Haha je hebt nog gelijk ook normaal staan wij ook altijd linksvoor nu rechtsvoor verkeerde plek!Almighty wrote:Succes op Intents, hoogste gehalte "dagjesmensen" waar ik geweest benOnthafloorx wrote:Volgens mij waren er meer dagjesmensen dan dat er mensen kwamen die de muziek echt leuk vonden dit had ik nog nooit meegemaakt ik ga naar veel feesten in belgië maar dit sloeg echt alles! Mensen die me na gaan doen, me gaan lopen uitlachen en naar me wijzen en vervolgens op hun voorhoofd tikken blijf lekker achter je geraniums zitten joh![]()
En dan die set van code black manman, hij sloot ook echt af met running late en draaide niet eens fear?
Verder vond ik de sfeer op sommige punten zeker top, mag hopen dat intents zelf 10x zo leuk is hahaDan nog geen last van gehad, de magie van linksvoor hè
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Intents Festival Pre Party | 9 Maart 2013 | Leerfabriek Oisterwijk
- View the latest post: Intents Festival presents – Gunz for Hire (14-02-2014, Leerfabriek Oisterwijk)
- View the latest post: Intents Preparty (9-3-2013, De Leerfabriek, Oisterwijk)
- View the latest post: Relive (08-10-2016, De Leerfabriek, Oisterwijk)
- View the latest post: Fanaticz (15-10-2016, De Leerfabriek, Oisterwijk)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
haha ik sta er weer op 
welke tijd? ben wel benieuwd hoe jij eruit zietOnthafloorx wrote:haha ik sta er weer op
1.46 ziet u Mrs. Onthafloorx in beeld.RobertV wrote:welke tijd? ben wel benieuwd hoe jij eruit zietOnthafloorx wrote:haha ik sta er weer op(ook al ben ik zaterdag ook op rebirth mja
)
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
haha sta er trouwens niet erg fraai op93Wesley93 wrote:1.46 ziet u Mrs. Onthafloorx in beeld.RobertV wrote:welke tijd? ben wel benieuwd hoe jij eruit zietOnthafloorx wrote:haha ik sta er weer op(ook al ben ik zaterdag ook op rebirth mja
)