Vitality wrote: 04. Beat Providers - Firebird
Hoop deze ooit eens live te horen
Vitality wrote: 04. Beat Providers - Firebird
Idd, was me zo nu en dan retedrukRaven wrote:Absoluut niet waar, 't was druk genoeg naar mijn inzien..RTM93 wrote:Kaartverkoop liep ook niet goed, volgens de organisatie die het barpersoneel e.d. regelen.
Hoop dat ze er nog wat moois van maken. Dat zou je toch ook wel verwachten met een artiest als E-Force.
Was lache feest, prima setjes. Seven is overigens voor de allerlaatste keer gedraaid door E-Force zelf ofzoiets.
XXlerator wrote:He willSTVK wrote:Ik weet niet waarom, maar had eigenlijk verwacht dat E-Force een paar btb setjes zou draaien. Of eerder gezegd gehoopt.
Hét grote nadeel van previews te vaak luisteren, 1 van de redenen dat ik meestal wacht met previews luisteren totdat het album echt uit isSTVK wrote:
Tijdens E-Force noodgedwongen naar buiten gegaan vanwege het feit dat ik dat album al vaak genoeg heb gehoord en die verschillende kicks in o.a. FTP rmx en stresstest nu wel ken
Ja daar heb je een punt. Maar ook op Hard Bass, Qapital en Rebirth alles zowat al gehoord. Dan ben je, vooral bij deze twee tracks, daar toch sneller op uitgekekenUnknown wrote:Hét grote nadeel van previews te vaak luisteren, 1 van de redenen dat ik meestal wacht met previews luisteren totdat het album echt uit isSTVK wrote:
Tijdens E-Force noodgedwongen naar buiten gegaan vanwege het feit dat ik dat album al vaak genoeg heb gehoord en die verschillende kicks in o.a. FTP rmx en stresstest nu wel ken
Ja gvd man. Ik ook helemaal blij dat ze Black Death remix draaien, kwam echt voor geen meter door._theon_ wrote:Geluid was heel wisselend bij beide stages. Bij D-Verze & Infirium kwam het tot een diepte punt; bij die Digital Abuse track hoorde je TOTAAL geen laag
Speciale vermelding voor Rooler die stond te skypen met zn moeder tijdens zijn set
Wij hebben inmiddels een re-run van deze set gemaakt, go check it out!Vitality wrote:Wow, echt een onwijs vette ervaring om de Mainstage te mogen openen zeg!!
Als er nog mensen van hier er vanaf het begin bij geweest zijn, bedankt.![]()
Voor de geïnteresseerden, onze tracklist:
01. Tuneboy - Hear This
02. Max Enforcer - Damned
03. Frequencerz - Fly With Me
04. Beat Providers - Firebird
05. E-Force - Passion For Life
06. Pavo - Elektronik
07. Crypsis - The Demand
08. Frontliner - Warphole
09. Noisecontrollers - Surge of Power
10. B-Front - Neophobia
11. Alpha² - Fragile
12. Resonance - Rage
13. Atmozfears & Audiotricz - Handz Up
14. Noisecontrollers - Samara
15. Alpha² - Let It Go
16. NSCLT - Do It
17. Ran-D vs Villain - X (XXlerator Anthem)
18. Hard Driver - To The Bone
19. ID - ID