Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat soort fouten schaar ik niet onder de categorie menselijk.
Wat een halve tamme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
TSFH schreef:
Tja dat houd je he bij dit soort feesten waar twee hele andere feestculturen met elkaar clashen. Je hebt altijd verdwaald volk rondlopen op dit soort feesten (vooral van de house/urban kant).


Het was rond 14:00 in de Raw Hardstyle tent en volgens de paar getuigen die zich tot nu toe gemeld hebben gaat het om iemand die doorgaans prima past bij de beschrijving van een persoon op een raw hardstyle event. Helaas. Dit verhoogt wel de kans dat diegene die dit gedaan heeft mogelijk op dit forum meeleest en/of de berichten op hardnews etc heeft gezien.

Mocht iemand dus iets weten of hebben gezien; meld je dan bij de organisatie en de fotograaf in kwestie. Tis 2018, vroeg of laat komt boven water wie dit gedaan heeft. Des te langer dit duurt des te vervelender de gevolgen voor iedereen kunnen zijn. Diegene heeft een fout gemaakt en dat is menselijk, maar heeft nu de kans dit op een volwassen manier op te lossen.


Volgens zijn posts was het later om de dag, rond 17.00uur.. Maar alsnog te triest dat dit gebeurd.

Merkte zelf ook wel dat de sfeer niet al te best was, net als vorig jaar overigens. Ja de 2 soorten stylen gaan niet altijd gepaard, maar het volk dat bij de hardere stylen komt is ook niet altijd je van het.. Als ik terug lees bij de organisatie The Matrixx hangt er vaak wel een grimmig sfeertje of zijn er vaak wel "vechtpartijen" of opstootjes..

Met het groepje waar ik met name de hele dag gestaan heb was het super gezellig, maar daar buiten was het meh.. Toen Hhz begon kwamen er een paar meiden voor ons staan, gingen amper los en maakte eigenlijk alleen maar fun dat wij (grim, simon, wootum en ik) rondom hun losgingen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Volgens zijn posts was het later om de dag, rond 17.00uur.. Maar alsnog te triest dat dit gebeurd..


Je hebt gelijk. Ik had 14:00 meegekregen maar kijkende in de timetable is dat niet mogelijk omdat het tijdens de set van Nightbreed was. Dus tussen 16:30 en 17:30.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Toen Hhz begon kwamen er een paar meiden voor ons staan, gingen amper los en maakte eigenlijk alleen maar fun dat wij (grim, simon, wootum en ik) rondom hun losgingen..


Na de eerste plaat had ik al door dat dat mensen waren die eens een keertje kwamen kijken en voor de rest niets met hardstyle te maken hebben. Dat ze wat fun maken over hoe we aan het stampen zijn kan mij echt niks schelen. Ben al meer gewoon dan dat. Zo lang ze zich geamuseerd hebben is het voor mij allemaal prima :thumbup: Ze hebben het toch ongeveer een half uur uitgehouden daar, niet al te slecht voor niet-hardstyle mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Koen schreef:
Toen Hhz begon kwamen er een paar meiden voor ons staan, gingen amper los en maakte eigenlijk alleen maar fun dat wij (grim, simon, wootum en ik) rondom hun losgingen..


Na de eerste plaat had ik al door dat dat mensen waren die eens een keertje kwamen kijken en voor de rest niets met hardstyle te maken hebben. Dat ze wat fun maken over hoe we aan het stampen zijn kan mij echt niks schelen. Ben al meer gewoon dan dat. Zo lang ze zich geamuseerd hebben is het voor mij allemaal prima :thumbup: Ze hebben het toch ongeveer een half uur uitgehouden daar, niet al te slecht voor niet-hardstyle mensen.


Nee klopt ik stoorde me er niet aan en deed gewoon mijn ding (zover het kon vanwege die platen die half over gingen op planken.. wat een kut plek..), maar viel gewoon op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Jeroen23 schreef:
Iemand die dwaas nog gezien die in het water poepte bij de Hardstyle Stage? xd

Haha wat? :lol:


Zat met een paar vrienden in het zand bij de Hardstyle stage en, ik denk, 10-15 meter verderop loopt een man met blote voeten het water in. Toen die tot over zijn knieƫn in het het water stond, zakte die met zijn kont in het water en deed zijn trainingsbroek naar beneden. Na een halve minuut zag je hem met zijn arm naar achter gaan om een paar keer te vegen. Daarna stond ie weer op en deed hij zijn broek weer aan en ging verder feesten xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een strijder, kan ik wel respect voor hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 13:35 
 
Hardtraxx Addict

Ook nog even een verslagje. Vertrokken rond half 2 in een snikhete bus. Gelukkig was het niet zo lang rijden als Intents bv. maar alsnog kon je mijn shirt haast uit wringen toen we aankwamen. Binnenkomen en munten halen ging allemaal vrij vlot gelukkig, dus konden we eindelijk van het weer genieten met een biertje. Laatste nummer van Sound Rush vanuit de verte nog gehoord en toen aangesloten bij ANDY SVGE, wat een prima setje was. Wildstylez was ook echt weer heerlijk :loving: Hierna ook even links onder de bomen gestaan met een hoop bekenden, dus Audiotricz daarna maar half meegekregen. D-Block & S-Te-Fan was ook weer dikke prima, stonden rechts in de schaduw, waar het veel beter de vertoeven was. Hierna naar de tent gegaan voor Sub Sonik en D-Sturb. Wat was het hier benauwd zeg. :oh: Was van plan hele set van D-Sturb te blijven maar na 20 minuten toch weer naar de main, wat niet heel erg was, want NC is ook geen straf (Through the Night :love: ). Bij Headhunterz werd het ineens druk en vond de set ook beetje tegenvallen, er zat niet echt veel drive of zo in. Toch blijven zijn platen echt heerlijk en ook nog een dikke plus voor Dark Sun, wat een plaat :worship: Na het einde ging weer iedereen weg, waardoor we lekker de ruimte kregen voor Phuture Noize en dit was weer zoals gewoonlijk echt goud, zat wel te wachten op een nieuwe plaat, maar helaas. Delete was ook weer echt dik vooral Victorious en Malfunction VIP :drool: B-Front & Digital Punk en Warface niet heel bewust meer meegemaakt, maar klonk gewoon prima. Eindshow was ook heel gaaf gedaan.
Al met al een hele goede eerste editie gehad. Weer zat mee, lekker de ruimte, veel bekenden, prima stages en goede setjes. Volgend jaar weer aanwezig. :)

++ Wildstylez, Delete, Phuture Noize
+ Snelle bediening bij bar, water bijvullen bij wc's, bussen goed geregeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niemand die oudere vrouw gezien die net buiten de ingang (waar je om het slootje heen moest) gereanimeerd moest worden? was tussen half 3 en 3 uur dacht ik.

De sfeer vond ik dit jaar een heel stuk minder dan vorig jaar. Leek wel een stuk rustiger terwijl er dit jaar 5.000 kaarten meer verkocht waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Niemand die oudere vrouw gezien die net buiten de ingang (waar je om het slootje heen moest) gereanimeerd moest worden? was tussen half 3 en 3 uur dacht ik.

Vrienden van mij hebben dit gezien ja, schijnbaar is die vrouw overleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
sennid schreef:
Niemand die oudere vrouw gezien die net buiten de ingang (waar je om het slootje heen moest) gereanimeerd moest worden? was tussen half 3 en 3 uur dacht ik.

Vrienden van mij hebben dit gezien ja, schijnbaar is die vrouw overleden.

Heftig inderdaad.. Een vriend van me die later kwam had het ook gezien, die dacht alleen een jong iemand gezien te hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 06:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had Backstage bandje weten te regelen, heel de dag prima vermaakt en gratis kunnen drinken. Laatste 3 uur vooraan in de RAW stage lekker gebeukt in mijn eentje. Weer abnormaal losgegaan en veel spierpijn als gevolg. Geen idee of er hardtraxxers om mij heen stonden. Had wit shirt aan en groene korte broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 22:34 
 
Hardtraxx Newbie

Nou was na vorig jaar weer een snikhete Emporium (6e editie voor mij, vanwege oa de uitwerking van de thema's op de stages een favo van mij). Ik was vroeg aanwezig en achteraf gezien had ik beter wat later kunnen komen, want is ben uiteindelijk vrij vroeg afgetaaid (en veel eerder dan gepland), toen de hitte me zo goed als gesloopt had. Trok later in de trein (airco) gelukkig wel weer een beetje bij.

Uiteindelijk meeste in/bij de RAW aanwezig geweest, oa Rejecta en Clockartz. Natuurlijk ook rondje over terrein gelopen, altijd even checken hoe de andere stages er uitzien, maar dan toch weer thuiskomen bij de hardere stylen. :) Niet veel bij de hardcore geweest, ben wel ff N-Vitral gaan checken maar met dat uptempo kan ik toch niet zoveel mee (heb het nog ff geprobeerd, maar 200 BPM is te snel voor me). Daarna weer terug naar de RAW voor Deetox en Nightbreed. Verder nog een uitstapje gemaakt naar Jebroer, wilde dat toch een keer meemaken. ;) Als hij al zijn optredens zo doet dan is het op zich niet verkeerd hoor (tenzij je z'n muziek echt 3x niks vindt). Uiteindelijk tijdens set van Rebelion maar besloten om naar huis te gaan.

Wel nog een klein opstootje gezien in de RAW, maar was snel voorbij toen er iemand met een kwetsuur aan de neus de tent uit moest (naar de EHBO). Weet niet meer hoe laat het was, dus of dat ook het voorval was waar Endymion het over had kan ik niet zeggen. Ik stond zelf midden achter en het gebeurde ergens links voor me. Slachtoffer had als ik het me goed herinner een blauw shirt aan met horizontale gekleurde strepen.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten