Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:13 
 

Intents Festival Pre Party

Citaat:
Vorig jaar hebben bezoekers voor het eerst kennis kunnen maken met de Intents Pre-Party in De Leerfabriek Oisterwijk. Een fantastische oude fabriekslocatie omgebouwd tot club met de perfecte sfeer om lekker op te warmen voor Intents Festival. Aankomende week maken we meer info bekend!!


Afbeelding

line-up

Wildstylez
Ran-D
Adaro
Radical Redemption
Atmozfears
Noisecult
Hosted by: MC DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit viel vorig jaar tegen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:46 
 
Hardtraxxer

Joykill schreef:
Dit viel vorig jaar tegen toch?


ja t was niet zo bijzonder maar als ik op die avond toch niks beter te doen heb ga ik gewoon weer hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:02 
 
Hardtraxx Elite

Was t kutste feest van het hele jaar 2012.. Debiele mensen die je aanstaren en vooral mensen die ja na gaan doen. Mij niet gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:11 
 

Vorig jaar viel ernstig tegen. Weet er niet alles meer van maar het geluid was waardeloos en vooral het setje van Code Black was lachwekkend slecht. Er was wel veel bier die avond, dat weet ik nog wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:15 
 
Hardtraxxer

ja klopt haha die code black xd wist waarschijnlijk niet dat hij de laatste dj al was. geluid was ook kut ja, en de mensen die er stonden snapte er ook niks van nee. heb me prima vermaakt maar t was trouwens wel een kut feest ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:31 
 

Skyscraper schreef:
heb me prima vermaakt maar t was trouwens wel een kut feest ja


Mensen kwamen gelukkig bijna allemaal uit de regio dus enorm veel gebuurt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:42 
 

De setjes waren drama, het was er binnen net een sauna, het geluid was veels te zacht en veel ruziezoekers! Het is geen aanrader nee -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 22:23 
 
Hardtraxx Elite

Skyscraper schreef:
ja klopt haha die code black xd wist waarschijnlijk niet dat hij de laatste dj al was. geluid was ook kut ja, en de mensen die er stonden snapte er ook niks van nee. heb me prima vermaakt maar t was trouwens wel een kut feest ja


Haha ik was toen zo pissed dat hij earthquake draaide.

Trouwens het is zooo grappig om te zien dat intents pre party amper iemand naar toe gaat, maar intents festival binnen half uur/ uur is uitverkocht. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 22:31 
 

Onthafloorx schreef:
Skyscraper schreef:
ja klopt haha die code black xd wist waarschijnlijk niet dat hij de laatste dj al was. geluid was ook kut ja, en de mensen die er stonden snapte er ook niks van nee. heb me prima vermaakt maar t was trouwens wel een kut feest ja


Haha ik was toen zo pissed dat hij earthquake draaide.

Trouwens het is zooo grappig om te zien dat intents pre party amper iemand naar toe gaat, maar intents festival binnen half uur/ uur is uitverkocht. :lol:


Intents is vooral hier in de omgeving een toonaangevend Festival. De Pre-Party is in een dampende oude fabriek. Mensen staan liever buiten in de zon na het zien van een festival aftermovie dan in een bezweet hok na het zien van beeldmateriaal van een indoor feest denk ik zo. Logica is niet ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaide code Black dan :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:36 
 
Hardtraxxer

kaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wat draaide code Black dan :P ?

Altijd hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit niet weer al om 03:00 is afgelopen (dat was vorig jaar toch zo?) maar gewoon tot 07:00 duurt misschien wel even een kijkje komen nemen, heb toch niet echt iets in de planning staan in februari/maart.
Anders niet aanwezig i.v.m. OV.

Maar het zal wel weer om 02:00 of 03:00 zijn afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 00:40 
 

urbandesigner schreef:
Wat draaide code Black dan :P ?

Saaie, meuk. Code Black / Wasted Penguinz /Toneshifter plaatjes wat niemand interesseerde. Hij bleef ook maar doorgaan met die kut platen en dacht niet bij zichzelf "hey laat ik het publiek eens vermaken"...

Fuzzylogic schreef:
Maar het zal wel weer om 02:00 of 03:00 zijn afgelopen.


Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:42 
 
Hardtraxx Newbie

best nieuwsgierig naar dit feest. Maar als ik al snel lees dat er veel ruzie zoekers zijn, het heet is etc. Heb ik er al weinig vertrouwen in... Misschien te overwegen bij een strakke line-up en een niet een al te dure entree.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen aanrader dus? *Streept door*
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line-up

Wildstylez
Ran-D
Adaro
Radical Redemption
Atmozfears
Noisecult
Hosted by: MC DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuk, erg jammer van atmozzzzfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:24 
 
Hardtraxx Newbie

lekkere line up! waar kun je kaarten bestellen?

edit: gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:49 
 

Betere line-up dan verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker gevarieerd, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe was dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:12 
 
Hardtraxxer

was er gister, zeker chill
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten