Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Free Festival 2014 - The Harder Styles (Atlantisstrand Almere 05-07-2014)

Tijd
12:00-23:00 uur

Genres
Hardstyle, Early Hardcore, Hardcore

Prijs
€17.50 (4 muntjes + wc bandje)

Line up
Hardcore
Angerfist (Live)
Korsakoff
Noize Supressor (Live)
Tha Playah
Miss K8 vs Outblast
Wasted Mind
Dyprax vs Bodyshock
State of Emergency
Nosferatu
Lowroller vs Negative A
Decipher &­ Shinra
Counterfeit
MC Tha Watcher

Hardstyle
Frontliner
Radical Redemption
Crypsis
Chain Reaction
Isaac
High Voltage
Audiofreq
Warface
Kold Konexion
X-Pander
Pavo
MC Nolz

Early
Darkraver
Predator
Vince
Bass-D
Base Alert
Dr.­ Z-Vago
Backfire
Mercenary &­ The Menace
MC Syco.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 23:36 
 

aanwezig! vorig jaar was vet!
alleen hopen dat ik nu niet 5 uur over de terugreis doe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet een hele dikke line-up zijn voor ik hier weer kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tegelijkertijd met Wish, waar ik dus naartoe ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 10:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vorige 2 edities prima vermaakt, dit jaar waarschijnlijk ook wel weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 12:16 
 
Hardtraxxer

Vond het vorig jaar aan de drukke kant, + Wish is op dezelfde dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vorig jaar was veel te druk! was niet uit te houden met die warmte maar aan de muziek kon het niet liggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 16:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
START VOORVERKOOP

De kaartverkoop start dit jaar 17 februari om 12.00 uur. Zoals gebruikelijk krijg je bij elk aangeschafte Free Festival ticket 4 gratis consumptiemunten en een bandje om gratis gebruik te kunnen maken van de toiletten.

Wacht niet te lang, vorig jaar was Free Festival vroegtijdig uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wish uitverkocht, keuze eenvoudig gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Wish uitverkocht, keuze eenvoudig gemaakt :)


De Early Birds ja, de normale voorverkoop begint de 27e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 03:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na 2x Free Fest sla ik deze over, 2012 was super, 2013 was drama geluid bij de hardstyle en veels te druk, dit jaar lekker Wish!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 10:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Wish uitverkocht, keuze eenvoudig gemaakt :)


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Paultheone schreef:
Wish uitverkocht, keuze eenvoudig gemaakt :)


:lol:


Ben je me nou aan het uitlachen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Kevin-Raw schreef:
Paultheone schreef:
Wish uitverkocht, keuze eenvoudig gemaakt :)


:lol:


Ben je me nou aan het uitlachen?


Klein beetje, best wel lullig als je een dik feest laat schieten omdat je iets verkeerd heb gelezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Klein beetje, best wel lullig als je een dik feest laat schieten omdat je iets verkeerd heb gelezen ;)


XD ja dat zou idd kut zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets binnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wisselende ervaringen met Free Festival. Dit jaar gelukkig geen lastige keuze. Ben toch op vakantie dat weekend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardcore

Angerfist (Live)
Korsakoff
Noize Supressor (Live)
Tha Playah
Miss K8 vs Outblast
Wasted Mind
Dyprax vs Bodyshock
State of Emergency
Nosferatu
Lowroller vs Negative A
Decipher &­ Shinra
Counterfeit
MC Tha Watcher

Hardstyle

Frontliner
Radical Redemption
Crypsis
Chain Reaction
Isaac
High Voltage
Audiofreq
Warface
Kold Konexion
X-Pander
Pavo
MC Nolz

Early

Darkraver
Predator
Vince
Bass-D
Base Alert
Dr.­ Z-Vago
Backfire
Mercenary &­ The Menace
MC Syco.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Die hardstyle area kan bijna een Minus Is More area genoemd worden.
Niet dat het heel erg raar is aangezien dit feest door Art of Dance georganiseerd word.
Invloed van Most Wanted is hier wel heel erg groot zeg. Frontliner, Isaac, Audiofreq, Pavo, Darkraver, Backfire en Mercanary & The Menace zijn de enige artiesten die niet bij Most Wanted zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 20:19 
 
Hardtraxxer

Backfire werk voor Art Of Dance.. dus zit ook heel dichtbij MWA
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 17:14 
 
Hardtraxx Elite

De Hardcore line-up vind ik nog wel interessant. Maar ga al naar WiSH. Wanneer komt die line-up nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:53 
 

denkik wel boi, zin in :woot: meer mense die gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik, maar wacht nog even op wat berichten van AoD. Misschien dat het uiteindelijk nog WISH wordt omdat dit gewoon een kut organisatie blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HARDCORE
12.­00 - 13.­00 Decipher &­ Shinra
13.­00 - 14.­00 State of Emergency
14.­00 - 15.­00 Counterfeit
15.­00 - 16.­00 Korsakoff
16.­00 - 17.­00 Nosferatu
17.­00 - 17.­30 Noize Suppressor live
17.­30 - 18.­30 Wasted Mind
18.­30 - 19.­30 Dyprax vs Bodyshock
19.­30 - 20.­30 Lowroller vs Negative A
20.­30 - 21.­30 Tha Playah &­ Miss K8
21.­30 - 22.­00 1e helft Angerfist - Outblast
22.­00 - 22.­45 1e HELFT NEDERLAND - COSTA RICA
22.­45 - 23.­00 2e helft Angerfist - Outblast
23.­00 - 23.­45 2e HELFT NEDERLAND - COSTA RICA
Hosted by MC Tha Watcher
HARDSTYLE
12.­00 - 13.­00 Pavo
13.­00 - 14.­00 X-Pander
14.­00 - 15.­00 Isaac
15.­00 - 16.­00 Frontliner
16.­00 - 17.­00 Audiofreq
17.­00 - 18.­00 Crypsis
18.­00 - 19.­00 High Voltage
19.­00 - 20.­00 Chain Reaction
20.­00 - 21.­00 Radical Redemption
21.­00 - 22.­00 1e helft Warface - Kold Konexion
22.­00 - 22.­45 1e HELFT NEDERLAND - COSTA RICA
22.­45 - 23.­00 2e helft Warface - Kold Konexion
23.­00 - 23.­45 2e HELFT NEDERLAND - COSTA RICA
Hosted by MC Nolz
EARLY
12.­00 - 13.­00 Oldschool set by Mini
13.­00 - 14.­00 Backfire
14.­00 - 15.­30 Mercenary &­ The Menace
15.­30 - 17.­00 Base Alert
17.­00 - 18.­00 Dr.­ Z-Vago
18.­00 - 19.­30 Bass-D
19.­30 - 21.­00 Predator
21.­00 - 22.­00 Darkraver - Vince
22.­00 - 22.­45 1e HELFT NEDERLAND - COSTA RICA
22.­45 - 23.­00 Vince &­ Friends
23.­00 - 23.­45 2e HELFT NEDERLAND - COSTA RICA
Hosted by MC Syco
VERVOER EN VERKEER
Het uitzenden van de wedstrijd heeft gevolgen voor de aansluiting op het openbaar vervoer en het overige verkeer.­ Meer informatie m.­b.­t.­ het vervoer volgt woensdag in een uitgebreid bericht.­

Waarom in godsnaam in alle 3 de area's :lol:
En dat kwartiertje een DJ neerzetten in de rust wordt niks met blessuretijd. En na de wedstrijd is het feest nog afgelopen ook xd Blij dat ik naar WiSH ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Waarom in godsnaam in alle 3 de area's :lol:
En dat kwartiertje een DJ neerzetten in de rust wordt niks met blessuretijd. En na de wedstrijd is het feest nog afgelopen ook xd Blij dat ik naar WiSH ga.


Daarom twijfel ik ook nog, ze dwingen mij nu of om voetbal te kijken. Dikke doei :mad:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten