Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op de valreep nog even de hele HT groep gezien, toch altijd leuk! Titan was voor mij ook verreweg de beste set van de dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
beide langsgeweest :cool: alleen kwam ik je alleen op de main tegen hahaha Oh en tijdens Da Tweekaz :D schande eigenlijk dat die zo vroeg draaide, maar het stond iig wel goed vol daar :D

Haha ja vaag momentje was nog niet goed en wel binnen of liep je al tegen het lijf. Heeft ons daarvoor een jaar gekost ongeveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kwam Blackie Sunrise weer eens tegen toen ik alleen liep >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Ik kwam Blackie Sunrise weer eens tegen toen ik alleen liep >.<

Uiteraard, wij komen elkaar altijd tegen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Die met dat Hardstyle shirt is de zoon van Jurheinen en Tommetjeuhh?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:53 
 

steffnov staat er een beetje wankel op volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
steffnov staat er een beetje wankel op volgens mij :P


Hij moest wat lager staan anders paste hij niet op de foto
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
KSwoosh schreef:
steffnov staat er een beetje wankel op volgens mij :P


Hij moest wat lager staan anders paste hij niet op de foto

Dit :lol: klopt wel enigszins
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet naar de meetings geweest. Tijdens de eerste 10 minuten op het terrein liep ik letterlijk Kswoosh al tegen het lijf haha :P
Na Gunz For Hire gingen al mijn vrienden luchtje scheppen buiten. Dus toen ben ik maar naar voren gelopen in de Blue.
Toen een aantal bekende gezichten tegengekomen en tot het einde bij de Hardtraxx-groep gestaan. Was gezellig weer! ^^

(Op het einde kwamen ook mijn vrienden er weer bij, ondanks dat 93Wesley93 niet eens wist wie ik was toen ze naar me vroegen aan hem haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:38 
 

pecola-tje schreef:
Niet naar de meetings geweest. Tijdens de eerste 10 minuten op het terrein liep ik letterlijk Kswoosh al tegen het lijf haha :P
Na Gunz For Hire gingen al mijn vrienden luchtje scheppen buiten. Dus toen ben ik maar naar voren gelopen in de Blue.
Toen een aantal bekende gezichten tegengekomen en tot het einde bij de Hardtraxx-groep gestaan. Was gezellig weer! ^^

(Op het einde kwamen ook mijn vrienden er weer bij, ondanks dat 93Wesley93 niet eens wist wie ik was toen ze naar me vroegen aan hem haha)

en toevallig was ik net daarvoor Timothyb tegen gekomen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij stond ik samen met peco buiten de blue ff adem te halen en toen liep jij ook nog even langs of niet? Eigenlijk is heel defQon weer een grote wazige meet voor me dus het zal allemaal wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
(Op het einde kwamen ook mijn vrienden er weer bij, ondanks dat 93Wesley93 niet eens wist wie ik was toen ze naar me vroegen aan hem haha)

Ook zo een geweldig simpel moment was dat. :lol: Toen een maat van je dat vroeg dacht ik aan 2 mensen die ook Mark heette en op Defqon waren, dat waren ze dus niet. Had verder dus inderdaad niet aan jou gedacht bij de naam Mark, als ze pecola-tje zeiden had ik het geweten! xd

Tegenwoordig begint het een lastig verhaal te worden om bij het onthouden van de Hardtraxx namen ook nog eens de echte namen te onthouden.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee hoor, Wesley/Tim(othy)/Nando schijnt iedereen wel te onthouden. Het wordt lastiger als men met namen als Mr_lellebel of mr_vertigo aan komt kakken.. kun je toch niets mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:11 
 

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij stond ik samen met peco buiten de blue ff adem te halen en toen liep jij ook nog even langs of niet? Eigenlijk is heel defQon weer een grote wazige meet voor me dus het zal allemaal wel. :P

idd, mooi altijd hoeveel bekenden je tegen komt op zon feest :P
ik vraag me alleen wel af waar ik na G4H ben geweest... ik weet wel dat ik met MC Villian heb staan praten over zn liveact op Intents, maar verder... haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Volgens mij stond ik samen met peco buiten de blue ff adem te halen en toen liep jij ook nog even langs of niet? Eigenlijk is heel defQon weer een grote wazige meet voor me dus het zal allemaal wel. :P

idd, mooi altijd hoeveel bekenden je tegen komt op zon feest :P
ik vraag me alleen wel af waar ik na G4H ben geweest... ik weet wel dat ik met MC Villian heb staan praten over zn liveact op Intents, maar verder... haha xd

Jullie gingen eten ofzo en zouden daarna terug naar Blue komen wat jullie dus niet hadden gedaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh wat? :P Ik heb niet bij jou gestaan verder Timothyb haha XD
En Kswoosh is nog wel even in de Blue geweest tijdens Titan,3minuten ofzo haha maar die snapte er niet heel veel meer van :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Volgens mij stond ik samen met peco buiten de blue ff adem te halen en toen liep jij ook nog even langs of niet? Eigenlijk is heel defQon weer een grote wazige meet voor me dus het zal allemaal wel. :P

idd, mooi altijd hoeveel bekenden je tegen komt op zon feest :P
ik vraag me alleen wel af waar ik na G4H ben geweest... ik weet wel dat ik met MC Villian heb staan praten over zn liveact op Intents, maar verder... haha xd


Gingen wij toen niet naar purple?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 08:24 
 

mikeee schreef:
Jullie gingen eten ofzo en zouden daarna terug naar Blue komen wat jullie dus niet hadden gedaan :/

eten... hmmmm.... dat lijkt me sterk xd

Hoofdcoach schreef:
Gingen wij toen niet naar purple?

Ja dat kan wel kloppen idd, maar daar waren we ook maar heel kort geweest :P Ik weet nog wel dat ik met teknizion en solutio ff heb gekletst :P en op de foto sta ;)

pecola-tje schreef:
En Kswoosh is nog wel even in de Blue geweest tijdens Titan,3minuten ofzo haha maar die snapte er niet heel veel meer van :whistle:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mikeee schreef:
Jullie gingen eten ofzo en zouden daarna terug naar Blue komen wat jullie dus niet hadden gedaan :/

eten... hmmmm.... dat lijkt me sterk xd

Hoofdcoach schreef:
Gingen wij toen niet naar purple?

Ja dat kan wel kloppen idd, maar daar waren we ook maar heel kort geweest :P Ik weet nog wel dat ik met teknizion en solutio ff heb gekletst :P en op de foto sta ;)

pecola-tje schreef:
En Kswoosh is nog wel even in de Blue geweest tijdens Titan,3minuten ofzo haha maar die snapte er niet heel veel meer van :whistle:

Afbeelding

Eten bedoel wc sorry is het zelfde
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten