Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents Festival schreef:
Intents Festival presents – Gunz for Hire, 14 februari, Leerfabriek Oisterwijk

Op vrijdag 14 februari bestormen the Kings of the underground Oisterwijk. Want Gunz for Hire – The Resistance strijkt neer in de Leerfabriek, een locatie met een vette underground vibe.

De voorverkoop start op 3 januari 2014, 19.30 uur.




Line-up:
- Gunz For Hire (live)
- Chain Reaction VS. E-Force
- Titan
- Phuture Noize
- Outbreak
- PRDX
- MC Da Syndrome

http://www.intentsfestival.nl/gunzforhire
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:30 
 
Hardtraxx Addict

Pfffff waarom is dit nog steeds een hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom Intents Festival presents en geen Kloontjes presents?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Waarom Intents Festival presents en geen Kloontjes presents?

Is natuurlijk een veel minder bekende naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door het rechtstreeks te koppelen met Intents Festival zorgt het voor n betere naamsbekendheid van het festival vergeleken met wanneer ze het koppelen aan de Kloontjes..
Zoiets lijkt mij de reden, maar ik kan het mis hebben natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 00:05 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Door het rechtstreeks te koppelen met Intents Festival zorgt het voor n betere naamsbekendheid van het festival vergeleken met wanneer ze het koppelen aan de Kloontjes..
Zoiets lijkt mij de reden, maar ik kan het mis hebben natuurlijk :P


Zo maak je meer een merk van je festival dan van je eigen organisatie. Lijkt me toch een stuk slimmer dat ze hun organisatie wat meer een vast merk maken, nu zet je de organisatie eigenlijk totaal in de schaduw terwijl dat naar voren moet springen en Intents iets meer in de schaduw van de gehele organisatie moet vallen, dus echt als een product/concept van Kloontjes. Ook dat tweeten en posten op Facebook onder de naam Intents Festival vind ik een beetje apart.
Denk dat de een groot deel van de bezoekers nog niet eens weet welke organisatie Intents nou organiseert.

Om maar te vergelijken op FB: Kloontjes 1.300 likes / Intents 27.000 likes. De pagina van de Kloontjes heeft zelfs nog niks over Intents gepost
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat is dus precies de reden waar ik op doel. Intents Festival is bekend in heel t land, de Kloontjes zal t merendeel nooit van gehoord hebben. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maar zeg es eerlijk, kloontjes presents? kloontjes?? das toch een tering lelijke naam..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 02:14 
 

Frijolrojo schreef:
maar zeg es eerlijk, kloontjes presents? kloontjes?? das toch een tering lelijke naam..


Tja, het is van origine een carnavalsgroep hé, de originaliteit is in de naamgeving van carnavalsgroepen vaak ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:25 
 
Hardtraxx Addict

Frijolrojo schreef:
maar zeg es eerlijk, kloontjes presents? kloontjes?? das toch een tering lelijke naam..

Nee b2s is een mooie naam (back 2 school) hee dat is ook een naam van een feest van hun ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Frijolrojo schreef:
maar zeg es eerlijk, kloontjes presents? kloontjes?? das toch een tering lelijke naam..

Nee b2s is een mooie naam (back 2 school) hee dat is ook een naam van een feest van hun ;)

Ze gebruiken B2S als merknaam, niet Back 2 School. Dat het dat betekent maakt dan niet uit. Weet jij bijvoorbeeld uit je hoofd waar BP voor staat? Of KPMG, ING, VGZ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:46 
 

chicken schreef:
BP


British Petroleum, die is gewoon logisch :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
chicken schreef:
BP


British Petroleum, die is gewoon logisch :P.

In ieder geval tot ze hun naam in DP veranderen ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
chicken schreef:
BP


British Petroleum, die is gewoon logisch :P.

slaat gewoon op 1 van hun producten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een blije bedoeling dat filmpje :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:46 
 
Hardtraxxer

die aankondiging :sick:

Maar toch wel aanwezig. Phuture noize en Titan zijn leuk en 't is op loopafstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 16:47 
 

Ben benieuwd vanavond. Ik hoop op leuke setjes van Phuture Noize en Titan en ik hoop dat het geluid en de warmte beter is geregeld dan de laatste keer dat ik er was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dr zin in, vanaf 20:00u aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:28 
 
Hardtraxx Addict

Ik vermoed dat hier ook wel ergens een poster hangt met de eerste namen voor intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:45 
 

Miwer schreef:
Ik vermoed dat hier ook wel ergens een poster hangt met de eerste namen voor intents


Misschien dag 2, maar ik denk dat die pas komen met carnaval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:51 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Miwer schreef:
Ik vermoed dat hier ook wel ergens een poster hangt met de eerste namen voor intents


Misschien dag 2, maar ik denk dat die pas komen met carnaval.

Ach als iemand die gaat gewoon wat op wil letten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad hier :)

Pluspuntjes:
- lekkere openingsset van PRDX
- set van G4H ( A Storm is Coming :worship: )
- sfeer was goed
- geluid was prima

Minpuntjes:
- flesjes water die vanaf 12uur ongeveer al op waren
- veel dubbele platen gehoord
- geluid viel een aantal keren uit
- geen fouillering, had werkelijk waar alles mee kunnen nemen wat ik maar wilde
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 17:57 
 

Leuke avond gehad hier, maar dat kwam vooral door de vele bekenden die ik ben tegengekomen.

De setjes waar niet om naar huis te schrijven. Van titan heb ik het meest genoten, maar toch wel een standaard "titan" setje. Gunz for Hire voorspelbaar, Outbreak dramatisch en E-Force & Chain Reaction viel me ook vies tegen! PRDX was een hele lekkere binnenkomer en Phuture Noize was ook wel leuk. Ik mistte overal originaliteit en verassingen, maar daar ging ik op voorhand ook al wel van uit :thumbup:

Verder vond ik het geluid niet lekker (4 of 5 keer uitgevallen ook..) en was het veel te warm. Gelukkig woon ik maar 5 minuten van de leerfabriek af en was ik zo thuis. Om dezelfde rede ga ik de volgende keer vast weer, maar eigenlijk vind ik het een locatie van niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Heb nergens posters o.i.d. gezien met namen voor Intents. Vorig jaar werd er inderdaad met carnaval wat uitgedeeld met de eerste namen erop.

Afbeelding

Verder erg goed naar mijn zin gehad hier! :D


Toen was carnaval een maand eerder dan nu, onzin dat ze zo lang wachten met het bekend maken van die line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 16:23 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Vik schreef:
Heb nergens posters o.i.d. gezien met namen voor Intents. Vorig jaar werd er inderdaad met carnaval wat uitgedeeld met de eerste namen erop.

Afbeelding

Verder erg goed naar mijn zin gehad hier! :D


Toen was carnaval een maand eerder dan nu, onzin dat ze zo lang wachten met het bekend maken van die line up

Ik las op facebook dat de eerste namen van de week komen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten