, genoeg publiek en een hele goede sfeer. Tevens een compliment voor mc Synergy. Ook vorig jaar top en ook nu weer een meerwaarde voor de sfeer 👍🏻
Om 18.10 zijn we naar Nightcraft en Regain gelopen. Begon te regenen en het was afgeladen vol in die tent. Het was helaas erg warm en druk. Om die reden een beetje bij een opening gaan staan en daar genoten van het setje, maar kon er de aandacht niet echt bij houden doordat het ook hier zo vol stond.
Daarna naar Wasted Penguinz gelopen. Dat is helaas toch wel een eindje sjouwen. Ik vind die stage persoonlijk beter passen aan de noordzijde van het terrein, waarbij het dan in de buurt van de euphoric, raw en main komt te staan. Ik hou van het stijltje van deze man en ook hier weer een goede sfeer en een hele leuke set gehoord. Grotendeels het bekende werk en ik heb een of twee nieuwe nummers gehoord.
Toen naar de pitcher gelopen, maar die vond ik persoonlijk wat wisselend. Begon sterk, maar daarna werd het met zijn nieuwere platen toch wat gezapig en dat sloeg niet echt aan. Ik heb even kort een uitstapje naar Nosferatu gemaakt. Ik was wel even nieuwsgierig hoe die stage zou zijn. De rest van de groep bleef staan ondanks dat het bij de Pitcher niet helemaal hun ding was. Nosferatu was leuk, maar dat tempo ligt tegenwoordig in mijn ogen ook zo hoog dat er amper op te dansen is viel mij op. De oudere nummers die voorbijkomen is helemaal mijn ding, maar het ging van oud naar nieuw. Ik vond het wat onsamenhangend en richting het einde werd het mij te hard en te snel. Weer terug naar the pitcher gegaan en ik kwam volgens de vrienden op het juiste moment terug, want er werd weer iets steviger gedraaid.
Toen nog een kort stukje bij Audiotricz blijven staan en op dat moment kwam de regen met bakken uit de hemel. Een groot deel van het publiek bleef staan en het ging goed los. Om 22.45 richting D-sturb gelopen en dat was voor mij weer een hoogtepunt. De euforische kant van D-sturb kan ik persoonlijk geen genoeg van krijgen en met een glimlach van oor tot oor 30 minuten keihard genoten!
Een deel van de groep bleef staan en ik ben toen met een aantal richting Alpha Twins gelopen (helaas weer veel tijd kwijt). Maar dit was voor mij toch de set van de dag. De bekende en een aantal wat onbekendere (heel tof 👌🏻) raw classics kwamen voorbij. Wat rammen! Het was vooraan nog redelijk rustig toen we aankwamen, maar het stroomde gaandeweg wat voller met alleen maar liefhebbers en mensen met een grote glimlach.
En toen zat het er voor ons wel op. Een deel van de groep stond nog op de uptempo, maar je moet op je hoogtepunt stoppen 😉. Nog even een half uurtje op de food court gezeten en toen richting huis gegaan.
Conclusie: Ondanks het mindere weer echt een topdag gehad! De zaterdag leek wel weer rustiger ten opzichte van vorig jaar, het was wederom duidelijk niet uitverkocht, maar het was overal gezellig vol. Decibel lijkt moeite te hebben met het aantrekken van het hele grote publiek. Maar in mijn ogen verdient het feest inmiddels weer iets meer waardering, want het is op alle vlakken goed verzorgd en levert op alle punten bovengemiddelde kwaliteit.
Ook nu liep ik weer rond en ik vond de aankleding van het hele terrein weer opvallend mooier uitgevoerd met o.a de fonteinen, verlichting, graffiti etc. Het was echt heel sfeervol. De hardstyle classics stage vond ik ook een mooi voorbeeld. Echt veel aandacht aan besteed qua stagedesign en die led-boxen rondom vond ik ook heel dik. Duidelijk niet op de kosten bespaard en gewoon iets goeds neergezet.
Ook het geluid was overal meer dan goed. Alle stages waar ik ben geweest hadden uitstekend geluid.
Voor de rest een topdag gehad. Ik vond het publiek opvallend hoog liggen qua leeftijd. Ik begin mij op sommige feesten al een beetje oud te voelen, maar daar op Decibel totaal geen last van gehad.
We zijn op de main gestart bij Galactixx waar de sfeer er al goed in zat. Mooi om te zien dat er zo goed gereageerd werd op een euforisch setje redelijk vroeg op de dag. Na deze set naar Solstice gelopen. Vorig jaar de leukste stage wat mij betreft en ook nu weer heel goed vermaakt. Zeer goed geluid, genoeg publiek en een hele goede sfeer. Tevens een compliment voor mc Synergy. Ook vorig jaar top en ook nu weer een meerwaarde voor de sfeer 👍🏻
Om 18.10 zijn we naar Nightcraft en Regain gelopen. Begon te regenen en het was afgeladen vol in die tent. Het was helaas erg warm en druk. Om die reden een beetje bij een opening gaan staan en daar genoten van het setje, maar kon er de aandacht niet echt bij houden doordat het ook hier zo vol stond.
Daarna naar Wasted Penguinz gelopen. Dat is helaas toch wel een eindje sjouwen. Ik vind die stage persoonlijk beter passen aan de noordzijde van het terrein, waarbij het dan in de buurt van de euphoric, raw en main komt te staan. Ik hou van het stijltje van deze man en ook hier weer een goede sfeer en een hele leuke set gehoord. Grotendeels het bekende werk en ik heb een of twee nieuwe nummers gehoord.
Toen naar de pitcher gelopen, maar die vond ik persoonlijk wat wisselend. Begon sterk, maar daarna werd het met zijn nieuwere platen toch wat gezapig en dat sloeg niet echt aan. Ik heb even kort een uitstapje naar Nosferatu gemaakt. Ik was wel even nieuwsgierig hoe die stage zou zijn. De rest van de groep bleef staan ondanks dat het bij de Pitcher niet helemaal hun ding was. Nosferatu was leuk, maar dat tempo ligt tegenwoordig in mijn ogen ook zo hoog dat er amper op te dansen is viel mij op. De oudere nummers die voorbijkomen is helemaal mijn ding, maar het ging van oud naar nieuw. Ik vond het wat onsamenhangend en richting het einde werd het mij te hard en te snel. Weer terug naar the pitcher gegaan en ik kwam volgens de vrienden op het juiste moment terug, want er werd weer iets steviger gedraaid.
Toen nog een kort stukje bij Audiotricz blijven staan en op dat moment kwam de regen met bakken uit de hemel. Een groot deel van het publiek bleef staan en het ging goed los. Om 22.45 richting D-sturb gelopen en dat was voor mij weer een hoogtepunt. De euforische kant van D-sturb kan ik persoonlijk geen genoeg van krijgen en met een glimlach van oor tot oor 30 minuten keihard genoten!
Een deel van de groep bleef staan en ik ben toen met een aantal richting Alpha Twins gelopen (helaas weer veel tijd kwijt). Maar dit was voor mij toch de set van de dag. De bekende en een aantal wat onbekendere (heel tof 👌🏻) raw classics kwamen voorbij. Wat rammen! Het was vooraan nog redelijk rustig toen we aankwamen, maar het stroomde gaandeweg wat voller met alleen maar liefhebbers en mensen met een grote glimlach.
En toen zat het er voor ons wel op. Een deel van de groep stond nog op de uptempo, maar je moet op je hoogtepunt stoppen 😉. Nog even een half uurtje op de food court gezeten en toen richting huis gegaan.
Conclusie: Ondanks het mindere weer echt een topdag gehad! De zaterdag leek wel weer rustiger ten opzichte van vorig jaar, het was wederom duidelijk niet uitverkocht, maar het was overal gezellig vol. Decibel lijkt moeite te hebben met het aantrekken van het hele grote publiek. Maar in mijn ogen verdient het feest inmiddels weer iets meer waardering, want het is op alle vlakken goed verzorgd en levert op alle punten bovengemiddelde kwaliteit.
is deze set toevallig ook opgenomen? zou hem grijs draaienVitality wrote:
12. B-Freqz - Overdose
13. Ran-D - I Am Legion
18. Adaro - Murder
19. Crypsis - Strike
23. Rejecta - Hardness
31. Stereotuners - XTC
34. Rejecta - Followed
35. Warface - H8 M3
-
HHardtraxx Elite
2027 tickets alweer binnen