Toch lichtelijk geschrokken van mijn bankrekening na Emporium

Waar moet ik aan denken? € 3,- per munt?poekiepoes12 wrote:
Muntjes wel echt grandioos duur..
Waar moet ik aan denken? € 3,- per munt?poekiepoes12 wrote:
2,85 volgens mij.Stoux wrote:Waar moet ik aan denken? € 3,- per munt?poekiepoes12 wrote:
Dat is tegenwoordig al bijna 'goedkoop'Hekzitter wrote:2,85 volgens mij.Stoux wrote:Waar moet ik aan denken? € 3,- per munt?poekiepoes12 wrote:
Ok, is natuurlijk niet goedkoop maar met 'grandioos duur' had ik het idee dat het € 3,- of meer zou zijn.Hekzitter wrote:2,85 volgens mij.Stoux wrote:Waar moet ik aan denken? € 3,- per munt?poekiepoes12 wrote:
Die prijs verhoging heeft vooral te maken met het verhogen van de BTW. Dus logischer wijs voeren organisaties dit natuurlijk ook door... Wel vervelend verder wel.Damage-D wrote:Op Masters of Hardcore was de prijs €3 per munt. Dus de verhoging zit er wel aan te komen ben ik bang. Maar het kan altijd gekker natuurlijk, kijk maar eens naar de muntprijzen in de Ziggo Dome.
Pffft €130 is de schade hier, en dan is dat nog zonder de reiskosten.Hekzitter wrote:Toch lichtelijk geschrokken van mijn bankrekening na Emporium![]()
Ja dat was me toch een rotstreek. Ik zat echt te denken voordat i need you werd ingemixt van, het zou toch geweldig zijn als die Bob nu dat oude Emporium anthem van hem erop gooit. Nou dat liep dus even helemaal anders...Hekzitter wrote:Extra vermelding voor Paultheone die erg teleurgesteld was toen B-front & Myst Warface - I Need You draaide.
5 minuten vermaak was dat haha.
Ik zat op €148... een warme dag, extreme motivatie en geen ruggengraat zijn hiervan wel de hoofdoorzakenPaultheone wrote:Pffft €130 is de schade hier, en dan is dat nog zonder de reiskosten.Hekzitter wrote:Toch lichtelijk geschrokken van mijn bankrekening na Emporium![]()
Was weer een legendarische dag. Ook mooi tijdens Noisecontrollers dat ik een random gast tegen kwam die ook Paul bleek te heten. We hebben hier toch wel een goed half uur van kunnen genieten.
Ja dat was me toch een rotstreek. Ik zat echt te denken voordat i need you werd ingemixt van, het zou toch geweldig zijn als die Bob nu dat oude Emporium anthem van hem erop gooit. Nou dat liep dus even helemaal anders...Hekzitter wrote:Extra vermelding voor Paultheone die erg teleurgesteld was toen B-front & Myst Warface - I Need You draaide.
5 minuten vermaak was dat haha.
Paultheone wrote: Ja dat was me toch een rotstreek. Ik zat echt te denken voordat i need you werd ingemixt van, het zou toch geweldig zijn als die Bob nu dat oude Emporium anthem van hem erop gooit. Nou dat liep dus even helemaal anders...
Karnaval was inderdaad € 3,- per munt + € 0,50 per transactie (pin) als ik mij niet vergis. Zal zaterdag bij intents hetzelfde zijn ben ik bang voor...Remi wrote:Geloof dat Karnaval al 3 euro was, zelfs.
wootum wrote: Antifact - Path Of Righteousness (Thanks Primeshock)
Nee joh?? Wtf dat is echt helemaal belachelijk.Patjee410 wrote:3 euro per muntje? Wat een koopje.
Twee weken geleden bij Reminder in Bloemendaal vroegen ze 4 fucking(?!) euro voor een lauw biertje. Echt belachelijk.