Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 07:56 
 
Hardtraxxer

Dank je :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima festival! Vanaf headhunterz werd er heerlijk gedraaid bij de hardstyle. Leek alsof geluid zelfs iets harder ging.
Headhunterz lekker setje. Bij Phuture noize een lekker sfeertje vooraan. B-fromt ook lekkere set.

Festival was prima opgezet. Veel waterpunten en nergens hoeven wachten. Eindshow met vuurwerk vanaf water zag er bruut uit. Volgend jaar weer mits het niet tegelijk valt met intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:

Wat een (imo) lelijke en kleurloze stage zeg.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
hurricane schreef:

Wat een (imo) lelijke en kleurloze stage zeg.. :x

Klopt, nu heeft t ruimteschip van Starwars sws weinig kleur
Mss hadden ze een ander thema moeten bedenken hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond m juist wel vet! Niet veel kleur maar wel veel details, veel entertainment, groot en een mooie lichtshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt toch niet perse kleur nodig om een vette stage te hebben... ik vind hem best vet lijken zo op het filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad!
Tot een uur of 7 vond in het wel echt erg warm, maar gelukkig was er aan de rechterkant bij de Hardstyle main genoeg schaduw waardoor het nog redelijk uit te houden was.

De aankleding(en alles er rond om heen) op het hele terrein was echt top gedaan vond ik. Er zijn maar weinig festivals die daar aan kunnen tippen!

Sets van de dag waren voor mij D-Block & S-te-Fan (die vrij verrassend D-Sturb - High Power nog draaiden) en Phuture Noize! Wat zijn die nieuwe album platen ongelovelijk vet!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
De aankleding(en alles er rond om heen) op het hele terrein was echt top gedaan vond ik. Er zijn maar weinig festivals die daar aan kunnen tippen!

Klopt dat is altijd heel goed gedaan door Matrixx. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 13:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op een uur Clockartz na (bijna) heel de dag op de Main gestaan. En zo'n dag melodieus deed me echt goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Topdaggie gehad op Emporium :D Laatste stuk van Ecstatic nog net mee kunnen pakken. Heerlijke platen gehoord, nieuwe collab met SZP :loving: wat een baasjes :worship: Sound Rush was leuk, Dreamfields anthem :loving: summerjam bootleg/remix was ook wel lachen ^^ Audiotricz Live verraste me in positive zin ^^ Setjes van de dag toch wel D-Block & S-te-Fan en Headhunterz. De sfeer bij HHZ zat er erg goed in en combineerde zijn set goed af met wat oude tracks (gangsters Paradise edit :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer warme maar fijne dag gehad.

Mijn hoogtepunt van de dag was de set van Headhunterz gevolgd door de set van Phuture Noize. :love:
Zogoed als de hele dag gepinsirkickrold met Grim, Koen en Wootum. Was erg leuk heren. :)
Nog even afgesloten bij Showtek, was best wel goed.
Tijdens de eindshow bij de mainstage ook nog 4 Hardstyle tracks gehoord waaronder de edit van Still Standin'

Bericht aan mezelf: Volgend weekend maar geen t-shirt met een diepe hals aandoen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Tijdens de eindshow bij de mainstage ook nog 4 Hardstyle tracks gehoord waaronder de edit van Still Standin'

Op de afsluiting van de main House gehoord?
Best grappig want ze zouden de eindshows apart maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Zeer warme maar fijne dag gehad.

Mijn hoogtepunt van de dag was de set van Bizzey
Zogoed als de hele dag gepinsirkickrold met Simon10pont, Koen en Wootum. Was erg leuk heren. :)


hurricane schreef:
simon10pont schreef:
Tijdens de eindshow bij de mainstage ook nog 4 Hardstyle tracks gehoord waaronder de edit van Still Standin'

Op de afsluiting van de main House gehoord?
Best grappig want ze zouden de eindshows apart maken. :P


Bij de eindshow van de house mainstage (waar Simon en ik hebben afgesloten) zaten inderdaad 3 à 4 hardstyle platen. :D

Laatste 10 minuten van Showtek was ook hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizzey als hoogtepunt met Wootum, Grim en Simon :worship: Met name omdat Grim, Wootum en ik ons echt afvroegen wat we er deden en Simon lekker los stond te gaan :lol:

Verder erg gezellig dagje gehad en alleen maar goeie setjes gehoord.
Hitte was er wel, maar eigenlijk alleen tijdens clockartz “last” van, toen liep het zweet overal langs. Op de main was het gewoon prima te doen.

Eigenlijk vanaf Noisecontrollers word het geluid minder (wel erg hard), bass stond veel hoger als daarvoor. Viel me op szd ook al op dat dit bij hem zo was. Dit bleef de rest van de avond zo, meer naar achter was het wel beter te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:


Gruwelijk vet deze edit! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Lees net op de Insta Story van Endymion dat een of andere mafkees hun cameraman een kopstoot had gegeven nadat hem was gezegd dat hij moest stoppen met het express verpesten van foto's. Wat een droevig figuur ben je dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar, vetste plaat van het moment, Don Diablo - People Say. Echt niet durven dromen die ooit live te horen, maar niets was minder waar. Was mn vrienden kwijt, na hele tijd zoeken en de hoop zo goed als opgegeven zie ik ze ineens staan. Ik ren erheen en als ik mn maat een goeie knuffel geef begint People Say tijdens de endshow. Nou met al het vuurwerk erbij en het geluk wat ik toen voelde, traantje weggepinkt.

Keltek - Dark Sun tweede hoogte punt tijdens Headhunterz, bizar goed nummer. En Wildstylez - Colours of the night in de endshow, toen al die verschillende kleuren vuurwerk de lucht in gingen was ook echt onwijs vet.

Hele leuke dag gehad en totaal geen spijt gehad hier heen te gaan ipv het feest in het dorp.

(En Jeroen uiteraard gezien!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Lees net op de Insta Story van Endymion dat een of andere mafkees hun cameraman een kopstoot had gegeven nadat hem was gezegd dat hij moest stoppen met het express verpesten van foto's. Wat een droevig figuur ben je dan.


Ja diep triest dit nieuws. Zo iemand hoort niet op een festival thuis. Die cameraman is naar het ziekenhuis afgevoerd met een gebroken neus. Hoe ziek ben je in je hoofd om zoiets te doen.. :list: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 20:30 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:

Keltek - Dark Sun tweede hoogte punt tijdens Headhunterz, bizar goed nummer.


Ben ik nog vergeten om te noemen. Zeer goed nummer!

Zeer triest wat er met de cameraman is gebeurd. Er lopen helaas altijd van die bepaalde figuren rond op zo'n feest. Hopelijk is diegene er ook voor gepakt.

Wij stonden nog even bij de auto te chillen. Hoorden we opeens een doffe klap en geschreeuw en daarna gingen twee jongens achter een auto aan. Bleek dat die twee jongens zonder pardon waren aangereden van achteren. Gelukkig hebben ze er niks aan over gehouden, maar had ook anders kunnen aflopen. Er lopen hele asociale figuren rond op deze aardbol. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja dat houd je he bij dit soort feesten waar twee hele andere feestculturen met elkaar clashen. Je hebt altijd verdwaald volk rondlopen op dit soort feesten (vooral van de house/urban kant).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 09:05 
 
Hardtraxx Newbie

Voor het eerst in de ruim 11 jaar dat ik naar feesten/festivals ga afgelopen zaterdag naar Emporium geweest. Man wat heb ik genoten. Positief verrast door de mooie aankleding en verschillende thema's.

Groot gedeelte van de dag op de Mainstage Hardstyle gestaan, gelukkig deels aan de rechterkant waar je nog genoeg schaduw kon meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2de keer Emporium en weer niets op aan te merken.
Altijd prima aankleding en animatie wat de beleving compleet maakt.

Achteraf gezien heb ik wel spijt dat ik voornamelijk bij de raw tent heb gestaan.
Daar hong best een tamme sfeer en ik kwam zelf ook niet helemaal los want het was gewoon veelste warm.
Had beter wat meer bij de buiten stages kunnen rondhangen.

Phuture Noize, dikke klappers van Delete en Colours Of The Night tijdens de eindshow (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die dwaas nog gezien die in het water poepte bij de Hardstyle Stage? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Tja dat houd je he bij dit soort feesten waar twee hele andere feestculturen met elkaar clashen. Je hebt altijd verdwaald volk rondlopen op dit soort feesten (vooral van de house/urban kant).


Het was rond 17:00 in de Raw Hardstyle tent en volgens de paar getuigen die zich tot nu toe gemeld hebben gaat het om iemand die doorgaans prima past bij de beschrijving van een persoon op een raw hardstyle event. Helaas. Dit verhoogt wel de kans dat diegene die dit gedaan heeft mogelijk op dit forum meeleest en/of de berichten op hardnews etc heeft gezien.

Mocht iemand dus iets weten of hebben gezien; meld je dan bij de organisatie en de fotograaf in kwestie. Tis 2018, vroeg of laat komt boven water wie dit gedaan heeft. Des te langer dit duurt des te vervelender de gevolgen voor iedereen kunnen zijn. Diegene heeft een fout gemaakt en dat is menselijk, maar heeft nu de kans dit op een volwassen manier op te lossen.

*edit: tijdstip aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Iemand die dwaas nog gezien die in het water poepte bij de Hardstyle Stage? xd

Haha wat? :lol:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten