Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat: Defqon.1 Australia - Scrap The System
Wanneer: 14 September 2013
Waar: International Regatta Centre, Sydney Australia

Bron:http://events.q-dance.com.au/2013-09_14-september_defqon1/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Kun je hier met eventtravel heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 17:43 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Kun je hier met eventtravel heen?


Komt Villain, Dv8 of Ruffian?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:12 
 

ik denk renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

shit, moet werken die dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm, zou Q-Dance een prijs uitloven als ik de line-up kan raden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 07:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hmm, zou Q-Dance een prijs uitloven als ik de line-up kan raden?


Gratis entree heb je sowieso al, dus ik ben wel benieuwd naar de uit te reiken prijs. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Zijn er kluisjes?


Voorgaande edities wel. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ik die dag wel ff op en neer kan vliegen. Ff kijken op m'n agenda
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 03:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig natuurlijk, altijd veel gezellige bekenden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Aanwezig natuurlijk, altijd veel gezellige bekenden


echt? ik ken niemand daar. Ik kom daar nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Fuzzylogic schreef:
Aanwezig natuurlijk, altijd veel gezellige bekenden


echt? ik ken niemand daar. Ik kom daar nooit


ja maar wel veel plaatselijke jeugd hoor :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oja gezellig hoor. 1234 ik ben een lekker dier. doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

CAMPING (PRE-PARTY)
Coone
Luna
Audiofreq
Kutski
Decipher & Shinra
Gatty a.k.a. Hawman
Hosted by MC D

RED – MAINSTAGE
Brennan Heart
Coone
Psyko Punkz
Ran-D
Toneshifterz Live
Audiofreq
Bass Modulators
Wasted Penguinz
OUTBREAK LIVE
Dillytek
Nomad
Hosted by MC Villain and MC D

BLUE – HARDSTYLE
Gunz For Hire LIVE
Adaro
Luna
The Strangerz
S Dee
Fanatics
Arzadous
Hektic & tech-one
HSB vs The Khemist
Vazard
Tha Artistz vs Audio Damage
Nik Fish vs Suae
Hosted by MC NAPSTA

BLACK – HARDCORE
Endymion
Mad Dog
Partyraiser
AniMe
Decipher & Shinra
The Saint vs Spellbound
Antrax vs Maloonatic
Convict vs Toon
Catzeyez vs Spindo
Lost Boyz
Mistortion vs Vanth
Hosted by MC Whiskey & MC D

ORANGE – HARD/TECH-TRANCE
Kutski
SA.VEE.OH
Andrea Montorsi
KloneZ
Hardforze vs DBS
Chris Dynasty vs DJ Husband
Josh Lang vs Matrix
X Dream vs Splinta
Dexi vs Hard Kitty
VLN vs Cantosis
Thomas Knight vs Arbor
Hosted by MC Riddle

PURPLE – LOCAL TALENT
Atlas vs Kazuki
Karpe-DM
Kamikaze
DJ eM
DJ Bennett vs Nasty
Lihan vs Pulsar
Arbee vs Deeplex
DJ Traktion vs Drop Atomik
Germ vs Nik Import
A-Starz vs Maetex
PhilF vs Phunk FX
Winner Producers Contest vs Winner Wildstylez DJ Contest
Hosted by MC Whiskey & Winner MC contest

GREEN – MINIMAL, TECHNO, PSYTRANCE
Robbie Lowe
MSG
Organ Grinders
Keirra Jade
Daheen & VJ Cai
Leeroy
Superbeast
Jeannie
Electrocado
Loose Cannon
Eclipse
Ju Ju

MAGENTA – DUBSTEP
Autoclaws
Pop The Hatch
Shifty Business
Typhonic
Spenda C
Benjammin
Bassriot
Hydraulix
Zerosis
Bizzle
Buick
Logic
Hosted by MC Harlequin
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afgezien van Kutski is de ORANGE area wel heel erg bruut! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Hhz, Wildstylez of Noisecontrollers? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

Hier staat Outbreak ook al, wie zijn hun of hij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hier staat Outbreak ook al, wie zijn hun of hij?


Doodzwijgen, doe toch niet mee aan dat spelletje van niet vertellen wie het is joh. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe is de controle hier? Kan ik als 15 jarige binnenkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, mogen geen dieren op het terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon australie heeft gewoon psytrance.

Ook wel grappig om te zien dat een Audiofreq of een Bass modulators daar op de main komt, en hier in de UV wordt geplaatst.

Hoe groot is de australische editie eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Defqon australie heeft gewoon psytrance.

Ook wel grappig om te zien dat een Audiofreq of een Bass modulators daar op de main komt, en hier in de UV wordt geplaatst.

Hoe groot is de australische editie eigenlijk?


Het is best een aardig terrein. :yes:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie is outbreak? Ze staan live op de main... vroeg het met af....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Afgezien van Kutski is de ORANGE area wel heel erg bruut! :drool:

Zeg dat wel! :woot:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten