Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:22 
 
Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Onthafloorx schreef:
Volgens mij waren er meer dagjesmensen dan dat er mensen kwamen die de muziek echt leuk vonden dit had ik nog nooit meegemaakt ik ga naar veel feesten in belgië maar dit sloeg echt alles! Mensen die me na gaan doen, me gaan lopen uitlachen en naar me wijzen en vervolgens op hun voorhoofd tikken blijf lekker achter je geraniums zitten joh :lol:
En dan die set van code black manman, hij sloot ook echt af met running late en draaide niet eens fear?
Verder vond ik de sfeer op sommige punten zeker top, mag hopen dat intents zelf 10x zo leuk is haha

Succes op Intents, hoogste gehalte "dagjesmensen" waar ik geweest ben :P Dan nog geen last van gehad, de magie van linksvoor hè

Haha je hebt nog gelijk ook normaal staan wij ook altijd linksvoor nu rechtsvoor verkeerde plek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 17:06 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 20:39 
 
Hardtraxx Elite

haha ik sta er weer op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
haha ik sta er weer op :P

welke tijd? ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet :P (ook al ben ik zaterdag ook op rebirth mja :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Onthafloorx schreef:
haha ik sta er weer op :P

welke tijd? ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet :P (ook al ben ik zaterdag ook op rebirth mja :P)

1.46 ziet u Mrs. Onthafloorx in beeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 22:44 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
RobertV schreef:
Onthafloorx schreef:
haha ik sta er weer op :P

welke tijd? ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet :P (ook al ben ik zaterdag ook op rebirth mja :P)

1.46 ziet u Mrs. Onthafloorx in beeld.


haha sta er trouwens niet erg fraai op :P
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten