Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:36 
 

Meetingsinformatie:

Stationsmeeting (met drankje ergens)
20:30 verzamelen onderaan de roltrap naar buiten van CS 's-Hertogenbosch, voor de deur van de Döner tent.
Daarna wordt er gekeken wat het beste is.


Mainstage Meeting:
00:00 uur - Live: Accelarator vs Re-Style
Locatie: midden links bij de bar / bij de trap naar het VIP deck

Industrial Meeting
01:00 uur - Ophidian
Locatie: Midden vooraan, tegen DJ-Booth aan

Rond 06:30: Live: The Sickest Squad, zelfde plek als Negative Audio meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel voor een stationsmeeting. Misschien eerst ergens drinken als dat mensen uit komt? Ben toch van plan die hele dag vrij te nemen.

Meeting op locatie zien we na de TT wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:05 
 

Mcflurry meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dat is waar. Stationsmeeting is goed te doen, als het niet te koud is :P Zit er niet een mc dichtbij ofzo? :P

Midden in het centrem zit er een. Dat is ongeveer 10 min lopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 11:42 
 

Steffnov schreef:
Ben wel voor een stationsmeeting. Misschien eerst ergens drinken als dat mensen uit komt? Ben toch van plan die hele dag vrij te nemen.

Meeting op locatie zien we na de TT wel weer.

serieus? xd

ik ga gewoon meteen naar binne hoor :P beetje op station meeten xd

gekke mensen

ik zie jullie binnen dan wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:
Ben wel voor een stationsmeeting. Misschien eerst ergens drinken als dat mensen uit komt? Ben toch van plan die hele dag vrij te nemen.

Meeting op locatie zien we na de TT wel weer.

serieus? xd

ik ga gewoon meteen naar binne hoor :P beetje op station meeten xd

gekke mensen

ik zie jullie binnen dan wel

Daarmee bedoel ik dus niet tijdens het feest he :P dat zou wel erg krom zijn. Maar ach, moet je ook zelf weten he :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 14:50 
 

je gaat toch niet vantevoren ergens drinken xd
ga dan gewoon vroeg naar binnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dat is waar. Stationsmeeting is goed te doen, als het niet te koud is :P Zit er niet een mc dichtbij ofzo? :P

Jazeker :)

Ik ben ook wel in voor die stationsmeeting. Alleen denk ik niet dat dat 'm gaat worden, zal gewoon met m'n maten gaan met de fiets gok ik..
Sowieso tijdens het feest even meeteng :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
serieus? xd

ik ga gewoon meteen naar binne hoor :P beetje op station meeten xd

gekke mensen

ik zie jullie binnen dan wel

Dit dus, doe dan binnen een meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:
Ben wel voor een stationsmeeting. Misschien eerst ergens drinken als dat mensen uit komt? Ben toch van plan die hele dag vrij te nemen.

Meeting op locatie zien we na de TT wel weer.

serieus? xd

ik ga gewoon meteen naar binne hoor :P beetje op station meeten xd

gekke mensen

ik zie jullie binnen dan wel


En ik ben wss toch met Kasper xd dus dan volg ik zijn anus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:20 
 

Dan wordt het een dubbele meeting, station en op het feest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:
Ben wel voor een stationsmeeting. Misschien eerst ergens drinken als dat mensen uit komt? Ben toch van plan die hele dag vrij te nemen.

Meeting op locatie zien we na de TT wel weer.

serieus? xd

ik ga gewoon meteen naar binne hoor :P beetje op station meeten xd

gekke mensen

ik zie jullie binnen dan wel


En ik ben wss toch met Kasper xd dus dan volg ik zijn anus!

En ik vind Kasper toch wel, en Ruben ook zoiezo, en de rest ook wel! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En anders wij jou wel, je zit toch maar in een auto op de parkeerplaats :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:39 
 

STAN- schreef:
En anders wij jou wel, je zit toch maar in een auto op de parkeerplaats :evil:

hij probeerd iig wel nieuwe dingen!

hardcoresjors schreef:
Gister gefeest in zo'n auto

Afbeelding

Echt wel volop beter! :thumbsup:

:P :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt deze trouwens niet, net zoals alle andere HT Meeting topics, sticky?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Wordt deze trouwens niet, net zoals alle andere HT Meeting topics, sticky?

Kom vanzelf wel. Hoewel de Hardbass meeting ook niet sticky is, en die is al volgende week. t
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon even ergens linksvoor meeten :thumbup: werkt het beste met dit soort dingen, heb geen zin in een station meeting ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:

serieus? xd

ik ga gewoon meteen naar binne hoor :P beetje op station meeten xd

gekke mensen



Hmmm wie wou er zo nodig een station meeting op Qountdown en Thunderdome :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:36 
 

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:

serieus? xd

ik ga gewoon meteen naar binne hoor :P beetje op station meeten xd

gekke mensen



Hmmm wie wou er zo nodig een station meeting op Qountdown en Thunderdome :p

true true
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor meeting ben ik wel in.
Station meeting weet ik niet ben wel met 2 vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 02:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Voor meeting ben ik wel in.
Station meeting weet ik niet ben wel met 2 vrienden.

Ik heb vanavond besloten om ook te gaan, dus meteen kaartje gekocht :)
Ik vind een meeting ook helemaal prima, ff de timetable afwachten om een mooi meetingstijdstip te vinden?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
mikeee schreef:
Voor meeting ben ik wel in.
Station meeting weet ik niet ben wel met 2 vrienden.

Ik heb vanavond besloten om ook te gaan, dus meteen kaartje gekocht :)
Ik vind een meeting ook helemaal prima, ff de timetable afwachten om een mooi meetingstijdstip te vinden?? :)

Gezellig hoezo opeens besloten, was je al aan het twijfelen of gewoon omdat het kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Black Sunrise schreef:
mikeee schreef:
Voor meeting ben ik wel in.
Station meeting weet ik niet ben wel met 2 vrienden.

Ik heb vanavond besloten om ook te gaan, dus meteen kaartje gekocht :)
Ik vind een meeting ook helemaal prima, ff de timetable afwachten om een mooi meetingstijdstip te vinden?? :)

Gezellig hoezo opeens besloten, was je al aan het twijfelen of gewoon omdat het kan?

Beiden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha, was meer een 1 seconde beslissing :p ,
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Hahahaha, was meer een 1 seconde beslissing :p ,

Lol inderdaad, achteraf best raar, maar zo in een opwelling kan alleen maar leuk zijn haha :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten