Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Volgens mij heb ik met TiMOTHYb gesproken?

Beetje vreemde gast xd

Huh waar dan? Kan ik me niet herinneren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:


Foto! :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hooli schreef:
Volgens mij heb ik met TiMOTHYb gesproken?

Beetje vreemde gast xd

Huh waar dan? Kan ik me niet herinneren?


Geen idee, zag je niet zo goed in die donkere tent
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ban. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, volgens mij heb ik voor mijn idee wel iedereen gesproken, die ik in ieder geval kende! En eindelijk almighty Sjoob ontmoet. :cool:
Was wel de mooiste "first-see" gesprek die ik gehad heb. :worship:

Sjoob: Hee uhm... Ik kan me heel erg sterk vergissen.. Maar ik heb het idee, dat jij van hardtraxx bent!???
Ik: dat idee dat je hebt.. Klopt wel ja!
Sjoob: Ow kijk, dat dacht ik al.. En uhmm... Ik heb ook wel een idee wie je bent.
Ik: nou, laat maar is horen of dit idee van jou klopt dan!
Sjoob: volgens mij ben jij Ruben, oftewel Ruubiie..
Ik: u gaat door voor de kleurentv! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging het zo ja? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb bijna niemand van Hardtraxx gezien de hele dag :D
Evengoed wel vermaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Owh ja nog bedankt voor het biertje Sjoob
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Nou, volgens mij heb ik voor mijn idee wel iedereen gesproken, die ik in ieder geval kende! En eindelijk almighty Sjoob ontmoet. :cool:
Was wel de mooiste "first-see" gesprek die ik gehad heb. :worship:

Sjoob: Hee uhm... Ik kan me heel erg sterk vergissen.. Maar ik heb het idee, dat jij van hardtraxx bent!???
Ik: dat idee dat je hebt.. Klopt wel ja!
Sjoob: Ow kijk, dat dacht ik al.. En uhmm... Ik heb ook wel een idee wie je bent.
Ik: nou, laat maar is horen of dit idee van jou klopt dan!
Sjoob: volgens mij ben jij Ruben, oftewel Ruubiie..
Ik: u gaat door voor de kleurentv! :worship:

Wat een super grappig gesprek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Owh ja nog bedankt voor het biertje Sjoob


Heb ik jou bier gegeven? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik krijg nu langzaam een beeld wie wie is haha maar op defqon herkende ik er maar een paar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Jurheinen schreef:
Owh ja nog bedankt voor het biertje Sjoob


Heb ik jou bier gegeven? :huh:


Nee maar wel aan David, en die drinkt geen bier. Dus gaf die hem aan mij :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
sjobie schreef:
Jurheinen schreef:
Owh ja nog bedankt voor het biertje Sjoob


Heb ik jou bier gegeven? :huh:


Nee maar wel aan David, en die drinkt geen bier. Dus gaf die hem aan mij :drool:

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eh, zal wel dan haha! Geen dank! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ruubiie schreef:
Nou, volgens mij heb ik voor mijn idee wel iedereen gesproken, die ik in ieder geval kende! En eindelijk almighty Sjoob ontmoet. :cool:
Was wel de mooiste "first-see" gesprek die ik gehad heb. :worship:

Sjoob: Hee uhm... Ik kan me heel erg sterk vergissen.. Maar ik heb het idee, dat jij van hardtraxx bent!???
Ik: dat idee dat je hebt.. Klopt wel ja!
Sjoob: Ow kijk, dat dacht ik al.. En uhmm... Ik heb ook wel een idee wie je bent.
Ik: nou, laat maar is horen of dit idee van jou klopt dan!
Sjoob: volgens mij ben jij Ruben, oftewel Ruubiie..
Ik: u gaat door voor de kleurentv! :worship:

Wat een super grappig gesprek xd

Pffff inderdaad, kom niet meer bij!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ruubiie schreef:
Nou, volgens mij heb ik voor mijn idee wel iedereen gesproken, die ik in ieder geval kende! En eindelijk almighty Sjoob ontmoet. :cool:
Was wel de mooiste "first-see" gesprek die ik gehad heb. :worship:

Sjoob: Hee uhm... Ik kan me heel erg sterk vergissen.. Maar ik heb het idee, dat jij van hardtraxx bent!???
Ik: dat idee dat je hebt.. Klopt wel ja!
Sjoob: Ow kijk, dat dacht ik al.. En uhmm... Ik heb ook wel een idee wie je bent.
Ik: nou, laat maar is horen of dit idee van jou klopt dan!
Sjoob: volgens mij ben jij Ruben, oftewel Ruubiie..
Ik: u gaat door voor de kleurentv! :worship:

Wat een super grappig gesprek xd

Pffff inderdaad, kom niet meer bij!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Jou had ik ook gezien toch Davey?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Eh, zal wel dan haha! Geen dank! :D


:lol:

haha jij hebt sws nog aardig wat door lopen tanken nadat jullie weer terug de blue in gingen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
:lol:

Jou had ik ook gezien toch Davey?

Jep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ging de hele dag op me haten, omdat ik z'n naam niet wist. :P

Ohja, en nog excuses voor de persoon met het fusion shirtje in de blue, die naar mij toe kwam lopen om te zeggen dat ik een mooi shirt aan had.

Ik heb maanden zitten wachten op het lekkerste stukje van Syndrome en juist op dat moment kwam jij naar me toe... Ik wil toen alleen maar los gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Jurheinen schreef:
Owh ja nog bedankt voor het biertje Sjoob


Heb ik jou bier gegeven? :huh:


Mij ook, maar ik had je daarvoor al bedankt op t feestje zelf! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Foto's van Partyflock ook online:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die met dat Hardstyle shirt is de zoon van Jurheinen en Tommetjeuhh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Iemand ging de hele dag op me haten, omdat ik z'n naam niet wist. :P

Ojaa was dat zo? :P

:D
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten