Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon.1 Fesitval 2014 - Australia - Unleash The Beast
International Regatta Centre
Sydney
Zaterdag 20 september 2014 11:00 - 22:00

Line-up: TBA

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aawenzig, lijkt me geweldig om een keer mee te maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 06:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Waarschijnlijk aawenzig, lijkt me geweldig om een keer mee te maken :D


3x meegemaakt; is ook gelijk mijn Top 3.

De sfeer onder de enkele Hollanders aan de andere kant van de wereld: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Mr Lellebel schreef:
Waarschijnlijk aawenzig, lijkt me geweldig om een keer mee te maken :D


3x meegemaakt; is ook gelijk mijn Top 3.

De sfeer onder de enkele Hollanders aan de andere kant van de wereld: :loving:

Zijt ge 'n Vloaming, ofwa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 10:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toevallig vorige week nog langs het terrein gekomen. Jammer dat ik dan al weer terug in nederland ben, anders was ik hier wel heen gegaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers; er is een QULT area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Voor de liefhebbers; er is een QULT area.

Dankje harderstylezzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
hoebedoelje schreef:
Voor de liefhebbers; er is een QULT area.

Dankje harderstylezzzz


Geen probleem, ik ben er voor jullie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Voor de liefhebbers; er is een QULT area.

Oeh nice, daar ga ik me goed kunnen vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pre-Party:

Tatanka (IT)
Activator (IT)
Korsakoff (NL)
Dillytek (AU)
The Strangerz (AU)
Dune (AU)
Hosts: Villain (NL), MC D (AU)

Red:

Noisecontrollers (NL)
Wildstylez (NL)
Zatox (IT)
Brennan Heart (NL)
Wild Motherfuckers LIVE (IT)
Code Black (AU)
Toneshifterz & Dillytek (AU)
Tatanka (IT)
Max Enforcer (NL)
A*S*Y*S (GER)
Hosts: Villain (NL), MC D (AU)

Blue:

Radical Redemption LIVE (NL)
Crypsis (NL)
Zany (NL)
Audiofreq (AU)
Activator (IT)
Geck-o (NL)
Vazard & Delete (AU)
The Strangerz (AU)
Fanatics (AU)
HSB (AU)
Hektic & Deeplex (AU)
Host: MC NAPSTA (AU)

Black:

Evil Activities (NL)
Korsakoff (NL)
Art of Fighters (IT)
Ophidian (NL)
Decipher & Shinra (AU)
Spellbound & The Saint (AU)
Raw Machine & Convict (AU)
Antrax & Mantello (NL & AU)
Lost Boyz (AU)
Mistortion & Mack Da Ripper (AU)
Contest winner (AU)
Hosts: MC D (AU), MC Whiskey (AU)

White:

ACTI (IT)
Geck-e (NL)
Audiofreq (AU)
Stana (SWE)
Alex Kidd (UK)
Hawman (AU)
Dune (AU)
Dj eM (AU)
Cable Digital (AU)
Contest winner (AU)
Host: MC Harlequin (AU)

Gold:

Scott Brown (UK)
Cotts & Ravine (AU)
S3RL & Weaver (AU)
Team Rocket (AU)
Jason Suae (AU)
Jozzi & JTS (AU)
Nik Fish (AU)
Matrix (AU)
Paul Holden (AU)
Tom-E & Aladdin (AU)
Chester (AU)
Host: MC Riddle (AU)

Purple:

Omyqron (AU)
Synthsoldier (AU)
The Khemist (AU)
Atlas (AU)
Kamikaze (AU)
Archetypez (AU)
Suae & Pulsar (AU)
X Dream & DJ Bennett (AU)
Producers contest winner
DJ contest finalists
Hosts: MC Whiskey (AU), RAZOR BLADE (AU)

Magenta:

Destroy The Machines (AU)
Fingers & Libre (AU)
Glove Cats (AU)
Front to Back (AU)
Eko (AU)
The Rowdy Hoodrat (AU)
Daschwood & Kyphosis (AU)
Chenzo (AU)
Stu Mac (AU)
Thierry D (AU)
Frashn (AU)
Host: MC Losty (AU)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:28 
 
Hardtraxxer

Hmm had meer verwacht van de line-up

Benieuwd naar Audiofreq's raw set lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol op de mainstage zowel Tatanka, Zatox als Wild Motherfuckers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Lol op de mainstage zowel Tatanka, Zatox als Wild Motherfuckers.


Dat doet Q altijd; artiesten onder dubbele aliassen programmeren, ieder jaar weer.

wololo schreef:
Benieuwd naar Audiofreq's raw set lol


Hij stond toch ook op Qapital.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up, hier ga ik me uitstekend vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 13:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Prima line-up, hier ga ik me uitstekend vermaken :D

Vlieg je hiervoor speciaal op en neer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Mr Lellebel schreef:
Prima line-up, hier ga ik me uitstekend vermaken :D

Vlieg je hiervoor speciaal op en neer?

Nee nee zeker niet, plan is om er een half jaar tot jaar te verblijven en ik zie dit wel als een goede start :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 13:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaaf man :) Werk of rondreizen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
wootum schreef:
Mr Lellebel schreef:
Prima line-up, hier ga ik me uitstekend vermaken :D

Vlieg je hiervoor speciaal op en neer?

Nee nee zeker niet, plan is om er een half jaar tot jaar te verblijven en ik zie dit wel als een goede start :)


'plan'?

Moet je het voor een 'First Working Holiday visa' niet allang geregeld hebben wanneer je daar over drie maanden wilt zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik had die van mij binnen 2 werkdagen binnen. Formuliertje invullen en het is geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu druk bezig met het uitvogelen van, van alles. En zowel reizen als werken Joris, ben jij daar nu ook nog? En meneer Qaq, ik weet niet hoe het met jouw tellen zit maar het is toch echt nog 4 maanden :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
En meneer Qaq, ik weet niet hoe het met jouw tellen zit maar het is toch echt nog 4 maanden :kiss2:


Ik ben er gemakshalve vanuit gegaan dat je er al wilde zijn voor die tijd, even settle-en. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Mr Lellebel schreef:
En meneer Qaq, ik weet niet hoe het met jouw tellen zit maar het is toch echt nog 4 maanden :kiss2:


Ik ben er gemakshalve vanuit gegaan dat je er al wilde zijn voor die tijd, even settle-en. :thumbup:

Oh nee, het settle-en komt na Defqon wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jup, ik ben 'daar' nog. Zit nu zo ongeveer op de helft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Jup, ik ben 'daar' nog. Zit nu zo ongeveer op de helft.

Nice nice, gaaf man :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten