Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Fanaticz
Datum: 15-10-2016
Tijd: n.n.b.
Locatie: De Leerfabriek, Oisterwijk
Leeftijd: n.n.b.
Ticketsale: n.n.b.
Prijs: n.n.b.

Line-up:
Radical Redemption
Act Of Rage
Requiem
Sub Sonik
Sub Zero Project
D-Sturb
The Shade
MC Da Syndrome

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Originele line-up wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het nóg beter? :yay: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben hier waarschijnlijk wel bij, toch redelijk in de buurt en een feestje is altijd dolle pret.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige interessante naam is Da Syndrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 18:09 
 

Indyy schreef:
Enige interessante naam is Da Syndrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Indyy schreef:
Enige interessante naam is Da Syndrome.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical staat wel op genoeg andere feesten, de rest is het afreizen naar het zuiden niet waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet aanwezig want Kloontjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Niet aanwezig want Kloontjes

Lekker haten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Niet aanwezig want Kloontjes


Mag ik vragen waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n kaartje werd geweigerd bij Intents omdat 'ie al gescand was en hij legt de schuld bij de Kloontjes ipv bij de ticketorganisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Niet aanwezig want Kloontjes
uh oke,
:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 22:15 
 
Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
Radical staat wel op genoeg andere feesten, de rest is het afreizen naar het zuiden niet waard

Is toch kei gezellig hier!? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Is toch kei gezellig hier!? :P

Met jullie wel ja :P maar denk niet dat jullie naar dit feest gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Z'n kaartje werd geweigerd bij Intents omdat 'ie al gescand was en hij legt de schuld bij de Kloontjes ipv bij de ticketorganisatie.

Nou had de organisatie ook wel wat beter kunnen reageren wanneer iemand zijn kaartje gescand is voordat überhaupt het terrein open is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 13:29 
 
Hardtraxx Newbie

Vervanging van Fusion neem ik aan?
Hoe is De Leerfabriek eigenlijk qua locatie vergeleken met de sporthal waar fusion was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeveer 2-3x zo klein haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 15:47 
 

Raaverok schreef:
Vervanging van Fusion neem ik aan?
Hoe is De Leerfabriek eigenlijk qua locatie vergeleken met de sporthal waar fusion was?


Kunnen 800 man in.

http://leerfabriekoisterwijk.nl/
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten