Wie gaat?
Groepskorting!wrote:Anders charteren we gewoon een vliegtuig met hardtraxx, weekje australië erbij en gaan met de hele bende?
1166 euro kost een vliegticketwrote:Groepskorting!wrote:Anders charteren we gewoon een vliegtuig met hardtraxx, weekje australië erbij en gaan met de hele bende?
Gaan we toch met heel HT maken ze er vast een meier van voor onswrote:1166 euro kost een vliegticketwrote:Groepskorting!wrote:Anders charteren we gewoon een vliegtuig met hardtraxx, weekje australië erbij en gaan met de hele bende?
beter maken we een eigen vliegtuig en vliegen we zelfwrote:Moeten er wel een aantal langs de drugscontrole komen op Schiphol.
En verstoppen we al de drugs in de bagage ruimte.wrote:beter maken we een eigen vliegtuig en vliegen we zelfwrote:Moeten er wel een aantal langs de drugscontrole komen op Schiphol.
Scrap Attack!
Je hebt ze ook wel goedkoperwrote: 1166 euro kost een vliegticket
Beetje benzinewrote:Ja en naar Berlijn kost...
delen over 3.. Heb positieve verhalen hier over gelezen. Wil rr echt heenwrote:Ja en naar Berlijn kost...
Dus dan gaan jij ik & Chris, 2012 gaat een tof jaar worden denk ik zowrote:delen over 3.. Heb positieve verhalen hier over gelezen. Wil rr echt heenwrote:Ja en naar Berlijn kost...
Line-up boeit me echt niet van defqon aus, weet wel dat ik me daar toch goed ga vermaken en dat het zeker waard is om erheen te gaanwrote:heeft onze grote vriend the prophet daar niet de afsluitende set verzorgt, afgelopen editie?
en dat was echt een aanfluiting van jewelste!
€ 990,- is momenteel het goedkoopste, vanaf Schiphol.wrote:1166 euro kost een vliegticket
Was je erbij dan? Nee.wrote:heeft onze grote vriend the prophet daar niet de afsluitende set verzorgt, afgelopen editie?
en dat was echt een aanfluiting van jewelste!
Had ook gehoord dat een super afsluiting was :pwrote:Was je erbij dan? Nee.wrote:heeft onze grote vriend the prophet daar niet de afsluitende set verzorgt, afgelopen editie?
en dat was echt een aanfluiting van jewelste!![]()
De sfeer nam de ietwat tegenvallende set volledig over!![]()
Maar dat weet je niet wanneer je het vanaf een radiostream moet beoordelen.
je hebt nu al geen geld, laat staan danwrote:delen over 3.. Heb positieve verhalen hier over gelezen. Wil rr echt heenwrote:Ja en naar Berlijn kost...
Mwah, leen wel wat :pwrote:je hebt nu al geen geld, laat staan danwrote:delen over 3.. Heb positieve verhalen hier over gelezen. Wil rr echt heenwrote:Ja en naar Berlijn kost...