Stelletje afhakers ook
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Edit: Foutje, dacht dat die net pas online was gekomen.
Last edited by kegel77w on 11 Apr 2017 11:23, edited 1 time in total.
Zag hem net pas voor 't eerst plotseling bovenaan op Facebook te zien, excuus.Joey wrote:^ Kijk eens op de vorige pagina.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Heb ik al een paar weken 
Moet verdomme nog steeds een warm-up set maken, maar geen tijd
struggles
Gvd de wekker twee uurtjes eerder morgen!Steffnov wrote:Moet verdomme nog steeds een warm-up set maken, maar geen tijdstruggles
Denk niet dat ze in huis erg vrolijk worden als ik muziek loop te blazen half 6 's ochtendsyannickvk wrote:Gvd de wekker twee uurtjes eerder morgen!Steffnov wrote:Moet verdomme nog steeds een warm-up set maken, maar geen tijdstruggles
#FuckDeHaters #H8MESteffnov wrote:Denk niet dat ze in huis erg vrolijk worden als ik muziek loop te blazen half 6 's ochtendsyannickvk wrote:Gvd de wekker twee uurtjes eerder morgen!Steffnov wrote:Moet verdomme nog steeds een warm-up set maken, maar geen tijdstruggles
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Eerste feestje sinds een half jaar dus gruwelijk veel zin!
Steffnov wrote:Toch nog tijd gevondenGrim wrote:#FuckDeHaters #H8MESteffnov - Hardshock 2017 Warm-up Set
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Was supervet, beter dan vorig jaar.
Veel beter inderdaad.Firetrap wrote:Was supervet, beter dan vorig jaar.
In tegenstelling tot vorig jaar deze keer binnen 20 minuten binnen, muntjes en kluisje gehaald. Geluid was veel beter dan vorig jaar en ook muzikaal vond ik het beter. Set van de dag voor mij was Hellfish vs. The Dj Producer, jezus wat vet.
Vraag me wel af hoe het nu gaat met die kerel die gereanimeerd moest worden. Z'n gezicht was helemaal blauw, lag te spartelen op de grond. Rond half 9 volgens mij, tussen de Uptempo en Frenchcore/Terror.
Bij Axe Gabba Murda Mob heeft er voor mijn neus ook wel eentje een goed kwartier op de grond gelegen voordat hij weg werd gedragen (wel direct EHBO erbij overigens). Moet je maar willen...
Prima feestje gehad trouwens. Topsets gehoord bij Lucy Furr (Switch Technique - Nekrogasm
), Manu Le Malin, de r_AW Showcase (buiten Dither - This Is Chaos om, die de zaal tijdelijk dood draaide), Traffik, AGBM en Hellfish vs DJ Producer. Armageddon Project lekker als altijd, maar niet bijzonder. TOA & Mindustries...mwah, had op wat langzamer werk gehoopt, dat huidige stijltje heeft toch niet de kracht die het ooit had, contrast met de paar oudere tracks was te merken. De opener (Wavolizer track met "antagonist" vocals) was wel heel dik.
Maar Dither...man man, wat is hij afgezakt. Vrijwel alleen maar "high attack" tracks, edits en dergelijke. Die kick edit van Noize Suppressor - Nobody Likes kon echt gewoon niet, de ironie spatte er vanaf. "Met de tijd meegaan" mijn reet. Zonde.
Geluid was overal top en het was goed geregeld, vond het alleen geen "€50" aankleding, zeker niet als je het festival deelt met Megabase de volgende dag. Maar dat heb ik persoonlijk er ook niet voor betaald, dus kan ik zelf minder mee zitten. Alleen jammer dat mijn lies weer op moest spelen, als eigen minpuntje.
Prima feestje gehad trouwens. Topsets gehoord bij Lucy Furr (Switch Technique - Nekrogasm
Maar Dither...man man, wat is hij afgezakt. Vrijwel alleen maar "high attack" tracks, edits en dergelijke. Die kick edit van Noize Suppressor - Nobody Likes kon echt gewoon niet, de ironie spatte er vanaf. "Met de tijd meegaan" mijn reet. Zonde.
Geluid was overal top en het was goed geregeld, vond het alleen geen "€50" aankleding, zeker niet als je het festival deelt met Megabase de volgende dag. Maar dat heb ik persoonlijk er ook niet voor betaald, dus kan ik zelf minder mee zitten. Alleen jammer dat mijn lies weer op moest spelen, als eigen minpuntje.
Ik hoop het ook voor die vent. Heb namelijk van vrienden gehoord dat er uiteindelijk een traumahelikopter moest komen..Joey wrote:Veel beter inderdaad.Firetrap wrote:Was supervet, beter dan vorig jaar.
In tegenstelling tot vorig jaar deze keer binnen 20 minuten binnen, muntjes en kluisje gehaald. Geluid was veel beter dan vorig jaar en ook muzikaal vond ik het beter. Set van de dag voor mij was Hellfish vs. The Dj Producer, jezus wat vet.Sfeer was daarnaast ook goed en nooit echt lang hoeven wachten bij de bar.
Vraag me wel af hoe het nu gaat met die kerel die gereanimeerd moest worden. Z'n gezicht was helemaal blauw, lag te spartelen op de grond. Rond half 9 volgens mij, tussen de Uptempo en Frenchcore/Terror.
Edit: http://www.alarmfase1.nl/amsterdam-amst ... /10285737/