Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

More info soon



Line-up uit het Qapital boekje
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt AoD ondertussen ook niet moe van dit soort line-ups? :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zo'n standaard line-up... ook dit jaar waarschijnlijk overslaan dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha, weer een hele verrassende line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:30 
 

:lol: Wat een regelrechte grap dat AoD :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor deze prijs dat free fest kost, mag je denk ik ook niet meer verwachten dan de standaard namen, voor die paar euro ken dr best wel ff een kijkje genomen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je verwacht het gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Voor deze prijs dat free fest kost, mag je denk ik ook niet meer verwachten dan de standaard namen, voor die paar euro ken dr best wel ff een kijkje genomen worden

Paar euro? Het is toch FREE festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Max Enforcer? Hebben ze Evil Activities fout geschreven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb het kaartje al een tijdje. Maar voor gratis entree vermaak ik mij sowieso wel welke line-up dan ook. (Als het maar wel binnen het genre blijft :P)

Waren de tickets goedkoper geworden btw? Meen me te herinneren dat ik vorig jaar 17 euro ofzo betaalde nu maar 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AirbenG schreef:
Waren de tickets goedkoper geworden btw? Meen me te herinneren dat ik vorig jaar 17 euro ofzo betaalde nu maar 10.


Vorig jaar kreeg je er nog 4 muntjes bij, dit jaar niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus dit keer is het dus officieel geen Free Festival meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 16:23 
 
Hardtraxxer

Raw Festival..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dus dit keer is het dus officieel geen Free Festival meer?


voor een tientje hoor je mij alsnog niet klagen hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de prijs ligt het niet nee, maar idd de naam klopt nu officieel niet meer, achja we zijn dr toch gewoon weer bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ow dat had ik niet eens mee gekregen. Dan vind ik het inderdaad dat de naam ook wel veranderd kan. Moet je nu ook weer apart betalen voor de wc dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:04 
 
Hardtraxxer

Timetable:

Hardcore
12:00 - 13:00 Crossfiyah
13:00 - 14:00 Decipher & Shinra
14:00 - 15:00 Bodyshock
15:00 - 16:00 Outblast & Dyprak
16:00 - 17:00 Korsakoff & Re-Style
17:00 - 17:30 Noize Suppressor LIVE
17:30 - 18:30 Miss K8
18:30 - 19:30 Angerfist
19:30 - 20:30 Nosferatu
20:30 - 21:30 Day-Mar & Unexist
21:30 - 22:30 Tha Playah
22:30 - 23:00 Dr. Peacock
MC Tha Watcher

Hardstyle
12:00 - 13:00 Pavo
13:00 - 14:00 X-Pander
14:00 - 15:00 Max Enforcer
15:00 - 16:00 Artifact
16:00 - 17:00 Sub Sonik
17:00 - 18:00 Crypsis
18:00 - 19:00 Digital Punk
19:00 - 20:00 Act of Rage
20:00 - 21:00 Chain Reaction
21:00 - 22:00 Radical Redemption
22:00 - 23:00 Warface
MC Nolz

Freestyle
12:00 - 13:00 Tekno Warriors
13:00 - 14:00 Ruthless
14:00 - 15:30 Darkraver
15:30 - 17:00 Vince ft MC Syco
17:00 - 18:00 Mental Theo
18:00 - 19:30 Dr. Rude
19:30 - 21:00 Bass-D
21:00 - 22:00 Dr. Z-Vago
22:00 - 23:00 The Viper
MC Jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partofthehard schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vermaak me altijd wel op Free, leuk feestje voor ''erbij''. Tussendoortje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat wordt nog wat met de voorspelde hitte :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Organisatie Free Festival neemt maatregelen in verband met hitte
De komende dagen wordt het erg warm met temperaturen boven de 30 graden. Dat wordt dit weekend dus flink zweten voor de duizenden danceliefhebbers die naar Almere komen voor het jaarlijkse Free Festival op het Atlantisstrand. De organisatie zal in elk geval de nodige verkoelende maatregelen nemen voor de festivalgangers.

Vanwege de tropische temperaturen is vanaf dinsdag het Nationale Hitteplan van kracht, zo heeft het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) bekend gemaakt. In dit plan wordt aangegeven wie verantwoordelijk is voor het attenderen en waarschuwen voor perioden van aanhoudende hitte.

Drinkwater
,,Wij zorgen er in elk geval voor dat voor de bezoekers van het Free Festival voldoende gratis drinkwater verkrijgbaar is. Ook zetten we meerdere zwembaden neer waarin verkoeling kan worden gezocht", zo laat organisator Art of Dance weten. ,,Verder worden de tenten gekoeld, creëren we schaduwplekken aan de rand van het festivalterrein, mogen er waterpistolen worden meegenomen en kunnen bezoekers zich gratis laten insmeren. Dat doen we in samenwerking met Fight Cancer. Festivalbezoekers mogen ook hun eigen zonnebrandcrème mee naar binnen nemen, maar die wordt bij de ingang wel gecontroleerd."

Atlantisstrand
Al meer dan 15 jaar is het Atlantisstrand in Almere tijdens het eerste weekend in juli dé plek voor danceliefhebbers om lekker los te gaan. Begonnen als een spontaan, gratis initiatief van een paar enthousiastelingen uit de buurt, is het festival inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig evenement. De organisatie heeft dit jaar voor het eerst besloten dat het niet langer mogelijk is om het festival nog langer gratis toegankelijk te laten zijn. ,,Dat zou simpelweg betekenen dat er geen Free Festival meer zou plaatsvinden en dat willen we natuurlijk niet laten gebeuren. Dus hebben we besloten de tickets van het Free Festival vanaf nu aan te bieden voor 10 euro. Een betaalbare prijs, maar hierdoor kan de kwaliteit van het festival gewaarborgd blijven. Daarbij is er nu ruimte voor nog meer spektakel, show en artiesten."

Muziek
Qua indeling van de dagen is er niets veranderd. De zaterdag staat in het teken van de hardere stijlen en op zondag komen tijdens het original Free Festival de muziekstijlen house, eclectisch techno en deephouse aan bod.

Meer informatie
Het Free Festival is zaterdag 4 juli en zondag 5 juli van 12.00 tot 23.00 uur. Er zijn nog kaarten verkrijgbaar voor het evenement, maar voor de zaterdag moet je er wel snel bij zijn. Ga voor meer informatie, de line-up en kaartverkoop naar www.freefestival.nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Youri schreef:


Drinkwater
,,Wij zorgen er in elk geval voor dat voor de bezoekers van het Free Festival voldoende gratis drinkwater verkrijgbaar is. Ook zetten we meerdere zwembaden neer waarin verkoeling kan worden gezocht", ,,Verder worden de tenten gekoeld, creëren we schaduwplekken aan de rand van het festivalterrein, mogen er waterpistolen worden meegenomen en kunnen bezoekers zich gratis laten insmeren.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 16:23 
 

Wat is eigenlijk de bron van dit artikel? Kan het namelijk nergens vinden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Wat is eigenlijk de bron van dit artikel? Kan het namelijk nergens vinden :x


http://www.dichtbij.nl/almere/regio/art ... hitte.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 16:32 
 

Norther66 schreef:
Kiloknaller schreef:
Wat is eigenlijk de bron van dit artikel? Kan het namelijk nergens vinden :x


http://www.dichtbij.nl/almere/regio/art ... hitte.aspx


Thanks! Netjes van de organisatie!
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten