Leuke avond gehad hier, maar dat kwam vooral door de vele bekenden die ik ben tegengekomen.
De setjes waar niet om naar huis te schrijven. Van titan heb ik het meest genoten, maar toch wel een standaard "titan" setje. Gunz for Hire voorspelbaar, Outbreak dramatisch en E-Force & Chain Reaction viel me ook vies tegen! PRDX was een hele lekkere binnenkomer en Phuture Noize was ook wel leuk. Ik mistte overal originaliteit en verassingen, maar daar ging ik op voorhand ook al wel van uit
Verder vond ik het geluid niet lekker (4 of 5 keer uitgevallen ook..) en was het veel te warm. Gelukkig woon ik maar 5 minuten van de leerfabriek af en was ik zo thuis. Om dezelfde rede ga ik de volgende keer vast weer, maar eigenlijk vind ik het een locatie van niks!