Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wie gaat? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wij toch :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:18 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is pas optijd!:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

joeyvdberk schreef:
Dit is pas te vroeg!:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders charteren we gewoon een vliegtuig met hardtraxx, weekje australië erbij en gaan met de hele bende :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Afbeelding

Wie gaat? :D


Ik, mijn vierde op rij! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Anders charteren we gewoon een vliegtuig met hardtraxx, weekje australië erbij en gaan met de hele bende :)?


Groepskorting! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:
Anders charteren we gewoon een vliegtuig met hardtraxx, weekje australië erbij en gaan met de hele bende :)?


Groepskorting! :cool:

1166 euro kost een vliegticket ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:
Anders charteren we gewoon een vliegtuig met hardtraxx, weekje australië erbij en gaan met de hele bende :)?


Groepskorting! :cool:

1166 euro kost een vliegticket ^^

Gaan we toch met heel HT maken ze er vast een meier van voor ons :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeten er wel een aantal langs de drugscontrole komen op Schiphol :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:40 
 

urbandesigner schreef:
Moeten er wel een aantal langs de drugscontrole komen op Schiphol :P.

beter maken we een eigen vliegtuig en vliegen we zelf
Scrap Attack!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:09 
 

KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Moeten er wel een aantal langs de drugscontrole komen op Schiphol :P.

beter maken we een eigen vliegtuig en vliegen we zelf
Scrap Attack!

En verstoppen we al de drugs in de bagage ruimte.

Chukkels schreef:
1166 euro kost een vliegticket ^^


Je hebt ze ook wel goedkoper ;) Maar dan moet je via Berlijn ofzo gaan, dan heb je een vliegticket van 900euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en naar Berlijn kost...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:24 
 

Chukkels schreef:
Ja en naar Berlijn kost...

Beetje benzine :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ja en naar Berlijn kost...

delen over 3.. Heb positieve verhalen hier over gelezen. Wil rr echt heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:32 
 

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Ja en naar Berlijn kost...

delen over 3.. Heb positieve verhalen hier over gelezen. Wil rr echt heen

Dus dan gaan jij ik & Chris, 2012 gaat een tof jaar worden denk ik zo :) Eerste Trance Feestje, eerste keer naar Australië & eerste keer naar Defqon in Australië. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heeft onze grote vriend the prophet daar niet de afsluitende set verzorgt, afgelopen editie?
en dat was echt een aanfluiting van jewelste! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:36 
 

Ruubiie schreef:
heeft onze grote vriend the prophet daar niet de afsluitende set verzorgt, afgelopen editie?
en dat was echt een aanfluiting van jewelste! :lol:

Line-up boeit me echt niet van defqon aus, weet wel dat ik me daar toch goed ga vermaken en dat het zeker waard is om erheen te gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
1166 euro kost een vliegticket ^^


€ 990,- is momenteel het goedkoopste, vanaf Schiphol.

Even wachten totdat ze weer met week-acties komen, heb je altijd wel, in januari.

Vorig jaar € 777,- Cathay Pacific, bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
heeft onze grote vriend the prophet daar niet de afsluitende set verzorgt, afgelopen editie?
en dat was echt een aanfluiting van jewelste! :lol:


Was je erbij dan? Nee. :sleep:

De sfeer nam de ietwat tegenvallende set volledig over! :yes:

Maar dat weet je niet wanneer je het vanaf een radiostream moet beoordelen. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Ruubiie schreef:
heeft onze grote vriend the prophet daar niet de afsluitende set verzorgt, afgelopen editie?
en dat was echt een aanfluiting van jewelste! :lol:


Was je erbij dan? Nee. :sleep:

De sfeer nam de ietwat tegenvallende set volledig over! :yes:

Maar dat weet je niet wanneer je het vanaf een radiostream moet beoordelen. :sleep:


Had ook gehoord dat een super afsluiting was :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:49 
 

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Ja en naar Berlijn kost...

delen over 3.. Heb positieve verhalen hier over gelezen. Wil rr echt heen

je hebt nu al geen geld, laat staan dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Ja en naar Berlijn kost...

delen over 3.. Heb positieve verhalen hier over gelezen. Wil rr echt heen

je hebt nu al geen geld, laat staan dan :P


Mwah, leen wel wat :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:07 
 

Gaat er ooit nog wel een keer heen, alleen al voor de vrouwen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Had ook gehoord dat een super afsluiting was :p

Echt heel goed, en geen 1 hitje!!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten