pecola-tje schreef:
(Op het einde kwamen ook mijn vrienden er weer bij, ondanks dat 93Wesley93 niet eens wist wie ik was toen ze naar me vroegen aan hem haha)
Ook zo een geweldig simpel moment was dat.

Toen een maat van je dat vroeg dacht ik aan 2 mensen die ook Mark heette en op Defqon waren, dat waren ze dus niet. Had verder dus inderdaad niet aan jou gedacht bij de naam Mark, als ze pecola-tje zeiden had ik het geweten!
Tegenwoordig begint het een lastig verhaal te worden om bij het onthouden van de Hardtraxx namen ook nog eens de echte namen te onthouden..
