Je gaat erheen voor het feest.. Ik zou hier sowieso nog wel is naar toe willenHenk-Jan wrote: Snap niet dat je hiervoor naar Australië gaat
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
The Beholder draait toch nooit bijzonder goed ofzo :purbandesigner wrote:Waarom hier wel The Beholder?
Omdat Neophyte ook draait, zelfde geldt voor Max Enforcer/Evil Activities. Scheelt in reiskostenurbandesigner wrote:Waarom hier wel The Beholder?
Kortom; neem een alias!Lyst wrote:Omdat Neophyte ook draait, zelfde geldt voor Max Enforcer/Evil Activities. Scheelt in reiskostenurbandesigner wrote:Waarom hier wel The Beholder?
-
M
- 5 posts member since 2010
- last seen May 2012
Je moet het gewoon is een keertje meegemaakt hebben als je van de muziek houdt!
Het gevoel dat je daar hebt is gewoon niet te beschrijven! Enkel voor die kick !!!!!
Ik hoop datk er zo snel mogelijk nog eens teruggeraak, al zal het niet voor dit jaar zijn!
Het gevoel dat je daar hebt is gewoon niet te beschrijven! Enkel voor die kick !!!!!
Ik hoop datk er zo snel mogelijk nog eens teruggeraak, al zal het niet voor dit jaar zijn!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Voor pizza ga je toch ook niet helemaal naar Italië als je het hier kan krijgenroberttt wrote:Je gaat erheen voor het feest.. Ik zou hier sowieso nog wel is naar toe willenHenk-Jan wrote: Snap niet dat je hiervoor naar Australië gaat
-
G
pizza kan je laten bezorgen, dit feest toch ook nietHoofdcoach wrote:Voor pizza ga je toch ook niet helemaal naar Italië als je het hier kan krijgenroberttt wrote:Je gaat erheen voor het feest.. Ik zou hier sowieso nog wel is naar toe willenHenk-Jan wrote: Snap niet dat je hiervoor naar Australië gaat
De muziek is daar niet veel anders dan hier hoor..Marcozzz23 wrote:Je moet het gewoon is een keertje meegemaakt hebben als je van de muziek houdt!
Helemaal mee eens!Henk-Jan wrote:Vet voor Vazard en Delete dat ze er weer staan, voor de rest 3x niks.
Snap niet dat je hiervoor naar Australië gaat
De voorgaande drie maal wel geweest, maar op basis van deze line-up ga ik inderdaad ook niet.
Tegenvallend.