+1wrote:Gaat er ooit nog wel een keer heen, alleen al voor de vrouwen
sowieso compleet anders daar
+1wrote:Gaat er ooit nog wel een keer heen, alleen al voor de vrouwen
Vergeet het hotel ook niet en als er toch bent kan je er beter maar gelijk een vakantie aan vast knopen, wat ook niet gratis iswrote:€ 990,- is momenteel het goedkoopste, vanaf Schiphol.wrote:1166 euro kost een vliegticket
Even wachten totdat ze weer met week-acties komen, heb je altijd wel, in januari.
Vorig jaar € 777,- Cathay Pacific, bijvoorbeeld.
Hotelkosten kun je zo hoog maken als je zelf wilt natuurlijk.wrote:Vergeet het hotel ook niet en als er toch bent kan je er beter maar gelijk een vakantie aan vast knopen, wat ook niet gratis iswrote:€ 990,- is momenteel het goedkoopste, vanaf Schiphol.wrote:1166 euro kost een vliegticket
Even wachten totdat ze weer met week-acties komen, heb je altijd wel, in januari.
Vorig jaar € 777,- Cathay Pacific, bijvoorbeeld.
Maar het is wel iets wat ik heel graag nog een keer zou doen, of dat volgend jaar al zal zijn, wie weet
Dat bedoel ik maar, soms zijn er enkele aanbiedingen, en hotel heb je zo geboekt, nog beter is als je een paar bekenden er hebt zitten wat stukken goedkoper is dan een hotel van 80 dollar per nacht (en dan heb je volgends mij nog een best goed koop hotel).wrote:
Hotelkosten kun je zo hoog maken als je zelf wilt natuurlijk.![]()
De vraag was nu alleen wat een ticket kost dacht ik? Gewoon goed de prijzen in de gaten houden.
Kan heel veel schelen wanneer je vaker kijkt.
80 dollar is inderdaad ernstig goedkoop per nacht, tenzij je het niet erg vindt in backpacker hotels te moeten zitten.wrote:Dat bedoel ik maar, soms zijn er enkele aanbiedingen, en hotel heb je zo geboekt, nog beter is als je een paar bekenden er hebt zitten wat stukken goedkoper is dan een hotel van 80 dollar per nacht (en dan heb je volgends mij nog een best goed koop hotel).wrote:
Hotelkosten kun je zo hoog maken als je zelf wilt natuurlijk.![]()
De vraag was nu alleen wat een ticket kost dacht ik? Gewoon goed de prijzen in de gaten houden.
Kan heel veel schelen wanneer je vaker kijkt.
Dagjesmensen!wrote:Dus dan gaan jij ik & Chris, 2012 gaat een tof jaar worden denk ik zoEerste Trance Feestje, eerste keer naar Australië & eerste keer naar Defqon in Australië.
Er is daar meer dan genoeg te verkrijgen.wrote:Wie smokkelt de drugs mee...?
Het is inderdaad een smak geld, maar spijt zul je er niet van krijgen!wrote:Wil hier heeel erg graag een keer naar toe, alleen moet ik nog eventjes w8 totdat het budget het toelaat :p
Aan drie maanden heb je zelfs lang niet genoeg.wrote:Ik ga na mijn studie, want wil wel langer dan 3 maanden blijven.
Natuurlijk! Dankjewel!wrote:Vazard/Delete?
Nee ik moest ook ff zoeken maar je kunt zo'n knopje in het midden verschuiven, er staan ook andere dj's op.wrote:Dus Digital Punk krijgt hier zijn eigen stage voor de hele dag @ blue?