Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Veelal jonge security's heb ik zien lopen.

Ik heb Bouncing ball zien hakke op de parkeerplaats :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en er liep een lekker wijf van de EHBO rond :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 09:50 
 
Hardtraxxer

Die blonde ^^ :bomb:

Verder echt helemaal geen rare dingen meegemaakt op dat feest.
Was voor mij de eerste keer Free Festival en is me zeer goed bevallen.
Eigenlijk heel de dag voor die box aan de buitenkant van de hardstyle tent gestaan in het zonnetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
en er liep een lekker wijf van de EHBO rond :woot:


Haha, ja die viel goed op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 18:42 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Richardd schreef:
Pommer schreef:
Spakenburg represent xd

Hij dacht even dat hij in de Kajuit was gister. xd

Hahaha, daar gedraagt ie zich nog slechter.


Je had hem op Intents moeten zien, daar trok ie ook weer volle zalen met z'n kunsten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

appelsapman, wat een naam weer. Vind op basis van alle filmpjes van voorgaande jaren en dit jaar de podiums er niet uit zien. Komt echt over als een goedkoop feest, maar dat dacht ik al bij t zien van de ticketprijs. En nu vooral na al die negatieve verhalen gelezen te hebben denk ik dat ik hier nooit van me leven heen zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zeg elk jaar dat ik niet ga en toch moet ik er steeds aan geloven, nog geen 20 minuten rijden en zoveel bekenden die gaan.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten