Na jullie verhalen eens het partyflock topic doorgelezen, zijn echt de meest schandalige dingen gebeurd

Dit echt nog nooit mee gemaakt op een feest (gelukkig). Dom volk.
Citaat:
Wat een triestvolk loopt hier rond jezus.. Door een groep van minimaal 12 doorgesnoven amsterdammers tegengehouden, bedreigd, omdat ik een shirt aanhad van megarave ( rotterdam ) Shirt is van mijn lijf getrokken en is weg.. te triest voor worden.. Naar de beveiliging gegaan, politie niemand deed wat.. Iemand hier toevallig iets van gezien...?
Citaat:
Ik zat samen met me vriendin ff onder een tent te chillen waarna ik een gozer zag die volop door een anabooltje in ze roze zwembroek op ze bek werd getimmerd. Security kwamen erbij en deden gewoon helemaal niks, toen die gozer met de ehbo meeging stonden die beveiligers gewoon de hand te schudden met die jongen die die klap gaf en liepen daarna lachend weg...?
Citaat:
was leuk feest tot dat ik werd bevolen me shirt aan te trekken omdat mijn tattoo van stadswapen van groningen bepaalde mensen niet aanstond . Heb weinig met voetbal dus vond het onzin maar dachten 15 man anders over . Het resultaat ko op de grond ... Pff .. Wil graag die gozer bedanken die voor me opkwam weet niet wie je bent maar een held ben je wel.