Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Stelletje afhakers ook
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Edit: Foutje, dacht dat die net pas online was gekomen.
Last edited by kegel77w on 11 Apr 2017 11:23, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
^ Kijk eens op de vorige pagina.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Joey wrote:^ Kijk eens op de vorige pagina.
Zag hem net pas voor 't eerst plotseling bovenaan op Facebook te zien, excuus.
Hardtraxx Veteran
Krijg hier nu toch wel behoorlijk zin in!
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heb ik al een paar weken :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Moet verdomme nog steeds een warm-up set maken, maar geen tijd :x struggles
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 54 minutes ago
Ook gruwelijk veel zin :D :D
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Steffnov wrote:Moet verdomme nog steeds een warm-up set maken, maar geen tijd :x struggles
Gvd de wekker twee uurtjes eerder morgen!
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
yannickvk wrote:
Steffnov wrote:Moet verdomme nog steeds een warm-up set maken, maar geen tijd :x struggles
Denk niet dat ze in huis erg vrolijk worden als ik muziek loop te blazen half 6 's ochtends
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Steffnov wrote:
yannickvk wrote:
Denk niet dat ze in huis erg vrolijk worden als ik muziek loop te blazen half 6 's ochtends
#FuckDeHaters #H8ME
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Eerste feestje sinds een half jaar dus gruwelijk veel zin!
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Grim wrote:#FuckDeHaters #H8ME
Toch nog tijd gevonden :P Steffnov - Hardshock 2017 Warm-up Set
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Steffnov wrote:
Grim wrote:#FuckDeHaters #H8ME
Toch nog tijd gevonden :P Steffnov - Hardshock 2017 Warm-up Set
:thumbsup:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Was supervet, beter dan vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
Firetrap wrote:Was supervet, beter dan vorig jaar.
Veel beter inderdaad.
In tegenstelling tot vorig jaar deze keer binnen 20 minuten binnen, muntjes en kluisje gehaald. Geluid was veel beter dan vorig jaar en ook muzikaal vond ik het beter. Set van de dag voor mij was Hellfish vs. The Dj Producer, jezus wat vet. :worship: Sfeer was daarnaast ook goed en nooit echt lang hoeven wachten bij de bar.

Vraag me wel af hoe het nu gaat met die kerel die gereanimeerd moest worden. Z'n gezicht was helemaal blauw, lag te spartelen op de grond. Rond half 9 volgens mij, tussen de Uptempo en Frenchcore/Terror.
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Bij Axe Gabba Murda Mob heeft er voor mijn neus ook wel eentje een goed kwartier op de grond gelegen voordat hij weg werd gedragen (wel direct EHBO erbij overigens). Moet je maar willen...

Prima feestje gehad trouwens. Topsets gehoord bij Lucy Furr (Switch Technique - Nekrogasm :love: ), Manu Le Malin, de r_AW Showcase (buiten Dither - This Is Chaos om, die de zaal tijdelijk dood draaide), Traffik, AGBM en Hellfish vs DJ Producer. Armageddon Project lekker als altijd, maar niet bijzonder. TOA & Mindustries...mwah, had op wat langzamer werk gehoopt, dat huidige stijltje heeft toch niet de kracht die het ooit had, contrast met de paar oudere tracks was te merken. De opener (Wavolizer track met "antagonist" vocals) was wel heel dik.

Maar Dither...man man, wat is hij afgezakt. Vrijwel alleen maar "high attack" tracks, edits en dergelijke. Die kick edit van Noize Suppressor - Nobody Likes kon echt gewoon niet, de ironie spatte er vanaf. "Met de tijd meegaan" mijn reet. Zonde.

Geluid was overal top en het was goed geregeld, vond het alleen geen "€50" aankleding, zeker niet als je het festival deelt met Megabase de volgende dag. Maar dat heb ik persoonlijk er ook niet voor betaald, dus kan ik zelf minder mee zitten. Alleen jammer dat mijn lies weer op moest spelen, als eigen minpuntje.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Joey wrote:
Firetrap wrote:Was supervet, beter dan vorig jaar.
Veel beter inderdaad.
In tegenstelling tot vorig jaar deze keer binnen 20 minuten binnen, muntjes en kluisje gehaald. Geluid was veel beter dan vorig jaar en ook muzikaal vond ik het beter. Set van de dag voor mij was Hellfish vs. The Dj Producer, jezus wat vet. :worship: Sfeer was daarnaast ook goed en nooit echt lang hoeven wachten bij de bar.

Vraag me wel af hoe het nu gaat met die kerel die gereanimeerd moest worden. Z'n gezicht was helemaal blauw, lag te spartelen op de grond. Rond half 9 volgens mij, tussen de Uptempo en Frenchcore/Terror.
Ik hoop het ook voor die vent. Heb namelijk van vrienden gehoord dat er uiteindelijk een traumahelikopter moest komen..

Edit: http://www.alarmfase1.nl/amsterdam-amst ... /10285737/