Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

On Saturday the 18th of April, XXlerator Raw returns to Nijmegen with a banging edition of XXlerator Raw at the new cultural hotspot along the river Waal: the Honigcomplex.
At the industrial site and inside the former factory, the beats of more than 20 artists will bang your eardrums between 2PM and midnight. You can be part of it for just €20,-!

Line-up
Radical Redemption
B-Front
Frequencerz
Crypsis
Titan
E-Force
Live: Warface
Jack of Sound
Live: The Machine
Phuture Noize
The Pitcher
Geminizers
Delete
Prefix & Density
Dark Pact
Regain (POL)
Jason Payne
Sub Sonik
X-Pander (FRA)
Sub Zero Project
Artifact
Act of Rage
Requiem
The Resistance
MC Da Syndrome
MC DL

Ticketsales for XXlerator Raw will start on Wednesday 18th of February at 19:00 (7PM CET).
Only for the true raw lovers, the first 500 tickets are available for only €20,- (ex fee).
For a massive line-up like this! The regular tickets will go on sale Saturday the 21st of February.
More info can be found at http://www.XXlerator.com!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een line-up! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:28 
 

Hele dag dezelfde soort tracks... Man wat saai, ik pas :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word zo moe van dit soort line-ups. Jezus christus wat fucking saai dat iedereen dezelfde acts boekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik word zo moe van dit soort line-ups. Jezus christus wat fucking saai dat iedereen dezelfde acts boekt.


Het is zo jammer dat dit soort feesten zo graag het stempel RAW willen hebben, als dit een mooie opbouwende line-up was geweest was het voor mij ook 100x interessanter geweest!

Maargoed RAW betekend tegenwoordig uitverkochte feesten he, dus safe bet dit, en helemaal voor maar 20 euro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:56 
 

Rickzel schreef:
Daveytl schreef:
Ik word zo moe van dit soort line-ups. Jezus christus wat fucking saai dat iedereen dezelfde acts boekt.


Het is zo jammer dat dit soort feesten zo graag het stempel RAW willen hebben, als dit een mooie opbouwende line-up was geweest was het voor mij ook 100x interessanter geweest!

Maargoed RAW betekend tegenwoordig uitverkochte feesten he, dus safe bet dit, en helemaal voor maar 20 euro ;)


Helemaal met je eens! Maar Loudness is ook nog steeds niet uitverkocht ;) Is het al langzaam aan het afnemen? Ik hoop het van harte! Altijd opzoek naar 'nieuwe' locaties maar niet met een line-up als deze :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf toch mooi bij Hardshock met m'n keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik word zo moe van dit soort line-ups. Jezus christus wat fucking saai dat iedereen dezelfde acts boekt.

De rek is er uit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Blijf toch mooi bij Hardshock met m'n keuze.

zie je daar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Maargoed RAW betekend tegenwoordig uitverkochte feesten he, dus safe bet dit, en helemaal voor maar 20 euro ;)

Dit concept van XXlerator bestaat al jaren voor de hype begon dusja als het een hype is geworden, waarom stoppen? maar idd op een paar leuke namen is het idd wel een beetje standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
J oey schreef:
Blijf toch mooi bij Hardshock met m'n keuze.

zie je daar ;)

Is goed, stuur tegen die tijd maar een berichtje kunnen we wat afspreken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik word zo moe van dit soort line-ups. Jezus christus wat fucking saai dat iedereen dezelfde acts boekt.

Weinig andere opties, de rest van de raw artiesten die hier niet staan zijn ook saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Blijf toch mooi bij Hardshock met m'n keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Line-up
B-Front
Frequencerz
Crypsis
Titan
E-Force
Live: Warface
Jack of Sound
Live: The Machine
Phuture Noize
The Pitcher
Geminizers
Delete
Prefix & Density


Met deze namen voor maar 20 euro ga ik me prima vermaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de lineup heel lekker zelfs voor 20 euros
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik word zo moe van dit soort line-ups. Jezus christus wat fucking saai dat iedereen dezelfde acts boekt.

Afterparty bij Daveytl?????? :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Hele dag dezelfde soort tracks... Man wat saai, ik pas :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Daveytl schreef:
Ik word zo moe van dit soort line-ups. Jezus christus wat fucking saai dat iedereen dezelfde acts boekt.

Afterparty bij Daveytl?????? :bomb: :bomb: :bomb:

Sowieso Aalten laat je horen!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Kiloknaller schreef:
Hele dag dezelfde soort tracks... Man wat saai, ik pas :x


Even serieus... B-Front, The Pitcher, Crypsis, Titan, Jack of Sound en Delete draaien echt allemaal compleet verschillend. Lekker hateng, lekker makkelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit festival is vast ter vervanging van XXlerator Outdoor. Ben benieuwd hoe dit uitpakt, met XX Outdoor was het weer ook niet heel top wat toch wel veel bezoekers scheelde denk ik. Of zal dit in een verschillende tenten plaatsvinden?

Edit: Net de trailer gezien op Facebook. Morrie vette locatie. Beetje NDSM werf stijl, heel dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Aalten laat je horen!!!!


:yay: :yay: :yay: :yay: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke trailert! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Destination schreef:
TiMOTHYb schreef:
Aalten laat je horen!!!!


:yay: :yay: :yay: :yay: :P


Jezus , woon jij ook in aalten? Wat kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:
Daveytl schreef:
Ik word zo moe van dit soort line-ups. Jezus christus wat fucking saai dat iedereen dezelfde acts boekt.

Afterparty bij Daveytl?????? :bomb: :bomb: :bomb:

Sowieso Aalten laat je horen!!!!

Aalten > alles.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten