Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Emporium
Datum: 28-05-2022
Tijd: 12:00 - 00:00
Locatie: De Berendonck, Wijchen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://emporium.nl/
Prijs: €61,25 (Inc. Fee)

Harder Styles Line-up:

Haunted House (Hardstyle)
D-Block & S-Te-Fan: Ghost Stories
Ran-D & Frequencerz
Sub Zero Project
Wildstylez
Phuture Noize: Statues
D-Sturb
Code Black
Keltek & Devin Wild
Audiotricz
Adrenalize
Primeshock
Jay Reeve
Host: MC DL

The Plaza (Freestyle/Partystyle)
Snollebollekes
Paul Elstak
Outsiders
Mental Theo
Charly Lownoise & The Viper
Zany
Ruthless
Dr. Rude
Dansado & De Feestmeester
Altijd Larstig & Rob Gasd’rop
DJ Jantje
Daani
Host: Alee
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle line ups van Matrixx events :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijne lineup voor de Hardstyle main maar dan houdt het ook wel een beetje op. Wat valt dit tegen als je het vergelijkt met de editie van 2016 bijvoorbeeld. Emporium had altijd 4 volwaardige harder styles stages waar er nu nog maar 2 van over zijn. Waar de hardcore en freestyle eerst nog samen een stage hadden is dan nu weg voor "partystyle"..

Ik ben zelf niet aanwezig maar ik snap niet echt waarom Matrixx dit zo doet, de harder styles "kant" van het festival was altijd vol tijdens de edities dat ik er geweest ben. Erg jammer dat dit plaats moet maken voor 2 urban stages (en ook nogeens urban op de main).

Een aantal jaren geleden hadden ze ook nog weleens echte internationale headliners als KSHMR en DJ Snake maar daar is ook weinig van over, maar wel elk jaar meer betalen voor een ticket :thumbdown:

Denk dat dit me ook wat hoger zit aangezien Emporium mijn eerste échte festival was als 18 jarige een aantal jaar terug, dan is dit verval wel pijnlijk om te zien.

Edit: ik zat even te kijken en de oorspronkelijke lineup van de geannuleerde editie in 2020 had de Hardstyle Main, Raw Hardstyle en een Hardcore/Freestyle stage gepland staan. Dan is dit echt wel een aardige stap terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Hardstyle line ups van Matrixx events :worship:


Eens! Jammer om te zien dat de Hardcore stage volledig verdwenen is (misschien is dat al even zo, mij niet bekend). Ook die LU waren altijd helemaal mijn smaak, Emporium is toch wel een top 5 festival voor mij geweest, lekker slenteren tussen de stage en leuke stages + eind shows
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 19:44 
 
Hardtraxxer

Ik ga er toch een beetje vanuit dat dit wordt gedaan om kosten te besparen? Zullen vast een flinke knauw gehad hebben.

Ben wel heel blij met de line up van de main :thumbsup:
Ghost stories en Phuture Noize.

Vriendenweeekend of Emporium.. Neig steeds meer naar laatste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
hurricane schreef:
Hardstyle line ups van Matrixx events :worship:


Eens! Jammer om te zien dat de Hardcore stage volledig verdwenen is (misschien is dat al even zo, mij niet bekend). Ook die LU waren altijd helemaal mijn smaak, Emporium is toch wel een top 5 festival voor mij geweest, lekker slenteren tussen de stage en leuke stages + eind shows

De tijd dat er een volwaardige Hardcore tent naast de Hardstyle mainstage stond ligt al weer een aantal jaren achter ons. Daarna zijn wat Hardcore namen onder de Freestyle geschoven.
Dat er geen Raw stage is, is op zich best opmerkelijk. Al was dat volgens mij nooit een superdrukke stage. Dat in tegenstelling tot het iets kleinere Dreamfields waar de Raw een stukje groter en drukker is. Zou me wel heel erg verbazen wanneer die ook sneuveld dit jaar.

Maar voor mij als 'mainstream' liefhebber, is de Hardstyle mainstage bij Ermporium eigenlijk ieder jaar geweldig.
Waarvoor dank Matrixx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 11:10 
 
Hardtraxxer

Beetje fris wel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

poekiepoes12 schreef:
Beetje fris wel :/


16 graden en droog, perfect festival weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 11:28 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
poekiepoes12 schreef:
Beetje fris wel :/


16 graden en droog, perfect festival weer

Blijf een Nederlander he, voor die 1 of 2x per jaar dat ik nog naar een festival ga hoop je toch op een klein zonnetje. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
poekiepoes12 schreef:
Beetje fris wel :/


16 graden en droog, perfect festival weer

Beetje stampen, paar pilsjes erin, dan is 16 graden gewoon kortebroekenweer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso staat festival bij mij gelijk aan korte broek, mits er wel wat in tenten is. Als het < 10 graden wordt vind ik het iets te koud maar ik vind het zelf alleen maar praktisch. En de beentjes worden niet zo snel koud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2022 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Beetje stampen, paar pilsjes erin, dan is 16 graden gewoon kortebroekenweer!

+1

Wie gaat er eigenlijk allemaal? Ik heb zo niet echt de indruk dat er veel bekenden gaan wegens de overlap met Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2022 17:08 
 
Hardtraxxer

Het lag niet per se aan het feest, maar matige dag gehad.
Na 2,5 jaar misschien te veel gehoopt van een dagje gek doen, viel ook niet geweldig. Ik weet niet hoe het met parkeren gaat bij andere festivals maar ik vond het drama. Zowel parkeren als uitrijden. Ook naar binnen gaan duurde even. Moest erg wennen aan de drukte maar dat moeten we allemaal na Corona.

Stages zagen er erg mooi uit, erg veel eetgelegenheden, toiletten ging opzich ook vlot. Van de kaart gehalte vond ik opzich ook meevallen maar met momenten weinig sfeer.

Genoten van Wildstylez, Phuture Noize live en Ghost Stories live :thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten