Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartverkoop is begonnen :thumbup:. Mooi een Early Bird op de kop kunnen tikken voor 20 Peseta's
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 10:20 
 
Hardtraxxer

Mensen die zeiken over de line-up. XXlerator RAW is dit x de editie, vindt je het dan gek dat er alleen maar raw acts staan :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 10:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
Mensen die zeiken over de line-up. XXlerator RAW is dit x de editie, vindt je het dan gek dat er alleen maar raw acts staan :lol: :lol: :lol:

Komop Held!! Eventjes wat langer nadenken!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 11:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien moet je even goed lezen Held, dan had je die opmerking ook niet gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom hier ook dansen. Denk dat ik me prima ga vermaken met deze namen :D
provehito schreef:
Radical Redemption
B-Front
Frequencerz
Crypsis
Jack of Sound
Live: The Machine
Phuture Noize
The Pitcher
The Geminizers
Delete
Prefix & Density
Regain (POL)
Artifact
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig, Tom.

Groeten Rik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 20:31 
 

aanwazig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Gezellig, Tom.

Groeten Rik

Daar ben ik het mee eens Rik misschien kunnen we samen wel een danspasje wagen.

Tom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Werkende hierzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet dat ik er heen ga, maar: Beste timetable makers, schuif Artifact eens een keer naar wat later op de dag, alsjeblieft, dankjewel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Niet dat ik er heen ga, maar: Beste timetable makers, schuif Artifact eens een keer naar wat later op de dag, alsjeblieft, dankjewel.


Denk dat de kans dat dat op defqon gebeurd redelijk groot is ^^

Verder is deze time-table nog redelijk logisch op jason payne na. Niet dat het mij uitmaakt want ik ben toch niet aanwezig hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is dit te bereiken? xd

Staat lekker veel info ook op de site

http://www.xxlerator.com/raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Niet dat ik er heen ga, maar: Beste timetable makers, schuif Artifact eens een keer naar wat later op de dag, alsjeblieft, dankjewel.


Dit inderdaad! Hopen op Defqon een prominenter plekje :)

Zou maarzo kunnen gebeuren, Dark Pact en Exit Mind(Deetox) werden bij Qapital bijvoorbeeld ook gewoon later op de avond gezet, terwijl dat de meest onbekende namen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable is wel ok. Mooi de hele dag buiten van het zonnetje genieten en 20:30 lekker naar binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hoe is dit te bereiken? xd

Kwartiertje lopen vanaf centraal, de waal volgen en je bent er zo.

Jammer dat Artifact weer moet openen, dan maar 1400 er weer zijn. Overdag mooi buut'n en vanaf Regain naar binnen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil heel graag gaan, maar krijg zoals het er nu uit ziet niemand mee om 2 uur te reizen met de trein. Iemand die vanuit Zoetermeer/Gouda/Utrecht reist en zin heb om met mij van 3 tot half 9 bij de main los te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na enige party afwezigheid, kom ik hier het festivalseizoen starten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Niet dat ik er heen ga, maar: Beste timetable makers, schuif Artifact eens een keer naar wat later op de dag, alsjeblieft, dankjewel.


Dit inderdaad! Hopen op Defqon een prominenter plekje :)

Zou maarzo kunnen gebeuren, Dark Pact en Exit Mind(Deetox) werden bij Qapital bijvoorbeeld ook gewoon later op de avond gezet, terwijl dat de meest onbekende namen waren.


Maar die zitten bij Headliner van Q-Dance ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja true daar heb je wel weer een punt... misschien dat Artifact op de Art of Dance feesten wat meer voorrang krijgt (End of Line en Minus is More worden daar weer meer voorgetrokken toch?)

Weet niet precies hoe dat allemaal in elkaar steekt, hoop alleen Artifact een keer mee te mogen maken, aangezien ik het niet voor elkaar krijg om overal vanaf het begin bij te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gladde vloer aldaar zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ja true daar heb je wel weer een punt... misschien dat Artifact op de Art of Dance feesten wat meer voorrang krijgt (End of Line en Minus is More worden daar weer meer voorgetrokken toch?)

Weet niet precies hoe dat allemaal in elkaar steekt, hoop alleen Artifact een keer mee te mogen maken, aangezien ik het niet voor elkaar krijg om overal vanaf het begin bij te zijn :P


Meestal ben je rond een uur of twee toch wel op een festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje wordt dit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Requiem - Collateral Damage @ XXlerator Raw

https://www.youtube.com/watch?v=GBG6qCyhnCc
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten