Kaartverkoop is begonnen
. Mooi een Early Bird op de kop kunnen tikken voor 20 Peseta's
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxxer
- 118 posts member since 2014
- last seen Jun 2015
Mensen die zeiken over de line-up. XXlerator RAW is dit x de editie, vindt je het dan gek dat er alleen maar raw acts staan

Komop Held!! Eventjes wat langer nadenken!!!wrote:Mensen die zeiken over de line-up. XXlerator RAW is dit x de editie, vindt je het dan gek dat er alleen maar raw acts staan![]()
![]()
Misschien moet je even goed lezen Held, dan had je die opmerking ook niet gemaakt 
Ik kom hier ook dansen. Denk dat ik me prima ga vermaken met deze namen
wrote: Radical Redemption
B-Front
Frequencerz
Crypsis
Jack of Sound
Live: The Machine
Phuture Noize
The Pitcher
The Geminizers
Delete
Prefix & Density
Regain (POL)
Artifact
-
B
aanwazig
Daar ben ik het mee eens Rik misschien kunnen we samen wel een danspasje wagen.wrote:Gezellig, Tom.
Groeten Rik
Tom.
Niet dat ik er heen ga, maar: Beste timetable makers, schuif Artifact eens een keer naar wat later op de dag, alsjeblieft, dankjewel.
Denk dat de kans dat dat op defqon gebeurd redelijk groot iswrote:Niet dat ik er heen ga, maar: Beste timetable makers, schuif Artifact eens een keer naar wat later op de dag, alsjeblieft, dankjewel.
Verder is deze time-table nog redelijk logisch op jason payne na. Niet dat het mij uitmaakt want ik ben toch niet aanwezig hier.
Dit inderdaad! Hopen op Defqon een prominenter plekjewrote:Niet dat ik er heen ga, maar: Beste timetable makers, schuif Artifact eens een keer naar wat later op de dag, alsjeblieft, dankjewel.
Zou maarzo kunnen gebeuren, Dark Pact en Exit Mind(Deetox) werden bij Qapital bijvoorbeeld ook gewoon later op de avond gezet, terwijl dat de meest onbekende namen waren.
Timetable is wel ok. Mooi de hele dag buiten van het zonnetje genieten en 20:30 lekker naar binnen.
Kwartiertje lopen vanaf centraal, de waal volgen en je bent er zo.wrote:Hoe is dit te bereiken?
Jammer dat Artifact weer moet openen, dan maar 1400 er weer zijn. Overdag mooi buut'n en vanaf Regain naar binnen.
Ik wil heel graag gaan, maar krijg zoals het er nu uit ziet niemand mee om 2 uur te reizen met de trein. Iemand die vanuit Zoetermeer/Gouda/Utrecht reist en zin heb om met mij van 3 tot half 9 bij de main los te gaan?
Na enige party afwezigheid, kom ik hier het festivalseizoen starten 
Maar die zitten bij Headliner van Q-Dancewrote:Dit inderdaad! Hopen op Defqon een prominenter plekjewrote:Niet dat ik er heen ga, maar: Beste timetable makers, schuif Artifact eens een keer naar wat later op de dag, alsjeblieft, dankjewel.
Zou maarzo kunnen gebeuren, Dark Pact en Exit Mind(Deetox) werden bij Qapital bijvoorbeeld ook gewoon later op de avond gezet, terwijl dat de meest onbekende namen waren.
Ja true daar heb je wel weer een punt... misschien dat Artifact op de Art of Dance feesten wat meer voorrang krijgt (End of Line en Minus is More worden daar weer meer voorgetrokken toch?)
Weet niet precies hoe dat allemaal in elkaar steekt, hoop alleen Artifact een keer mee te mogen maken, aangezien ik het niet voor elkaar krijg om overal vanaf het begin bij te zijn
Weet niet precies hoe dat allemaal in elkaar steekt, hoop alleen Artifact een keer mee te mogen maken, aangezien ik het niet voor elkaar krijg om overal vanaf het begin bij te zijn
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Meestal ben je rond een uur of twee toch wel op een festival.wrote:Ja true daar heb je wel weer een punt... misschien dat Artifact op de Art of Dance feesten wat meer voorrang krijgt (End of Line en Minus is More worden daar weer meer voorgetrokken toch?)