Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:10 
 

Almighty schreef:
Gaat er ooit nog wel een keer heen, alleen al voor de vrouwen :drool:

+1
sowieso compleet anders daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:20 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Chukkels schreef:
1166 euro kost een vliegticket ^^


€ 990,- is momenteel het goedkoopste, vanaf Schiphol.

Even wachten totdat ze weer met week-acties komen, heb je altijd wel, in januari.

Vorig jaar € 777,- Cathay Pacific, bijvoorbeeld.


Vergeet het hotel ook niet en als er toch bent kan je er beter maar gelijk een vakantie aan vast knopen, wat ook niet gratis is :)

Maar het is wel iets wat ik heel graag nog een keer zou doen, of dat volgend jaar al zal zijn, wie weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 09:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
hoebedoelje schreef:
Chukkels schreef:
1166 euro kost een vliegticket ^^


€ 990,- is momenteel het goedkoopste, vanaf Schiphol.

Even wachten totdat ze weer met week-acties komen, heb je altijd wel, in januari.

Vorig jaar € 777,- Cathay Pacific, bijvoorbeeld.


Vergeet het hotel ook niet en als er toch bent kan je er beter maar gelijk een vakantie aan vast knopen, wat ook niet gratis is :)

Maar het is wel iets wat ik heel graag nog een keer zou doen, of dat volgend jaar al zal zijn, wie weet :P


Hotelkosten kun je zo hoog maken als je zelf wilt natuurlijk. ;)

De vraag was nu alleen wat een ticket kost dacht ik? Gewoon goed de prijzen in de gaten houden.

Kan heel veel schelen wanneer je vaker kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:23 
 

hoebedoelje schreef:

Hotelkosten kun je zo hoog maken als je zelf wilt natuurlijk. ;)

De vraag was nu alleen wat een ticket kost dacht ik? Gewoon goed de prijzen in de gaten houden.

Kan heel veel schelen wanneer je vaker kijkt.


Dat bedoel ik maar, soms zijn er enkele aanbiedingen, en hotel heb je zo geboekt, nog beter is als je een paar bekenden er hebt zitten wat stukken goedkoper is dan een hotel van 80 dollar per nacht (en dan heb je volgends mij nog een best goed koop hotel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 08:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
hoebedoelje schreef:

Hotelkosten kun je zo hoog maken als je zelf wilt natuurlijk. ;)

De vraag was nu alleen wat een ticket kost dacht ik? Gewoon goed de prijzen in de gaten houden.

Kan heel veel schelen wanneer je vaker kijkt.


Dat bedoel ik maar, soms zijn er enkele aanbiedingen, en hotel heb je zo geboekt, nog beter is als je een paar bekenden er hebt zitten wat stukken goedkoper is dan een hotel van 80 dollar per nacht (en dan heb je volgends mij nog een best goed koop hotel).


80 dollar is inderdaad ernstig goedkoop per nacht, tenzij je het niet erg vindt in backpacker hotels te moeten zitten.

Gewoon goed Hotels.com in de gaten houden enkele weken vantevoren, hebben stevige last-minute aanbiedingen op ook de duurdere hotels. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 15:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Dus dan gaan jij ik & Chris, 2012 gaat een tof jaar worden denk ik zo :) Eerste Trance Feestje, eerste keer naar Australië & eerste keer naar Defqon in Australië. xd


Dagjesmensen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie smokkelt de drugs mee...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elke keer weer als ik dit topic bovenaan zie staan denk ik: eindelijk defqon is aangekondigd. Dan blijkt het opeens weer die in Australië te zijn. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 19:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zijn er drugshonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 19:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Wie smokkelt de drugs mee...?


Er is daar meer dan genoeg te verkrijgen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wil hier heeel erg graag een keer naar toe, alleen moet ik nog eventjes w8 totdat het budget het toelaat :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Wil hier heeel erg graag een keer naar toe, alleen moet ik nog eventjes w8 totdat het budget het toelaat :p


Het is inderdaad een smak geld, maar spijt zul je er niet van krijgen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga na mijn studie, want wil wel langer dan 3 maanden blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik ga na mijn studie, want wil wel langer dan 3 maanden blijven.


Aan drie maanden heb je zelfs lang niet genoeg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 08:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Even een tip van jullie allen graag;

ik ben een playlist aan het samenstellen voor de vlucht richting Defqon.1 Festival Australia 2012 met alléén Australische artiesten.

Tot nu toe heb ik tracks van:

NitrouZ
Toneshifterz
Bioweapon
Audiofreq
S-Dee
BRK3
Code Black
Nomad
Pred
Chris Dynasty
Josh Lang
Gatty

Welke grote namen mogen nog meer niet ontbreken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 11:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vazard/Delete?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Vazard/Delete?


Natuurlijk! Dankjewel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://events.q-dance.com.au/2012-09_15 ... r_defqon1/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Dus Digital Punk krijgt hier zijn eigen stage voor de hele dag @ blue?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:05 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Dus Digital Punk krijgt hier zijn eigen stage voor de hele dag @ blue?


Nee ik moest ook ff zoeken maar je kunt zo'n knopje in het midden verschuiven, er staan ook andere dj's op.
Ik vind het sowieso best vet gedaan die site zo, allen moet je soms ff zoeken waar je naar de volgende artiest kunt gaan zoals bij de Blue stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Red:
Wildstylez
Headhunterz
Zany
Frontliner
Toneshifterz (AU)
Pysko Punkz
Code Blafk (Au)
Max Enforcer
S Dee vd Hektic (AU)
Xdream (AU)
MC Villian

Blue:
Digital Punk
The R3belz (IT)
Waverider
The Beholder
Karpe-DM (AU)
Dillytek vs HSB (AU)
Vazard & Delete (AU)
Audio Damge vs Nik Fish (AU)

Black:
Neophyte
Evil Activities
Noize Supressor
Dyprax
Day-Mar
Decipher & Shinra (AU)
The Saint vs Spellbound (AU)
Antrax vs DJ Ol Bill (NL vs Au)
Dethco vs Stelt (AU)
MC D (AU)

Orange:
Organ Donors (UK)
Fausto
Phil York (UK)
Dr. Willis (AU)
Josh Lang vs Nomad (AU)
Koruption vs Hardforze (AU)
Matrix vs Cantosis (AU)
VNL vs dj Bennett (AU)
Dexi vs Splinta (AU)
Thomas Night vs Arbor (AU)
Nathan Cryptic (AU)
MC Ribble (AU)

Purple:
The Strangerz (AU)
The Kemis vs Midshifter (AU)
Germ vs Nik Import (AU)
Dangerous Connection (AU)
Kamikaze (AU)
Deeplex vs Kazuki (AU)
Arbee vs dj Traktion (AU)
Asasn vs Kraver dj (AU)
Tezzr vs Nasty (AU)
Winner producer contest (onbekend)
MC Whiskey (AU)

Green:
Robbie Lowe (AU)
MSG (AU)
Marcotix (AU)
Keirra Jade (AU)
Abuse (AU)
Hawman (AU)
Thetasonic (AU)
Dave Stuart (AU)
Matttt (AU)
Garth Linton (AU)
Mesan (AU)
MC Harmonik

Magenta:
Doctor Werewolf (AU)
Autoclaws (AU)
Pop The Hatch (AU)
Shifty Business (AU)
Chemora (AU)
De La Haye (AU)
Juzlo (AU)
DJ Syph (AU)
Hifire (AU)
MRNP (AU)
Shudder – x (AU)
MC Harlequin (AU)

Tadaa :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet voor Vazard en Delete dat ze er weer staan, voor de rest 3x niks.
Snap niet dat je hiervoor naar Australië gaat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Red:
Voorspelbaar 

Blue:
The Beholder
Vazard & Delete :worship:

Black:
Standaard

Orange;
Organ donors :worship:

Voor de rest slappe hap of voor mij onbekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 21:29 
 

Ticketprijs valt ook serieus tegen. 130 dollar dacht ik vorig jaar.
En ik ga hier ooit ook nog heen, maar dat gaat nog lang duren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom hier wel The Beholder :cry: ?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten