Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ok


Veel toegevoegd met die comment :thumbup:

Zo gek is het toch niet dat iemand filmpjes van het feest gaat plaatsen? Kunnen anderen een beetje zien hoe het was... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:05 
 

laat die kerel ok typen als hij daar blij van wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
laat die kerel ok typen als hij daar blij van wordt


Ik irriteer me er ook veel meer aan dan eigenlijk zou moeten... heb je soms :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ventrue schreef:
Ok


Veel toegevoegd met die comment :thumbup:

Zo gek is het toch niet dat iemand filmpjes van het feest gaat plaatsen? Kunnen anderen een beetje zien hoe het was... :P

Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk ja :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, gelijk krijgen op het internet... dat ik dat nog mag mee maken! Het is je vergeven haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wauw, gelijk krijgen op het internet... dat ik dat nog mag mee maken! Het is je vergeven haha :)

Hahahaha ook al is het lastig soms, het word er wel gezelliger op! maarja het zal wel door die brakke zondag komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
stefaneke schreef:
laat die kerel ok typen als hij daar blij van wordt


Ik irriteer me er ook veel meer aan dan eigenlijk zou moeten... heb je soms :P

Ja oké maar je moet eigenlijk wel zeggen dat je er aan ergert en niet aan irriteert :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Rickzel schreef:
stefaneke schreef:
laat die kerel ok typen als hij daar blij van wordt


Ik irriteer me er ook veel meer aan dan eigenlijk zou moeten... heb je soms :P

Ja oké maar je moet eigenlijk wel zeggen dat je er aan ergert en niet aan irriteert :x xd


Ik irriteer me behoorlijk aan deze opmerking! In je mand jij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sub Zero Project, wat een helden. In mijn ogen een van de grootste talenten op dit moment. Genoten van zowel de set als de (nieuwe) tracks. Zij komen er wel; hopelijk worden ze vaker geboekt.

Verder een leuk feestje op een mooie locatie, maar geluid op de outdoor stage was dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 22:41 
 
Hardtraxxer

Topfeest gehad. Buiten was het geluid niet best, maar er stond ook een behoorlijke wind. Desalniettemin, mocht wel wat harder in het laag! Binnen wel top! :love:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten