Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Mellow wrote:
jRn wrote:Viel toch wel mee bij jou? :P Behalve dat je aan het vechten was met een pakje kauwgom voor me :P
Ik hoop het, op foto's werken mijn lachspieren soms niet
Vechten met pakje? Echt? :$ Ik deed vast alsof
Het duurde in ieder geval een eeuw om mij een kauwgompje te geven, maar het is goed hoor. (L) xD
En met jou en Kasper bij Mad Dog komen was ook een hele opgave. Maar was dat met jou, dat weet ik niet helemaal zeker meer. :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Moet ik hem dan maar 2x uitprinten xd , 1 voor jou, en 1 voor mij!? xd
K
Ruubiie wrote:Moet ik hem dan maar 2x uitprinten xd , 1 voor jou, en 1 voor mij!? xd
lijst hem in voor boven je bed :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Yeah Right.. Dan pist me moeder ook in dr broek van het lachen.. Om bepaalde koppen :lol: .
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
jRn wrote:
Mellow wrote:
jRn wrote:Viel toch wel mee bij jou? :P Behalve dat je aan het vechten was met een pakje kauwgom voor me :P
Ik hoop het, op foto's werken mijn lachspieren soms niet
Vechten met pakje? Echt? :$ Ik deed vast alsof
Het duurde in ieder geval een eeuw om mij een kauwgompje te geven, maar het is goed hoor. (L) xD
En met jou en Kasper bij Mad Dog komen was ook een hele opgave. Maar was dat met jou, dat weet ik niet helemaal zeker meer. :P
Jup was ik bij idd hahaha. Was idd een leuke tocht xd De terugweg in m'n eentje ook
G
Mellow wrote:Jup was ik bij idd hahaha. Was idd een leuke tocht xd De terugweg in m'n eentje ook
waarom was je in je eentje gegaan dan? had et maar gezegd :P
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
KSwoosh wrote:
Mellow wrote:Jup was ik bij idd hahaha. Was idd een leuke tocht xd De terugweg in m'n eentje ook
waarom was je in je eentje gegaan dan? had et maar gezegd :P
Geen idee eigenlijk, ik wou ineens super graag terug naar Nikki haha. Hoe lang hebben we erover gedaan om bij die zaal te komen trouwens? Viel toch uiteindelijk best mee of niet, zo buiten om.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Iemand moet hem volgend jaar met Masters meenemen, dan gaan we er even gezellig met ze alle naar kijken! :loving:
G
Mellow wrote:Geen idee eigenlijk, ik wou ineens super graag terug naar Nikki haha. Hoe lang hebben we erover gedaan om bij die zaal te komen trouwens? Viel toch uiteindelijk best mee of niet, zo buiten om.
ja viel best mee volges mij :P het was wel een gezellige toch zover ik me kan herinnneren haha
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
KSwoosh wrote:
Mellow wrote:Geen idee eigenlijk, ik wou ineens super graag terug naar Nikki haha. Hoe lang hebben we erover gedaan om bij die zaal te komen trouwens? Viel toch uiteindelijk best mee of niet, zo buiten om.
ja viel best mee volges mij :P het was wel een gezellige toch zover ik me kan herinnneren haha
Ik zat jou volgens mij nog te vertellen dat ik eigenlijk in Madrid woon, of was dat iemand anders? iig die persoon snapte dr helemaal geen zak van xd
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Het was een mooi feessie :worship: .
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Mellow wrote:Ik zat jou volgens mij nog te vertellen dat ik eigenlijk in Madrid woon, of was dat iemand anders? iig die persoon snapte dr helemaal geen zak van xd
Je hebt t wel nog tegen mij verteld maar ik snapte het wel. Soort van :P
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
dawasiknie wrote:
Mellow wrote:Ik zat jou volgens mij nog te vertellen dat ik eigenlijk in Madrid woon, of was dat iemand anders? iig die persoon snapte dr helemaal geen zak van xd
Je hebt t wel nog tegen mij verteld maar ik snapte het wel. Soort van :P
:thumbsup: :cool:
G
jaaaaaaaaa dat klopt :lol: :lol: was dat echt zo? ik geloof er nog steeds maar weinig van haha
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
KSwoosh wrote:
jaaaaaaaaa dat klopt :lol: :lol: was dat echt zo? ik geloof er nog steeds maar weinig van haha
Hahaha srsly (wel maar voor een half jaar he). Vandaag terug gevlogen :P :lol:
G
Mellow wrote:
KSwoosh wrote:
Hahaha srsly (wel maar voor een half jaar he). Vandaag terug gevlogen :P :lol:
ooooh ok :P nice!
lekker genieten van het weer dus :P
ik dacht al, jij bent op zoveel feesten no way dat je uit spanje komt :lol:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Foto van Djpix.de (eerste foto van de avond)
Image
R
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Welkom! Heb ik jou gezien op MoH? :)

Maar ik ga idd naar Rebirth :D[/quote] :P

Ik denk niet dat wij elkaar gezien hebben bij masters maar het kan altijd haha ik kom namelijk pas sinds gister op dit forum :P
K
mikeee wrote:Foto van Djpix.de (eerste foto van de avond)
Image

sta ik er toch nog iets op :$
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 21 hours ago
kaboem wrote:
mikeee wrote:Foto van Djpix.de (eerste foto van de avond)
Image

sta ik er toch nog iets op :$
Ik ook ;)
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Project 141 wrote:Haha jou had ik nog helemaal niet gezien stefan xd
Ik zie hem nogsteeds niet :$

EDIT: oooh jawel :P Captain 1-eye!
G
Mellow wrote:https://album.partyflock.nl/82584221_3408631344.jpg

Deh, niks om bang voor te zijn :yay: :lol:
uit wiens album is die dan? kan em namelijk niet zien :(
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
KSwoosh wrote:
Mellow wrote:https://album.partyflock.nl/82584221_3408631344.jpg

Deh, niks om bang voor te zijn :yay: :lol:
uit wiens album is die dan? kan em namelijk niet zien :(
Oh, dat is :honger: E.dwin :) Heb je misschien ook wel gezien, stond niet ver van onze groep af in de industrial