Dat soort fouten schaar ik niet onder de categorie menselijk.
Wat een halve tamme.
Wat een halve tamme.
Volgens zijn posts was het later om de dag, rond 17.00uur.. Maar alsnog te triest dat dit gebeurd.Robbie M wrote:Het was rond 14:00 in de Raw Hardstyle tent en volgens de paar getuigen die zich tot nu toe gemeld hebben gaat het om iemand die doorgaans prima past bij de beschrijving van een persoon op een raw hardstyle event. Helaas. Dit verhoogt wel de kans dat diegene die dit gedaan heeft mogelijk op dit forum meeleest en/of de berichten op hardnews etc heeft gezien.TSFH wrote:Tja dat houd je he bij dit soort feesten waar twee hele andere feestculturen met elkaar clashen. Je hebt altijd verdwaald volk rondlopen op dit soort feesten (vooral van de house/urban kant).
Mocht iemand dus iets weten of hebben gezien; meld je dan bij de organisatie en de fotograaf in kwestie. Tis 2018, vroeg of laat komt boven water wie dit gedaan heeft. Des te langer dit duurt des te vervelender de gevolgen voor iedereen kunnen zijn. Diegene heeft een fout gemaakt en dat is menselijk, maar heeft nu de kans dit op een volwassen manier op te lossen.
Je hebt gelijk. Ik had 14:00 meegekregen maar kijkende in de timetable is dat niet mogelijk omdat het tijdens de set van Nightbreed was. Dus tussen 16:30 en 17:30.Koen wrote:Volgens zijn posts was het later om de dag, rond 17.00uur.. Maar alsnog te triest dat dit gebeurd..
Na de eerste plaat had ik al door dat dat mensen waren die eens een keertje kwamen kijken en voor de rest niets met hardstyle te maken hebben. Dat ze wat fun maken over hoe we aan het stampen zijn kan mij echt niks schelen. Ben al meer gewoon dan dat. Zo lang ze zich geamuseerd hebben is het voor mij allemaal primaKoen wrote:Toen Hhz begon kwamen er een paar meiden voor ons staan, gingen amper los en maakte eigenlijk alleen maar fun dat wij (grim, simon, wootum en ik) rondom hun losgingen..
Nee klopt ik stoorde me er niet aan en deed gewoon mijn ding (zover het kon vanwege die platen die half over gingen op planken.. wat een kut plek..), maar viel gewoon op.Grim wrote:Na de eerste plaat had ik al door dat dat mensen waren die eens een keertje kwamen kijken en voor de rest niets met hardstyle te maken hebben. Dat ze wat fun maken over hoe we aan het stampen zijn kan mij echt niks schelen. Ben al meer gewoon dan dat. Zo lang ze zich geamuseerd hebben is het voor mij allemaal primaKoen wrote:Toen Hhz begon kwamen er een paar meiden voor ons staan, gingen amper los en maakte eigenlijk alleen maar fun dat wij (grim, simon, wootum en ik) rondom hun losgingen..Ze hebben het toch ongeveer een half uur uitgehouden daar, niet al te slecht voor niet-hardstyle mensen.
Zat met een paar vrienden in het zand bij de Hardstyle stage en, ik denk, 10-15 meter verderop loopt een man met blote voeten het water in. Toen die tot over zijn knieën in het het water stond, zakte die met zijn kont in het water en deed zijn trainingsbroek naar beneden. Na een halve minuut zag je hem met zijn arm naar achter gaan om een paar keer te vegen. Daarna stond ie weer op en deed hij zijn broek weer aan en ging verder feestenHelicaze wrote:Haha wat?Jeroen23 wrote:Iemand die dwaas nog gezien die in het water poepte bij de Hardstyle Stage?
Vrienden van mij hebben dit gezien ja, schijnbaar is die vrouw overleden.sennid wrote:Niemand die oudere vrouw gezien die net buiten de ingang (waar je om het slootje heen moest) gereanimeerd moest worden? was tussen half 3 en 3 uur dacht ik.
Heftig inderdaad.. Een vriend van me die later kwam had het ook gezien, die dacht alleen een jong iemand gezien te hebben..Chroman wrote:Vrienden van mij hebben dit gezien ja, schijnbaar is die vrouw overleden.sennid wrote:Niemand die oudere vrouw gezien die net buiten de ingang (waar je om het slootje heen moest) gereanimeerd moest worden? was tussen half 3 en 3 uur dacht ik.