Ok
Veel toegevoegd met die commentVentrue wrote:Ok
Zo gek is het toch niet dat iemand filmpjes van het feest gaat plaatsen? Kunnen anderen een beetje zien hoe het was...
Veel toegevoegd met die commentVentrue wrote:Ok
Ik irriteer me er ook veel meer aan dan eigenlijk zou moeten... heb je somsstefaneke wrote:laat die kerel ok typen als hij daar blij van wordt
Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk jaRickzel wrote:Veel toegevoegd met die commentVentrue wrote:Ok![]()
Zo gek is het toch niet dat iemand filmpjes van het feest gaat plaatsen? Kunnen anderen een beetje zien hoe het was...
Hahahaha ook al is het lastig soms, het word er wel gezelliger op! maarja het zal wel door die brakke zondag komenRickzel wrote:Wauw, gelijk krijgen op het internet... dat ik dat nog mag mee maken! Het is je vergeven haha
Ja oké maar je moet eigenlijk wel zeggen dat je er aan ergert en niet aan irriteertRickzel wrote:Ik irriteer me er ook veel meer aan dan eigenlijk zou moeten... heb je somsstefaneke wrote:laat die kerel ok typen als hij daar blij van wordt
Ik irriteer me behoorlijk aan deze opmerking! In je mand jijThe Skribbler wrote:Ja oké maar je moet eigenlijk wel zeggen dat je er aan ergert en niet aan irriteertRickzel wrote:Ik irriteer me er ook veel meer aan dan eigenlijk zou moeten... heb je somsstefaneke wrote:laat die kerel ok typen als hij daar blij van wordt![]()