Nou, volgens mij heb ik voor mijn idee wel iedereen gesproken, die ik in ieder geval kende! En eindelijk almighty Sjoob ontmoet.
Was wel de mooiste "first-see" gesprek die ik gehad heb.
Sjoob: Hee uhm... Ik kan me heel erg sterk vergissen.. Maar ik heb het idee, dat jij van hardtraxx bent!???
Ik: dat idee dat je hebt.. Klopt wel ja!
Sjoob: Ow kijk, dat dacht ik al.. En uhmm... Ik heb ook wel een idee wie je bent.
Ik: nou, laat maar is horen of dit idee van jou klopt dan!
Sjoob: volgens mij ben jij Ruben, oftewel Ruubiie..
Ik: u gaat door voor de kleurentv!
