Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 10:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Snap niet dat je hiervoor naar Australië gaat >.<


Je gaat erheen voor het feest.. Ik zou hier sowieso nog wel is naar toe willen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Waarom hier wel The Beholder :cry: ?


The Beholder draait toch nooit bijzonder goed ofzo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Waarom hier wel The Beholder :cry: ?

Omdat Neophyte ook draait, zelfde geldt voor Max Enforcer/Evil Activities. Scheelt in reiskosten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
urbandesigner schreef:
Waarom hier wel The Beholder :cry: ?

Omdat Neophyte ook draait, zelfde geldt voor Max Enforcer/Evil Activities. Scheelt in reiskosten :P


Kortom; neem een alias!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 01:46 
 
Hardtraxx Newbie

Je moet het gewoon is een keertje meegemaakt hebben als je van de muziek houdt!

Het gevoel dat je daar hebt is gewoon niet te beschrijven! Enkel voor die kick !!!!!

Ik hoop datk er zo snel mogelijk nog eens teruggeraak, al zal het niet voor dit jaar zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Henk-Jan schreef:
Snap niet dat je hiervoor naar Australië gaat >.<


Je gaat erheen voor het feest.. Ik zou hier sowieso nog wel is naar toe willen


Voor pizza ga je toch ook niet helemaal naar Italië als je het hier kan krijgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 10:47 
 

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
Henk-Jan schreef:
Snap niet dat je hiervoor naar Australië gaat >.<


Je gaat erheen voor het feest.. Ik zou hier sowieso nog wel is naar toe willen


Voor pizza ga je toch ook niet helemaal naar Italië als je het hier kan krijgen xd

pizza kan je laten bezorgen, dit feest toch ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Marcozzz23 schreef:
Je moet het gewoon is een keertje meegemaakt hebben als je van de muziek houdt!

Het gevoel dat je daar hebt is gewoon niet te beschrijven! Enkel voor die kick !!!!!

Ik hoop datk er zo snel mogelijk nog eens teruggeraak, al zal het niet voor dit jaar zijn!

De muziek is daar niet veel anders dan hier hoor.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vet voor Vazard en Delete dat ze er weer staan, voor de rest 3x niks.
Snap niet dat je hiervoor naar Australië gaat >.<


Helemaal mee eens!

De voorgaande drie maal wel geweest, maar op basis van deze line-up ga ik inderdaad ook niet.

Tegenvallend. :/
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten