Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De time-table!
20:00 - 21:00 Noisecult
21:00 - 22:00 Josh & Wesz
22:00 - 23:30 Noisecontrollers
23:30 - 01:00 Deepack
01:00 - 02:00 Code Black

Edit: De laatste 100 kaarten zijn de voorverkoop in gegaan. Deze zijn te koop bij RickLight en De Tijd in Oisterwijk. Ook zijn ze nog online te koop via http://tickets.kloontjes.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hm, jammer had toch liever Deepack als afsluiter gezien :(
Maar wordt toch wel een leuk feestje! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:35 
 

dennis schreef:
De time-table!
20:00 - 21:00 Noisecult
21:00 - 22:00 Josh & Wesz
22:00 - 23:30 Noisecontrollers
23:30 - 01:00 Deepack
01:00 - 02:00 Code Black


Code Black die afsluit? Dan mag ie wel wat fatsoenlijke fusion klappers meebrengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Code Black die afsluit? Dan mag ie wel wat fatsoenlijke fusion klappers meebrengen!


Mijn verwachtingen liggen vrij laag voor hem dus kan alleen maar beter worden als hij dat doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code Black..?! :/
Voor degenen die gaan hoop ik dat hij een heerlijke afsluiter verzorgt,maar ik verwacht er niet veel van!
Ben er zelf niet bij maar hoop dat ie mijn ongelijk bewijst..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had het niet verwacht dat Code Black af zou sluiten. Maar ik denk dat ik me wel ga vermaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zoiezo, komt hier ook nog een meeting ofzo? volgens mij gaan er best wel een paar hters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:54 
 

Geen behoefte aan een meeting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kom iedereen wel tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Noisecult ‏ @Noisecult_NL
Vanavond een actie via ons Twitter-account om kaarten te winnen voor de #intents Pre-Party zaterdag a.s.!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gelijk maar even gevolgd. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:22 
 

TiMOTHYb schreef:
Gelijk maar even gevolgd. :thumbsup:


Haha, net niet gewonnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gelijk maar even gevolgd. :thumbsup:


Haha, net niet gewonnen :P

Dat is balen, maar Bart die nu wel gewonnen heeft geef ik keeperstraining hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:44 
 

dennis schreef:
stefaneke schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gelijk maar even gevolgd. :thumbsup:


Haha, net niet gewonnen :P

Dat is balen, maar Bart die nu wel gewonnen heeft geef ik keeperstraining hahaha :lol:


lol :P. Ik vind het zo vreemd dat ie uit haaren komt, vriendjespolitiek! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Met trots kunnen we melden dat de Intents Pre Party is uitverkocht! We gaan knallen morgen!


IK heb er trouwens wel heel erg veel zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 04:08 
 

Wat was Code Black kut :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:41 
 

En J&W?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gelijk maar even gevolgd. :thumbsup:


Haha, net niet gewonnen :P

Lekker geregeld ook weer. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow ik had geen hoge verwachtingen maar ik vond dit toch wel een lekker feestje. Helaas met een kut afsluiter.
Noisecult opende heerlijk oude track en een paar nieuwe waaronder Rebirth, We're Not Alone, The Further. J&W was ook lekker. Noisecontrollers standaard maar wel lekker. Deepack maakt er altijd wel een feestje van. Sit down moment op Bitcrusher (Chris One Remix) :worship: Ik had van Code Black geen verwachtingen. Ik weet niet wat hij had maar dit was echt totaal niet afsluitwaardig! Echt een drama. Daardoor zijn we ook wat eerder naar huis gegaan.
Al met al een heerlijk feestje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar kan ik me ook wel in vinden, alleen die sitdowns hadden ze mogen laten voor mij.
Verder was het geluid ook niet alles zeker in het begin niet, pas nij NC ging het wat beter.
Al met al dus ook wel een goed feestje gehad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:52 
 

Feestje was onder mijn verwachtingen. Code Black was als afsluiter echt een aanfluiting. De hele sfeer die Deepack neerzette verneukte hij. Het geluid tijdens Josh & Wesz was dramatisch zacht. De muziek kwam totaal niet over. Dit verbeterde na een tijdje wel, alleen om toen Deepack Fuck The Fake Shit draaiden weer naar een dieptepunt te zakken. Het bier was ook veel te duur, maar het was een keertje geen Bavaria. Het was verder wel gezellig met zo veel bekenden. Goed losgegaan met Dennis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:16 
 
Hardtraxx Elite

Volgens mij waren er meer dagjesmensen dan dat er mensen kwamen die de muziek echt leuk vonden dit had ik nog nooit meegemaakt ik ga naar veel feesten in belgië maar dit sloeg echt alles! Mensen die me na gaan doen, me gaan lopen uitlachen en naar me wijzen en vervolgens op hun voorhoofd tikken blijf lekker achter je geraniums zitten joh :lol:
En dan die set van code black manman, hij sloot ook echt af met running late en draaide niet eens fear?
Verder vond ik de sfeer op sommige punten zeker top, mag hopen dat intents zelf 10x zo leuk is haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Sit down moment op Bitcrusher (Chris One Remix) :worship:

....
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:32 
 

Het was ook onder mijn verwachtingen! Toen ik binnenkwam stond het geluid echt niet normaal zacht en op het einde ook weer! :/ Verder waren er te veel slapende mensen die nog nooit op een hardstyle feest waren geweest leek het wel, zag namelijk ook veel bekende gezichten uit Oisterwijk waarvan ik dacht: wat doen jullie hier? ga lekker naar huis! De temperatuur was niet om uit te houden!! ik kan goed tegen hitte, zweet iig nooit maar de temperatuur daar was tropisch!! :oh:
En als laatste de afzetterij van de leerfabriek! Dit komt niet door de kloontjes, ze moesten deze prijzen vragen van de eigenaren van de leerfabriek!

Ik heb me uiteindelijk nog wel prima vermaakt, maar dit is de eerste en laatste keer een hardstyle feest in de leerfabriek voor mij! Echt geen relaxte locatie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:48 
 

Onthafloorx schreef:
Volgens mij waren er meer dagjesmensen dan dat er mensen kwamen die de muziek echt leuk vonden dit had ik nog nooit meegemaakt ik ga naar veel feesten in belgië maar dit sloeg echt alles! Mensen die me na gaan doen, me gaan lopen uitlachen en naar me wijzen en vervolgens op hun voorhoofd tikken blijf lekker achter je geraniums zitten joh :lol:
En dan die set van code black manman, hij sloot ook echt af met running late en draaide niet eens fear?
Verder vond ik de sfeer op sommige punten zeker top, mag hopen dat intents zelf 10x zo leuk is haha

Succes op Intents, hoogste gehalte "dagjesmensen" waar ik geweest ben :P Dan nog geen last van gehad, de magie van linksvoor hè
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten