Ik heb Bouncing ball zien hakke op de parkeerplaatsYouri wrote:Veelal jonge security's heb ik zien lopen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Free Festival 2016 - The Harder Styles (Atlantisstrand Almere 02-07-2014)
- View the latest post: Free Festival 2014 - The Harder Styles (Atlantisstrand Almere 05-07-2014)
- View the latest post: Hardshock Festival (15-04-2017, Almere Strand, Almere)
- View the latest post: Megabase Outdoor - The RAW Battles (16-04-2017, Almere Strand, Almere)
- View the latest post: MC T-wisted Birthday Bash (01-08-2015, Backstage Almere, Almere)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
en er liep een lekker wijf van de EHBO rond 
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Die blonde
Verder echt helemaal geen rare dingen meegemaakt op dat feest.
Was voor mij de eerste keer Free Festival en is me zeer goed bevallen.
Eigenlijk heel de dag voor die box aan de buitenkant van de hardstyle tent gestaan in het zonnetje.
Verder echt helemaal geen rare dingen meegemaakt op dat feest.
Was voor mij de eerste keer Free Festival en is me zeer goed bevallen.
Eigenlijk heel de dag voor die box aan de buitenkant van de hardstyle tent gestaan in het zonnetje.
Haha, ja die viel goed opAniThing wrote:en er liep een lekker wijf van de EHBO rond
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
Je had hem op Intents moeten zien, daar trok ie ook weer volle zalen met z'n kunstenPommer wrote:Hahaha, daar gedraagt ie zich nog slechter.Richardd wrote:Hij dacht even dat hij in de Kajuit was gister.Pommer wrote:Spakenburg represent
appelsapman, wat een naam weer. Vind op basis van alle filmpjes van voorgaande jaren en dit jaar de podiums er niet uit zien. Komt echt over als een goedkoop feest, maar dat dacht ik al bij t zien van de ticketprijs. En nu vooral na al die negatieve verhalen gelezen te hebben denk ik dat ik hier nooit van me leven heen zal gaan.