Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Iemand nog iets meegekregen van het ongeluk op de A6? Stond behoorlijk wat politie en brandweer omheen, toen ik na afloop naar huis reed.. Zag er niet best uit

Heb gehoord dat er ook een been op de snelweg lag. Verder denk ik ook dat dit ongeluk de oorzaak was van de file bij het afrijden van de 2e parkeerplaats (niet die bij de mac).

Verder weinig te melden over dit feestje, je krijgt wat je ervoor betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na jullie verhalen eens het partyflock topic doorgelezen, zijn echt de meest schandalige dingen gebeurd :P Dit echt nog nooit mee gemaakt op een feest (gelukkig). Dom volk.

Citaat:
Wat een triestvolk loopt hier rond jezus..­ Door een groep van minimaal 12 doorgesnoven amsterdammers tegengehouden, bedreigd, omdat ik een shirt aanhad van megarave ( rotterdam ) Shirt is van mijn lijf getrokken en is weg..­ te triest voor worden..­ Naar de beveiliging gegaan, politie niemand deed wat..­ Iemand hier toevallig iets van gezien...­?


Citaat:
Ik zat samen met me vriendin ff onder een tent te chillen waarna ik een gozer zag die volop door een anabooltje in ze roze zwembroek op ze bek werd getimmerd. Security kwamen erbij en deden gewoon helemaal niks, toen die gozer met de ehbo meeging stonden die beveiligers gewoon de hand te schudden met die jongen die die klap gaf en liepen daarna lachend weg...?


Citaat:
was leuk feest tot dat ik werd bevolen me shirt aan te trekken omdat mijn tattoo van stadswapen van groningen bepaalde mensen niet aanstond .­ Heb weinig met voetbal dus vond het onzin maar dachten 15 man anders over .­ Het resultaat ko op de grond ...­ Pff ..­ Wil graag die gozer bedanken die voor me opkwam weet niet wie je bent maar een held ben je wel.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:17 
 

Jezus wat triest zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:20 
 
Hardtraxx Addict

Ik doe even gezellig mee met paupers posten
https://www.facebook.com/vkmag/videos/1042213685789510/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Ik doe even gezellig mee met paupers posten
https://www.facebook.com/vkmag/videos/1042213685789510/

Die gast met doe grote tattoo op z'n schouder en die zonnebril op z'n hoofd is niet helemaal goed. Hij mag ook niet meer mee met georganiseerde busreizen vanuit zijn dorp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spakenburg represent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd diep diep triest dat zoiets gebeurt op een festival :/ Ik heb er zelf gelukkig helemaal niets van meegekregen op het feest zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar zondag wel braaf in de kerk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus het volk wat hardstyle en hardcore een slechte naam geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje offtopic, maar al die partyflock namen zijn ook echt om te janken hee, krijg spontaan flashbacks naar het MSN tijdperk :lol:

Mijn partyflock nickname zou wel [NL]Rickzullutjuhh_* zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 21:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:') wat idioot zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Spakenburg represent xd

Hij dacht even dat hij in de Kajuit was gister. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 21:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Pommer schreef:
Spakenburg represent xd

Hij dacht even dat hij in de Kajuit was gister. xd

Hahaha, daar gedraagt ie zich nog slechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Boek een kamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 16:53 
 
Hardtraxxer

Ik was hier 2 jaar geleden, en toen gebeurde dus precies het zelfde met iemand die een Feyenoord tattoo op ze lichaam had. Het lijkt wel een gewoonte te worden daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat voor beveiliging loopt daar rond dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veelal jonge security's heb ik zien lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Xtra Raw Security XXL
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ennnn hier zal ik dus nooit heen gaan. Vanaf het eerste jaar heb ik over elk opvolgend jaar gewoon slechtere verhalen gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ennnn hier zal ik dus nooit heen gaan. Vanaf het eerste jaar heb ik over elk opvolgend jaar gewoon slechtere verhalen gehoord.


Was mijn 4de jaar op rij, en toevallig maar waar nog nooit een vechtpartij gezien. Vond overigens de sfeer in de Hardstyle tent best gezellig dit jaar. Niks te klagen voor een ''tussendoor'' feestje. Maar klopt wel dat er ook ander volk op afkomt die je niet snel op andere (duurdere) feesten zal tegenkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Xtra Raw Security XXL

:lol: Dat ze er allemaal hetzelfde uitzien
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerste twee jaren hoorde ik alleen klachten over het geluid.
Vervolgens kwamen daar later klachten over het volk bij
Ten slotte werden de line-ups eentoniger en de bewaking asocialer en alles op het feest werd steeds duurder.

dat is wat ik hoor van anderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Eerste twee jaren hoorde ik alleen klachten over het geluid.
Vervolgens kwamen daar later klachten over het volk bij
Ten slotte werden de line-ups eentoniger en de bewaking asocialer en alles op het feest werd steeds duurder.

dat is wat ik hoor van anderen


2012/2013 vond ik geluid stuk minder, dus dat klopt. En volk zal ook wel kloppen, maar gelukkig geen last van gehad :) En line-up klopt ook, meer een ons-kent-ons feestje gezien ik in Kop van Noord Holland woon, en er niet zo heel vaak iets redelijk in de buurt is :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Fothermucker schreef:
Xtra Raw Security XXL

:lol: Dat ze er allemaal hetzelfde uitzien


Hier worden The Militants voor opgetrommeld, mits deze in het bezit zijn van een MM pet en/of ketting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

4 jaar terug een keer geweest, was meteen de laatste keer.
Werd na het pakken van een munt onderin mijn broekzak bijna meegenomen voor een volledige strip, het wijf had zelf net 5 varkens + snoep gegeten aan haar gelaat te zien.

+ een AOD feestje is voor mij een instant no go. :sick:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten