Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 22:40 
 
Hardtraxx Newbie



Afbeelding

Datum: 2015-12-25
Tijd: 22:00 - 06:00
Locatie: De Kube Honigcomplex, Nijmegen

XXlerator XX-Mas is back!

On the 25th of December, Christmas Day, XXlerator returns to “De Kube” in Nijmegen. Celebrating Christmas with some of the best euphoric and melodic hardstyle acts of the moment, this promises to be a great night!

Line-up:
* Noisecontrollers vs Bass Modulators
* Wildstylez
* Atmozfears
* Hard Driver
* Phuture Noize Live
* Endymion
* The Vision
* Ecstatic
* MC Villain

Having their forces combined in their NCBM project, resulting in one of the 2015 summer hits “Solar”, Noisecontrollers and Bass Modulators will now team up for a back 2 back session! Wildstylez and Atmozfears have been on top of their game this year, and as true euphoric masters, they will present you with the good vibes this Christmas edition needs.

Hard Driver, Phuture Noize and Endymion will show you the harder side of hardstyle, yet remaining accessible for all hardstyle lovers. MC Villain will be the master of ceremony this evening, and will introduce you to both The Vision and Ecstatic, two acts that will surely rock in 2016!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 23:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuke line-up maar ben bang dat ik met familieverplichtingen zit. Maar is dit nou de ouwe Matrixx of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee die is de honingcomplex waar ook oa roughstate was, en die outdoor xxlerator
Matrixx heet nu voortaan monte Carlo


Lineup is we erg lekker; misschien deze meepakken ipv we are hardstyle dag 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke line up. Ben ook bang dat dit hem niet gaat worden ivm familiegedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 14:06 
 

Geweldige line-up! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Familiegebeuren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 15:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een line up :drool: :loving:
Helaas met kerst waardoor ik sowieso niet kan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie locatie, al regelmatig geweest. Ik weet alleen niet hoe het geluid met hardstyle is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ecstatic :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk Matrixx geeft The Vision tenminste de aandacht die hij verdient :D :thumbup:

Verder een zeer lekkere line up maar helaas is het gewoon een onmogelijke dag!!
Doe het lekker op een zaterdag ervoor ofzo, weet zeker dat de hut dan vol zou zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die hier toevallig nog een ticket over heeft die via I'm In gewonnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Mooie locatie, al regelmatig geweest. Ik weet alleen niet hoe het geluid met hardstyle is.

Geluid is "wel oké" voor de standaard begrippen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is nou de echte reden dat ze van hun "eigen" Matrixx zijn overgestapt naar andere locaties terwijl er in de oude Matrixx nog wel hardstyle feesten worden gehouden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 10:29 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Wat is nou de echte reden dat ze van hun "eigen" Matrixx zijn overgestapt naar andere locaties terwijl er in de oude Matrixx nog wel hardstyle feesten worden gehouden?


Te duur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 22:06 
 
Hardtraxxer

Aanwezig zometeen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last minute ook ff kloten vnv. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 12:06 
 
Artiest

Toffe locatie met lekker geluid!
Dit was mijn tracklist:
01. Bioweapon - Turn it Up
02. In-Phase - Euphoria
03. The Vision - Bring Me Up
04. Jinxed - Rush On
05. The Vision ft. Melissa Pixel - WE R ONE
06. Headhunterz - From Within
07. Frontliner - Discorecord
08. The Vision & Demi Kanon - TBA
09. D-Block & S-te-Fan - Higher
10. Davide Sonar - Natural
11. Ferry Corsten feat. Haris - Back To Paradise (Demi Kanon Bootleg)
12. Brennan Heart - Musical Impressions (Toneshifterz Remix)
13. Omegatypez ft. The Vision - Calling
14. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
15. The Vision ft. LNYX - Follow Your Heart
16. Headhunterz - Reloaded Part 2
17. The Vision - Melody Madness
18. Axwell & Ingrosso - Sun Is Shining (Inner Heat Bootleg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision schreef:
Toffe locatie met lekker geluid!
Dit was mijn tracklist:
01. Bioweapon - Turn it Up
02. In-Phase - Euphoria
03. The Vision - Bring Me Up
04. Jinxed - Rush On
05. The Vision ft. Melissa Pixel - WE R ONE
06. Headhunterz - From Within
07. Frontliner - Discorecord
08. The Vision & Demi Kanon - TBA
09. D-Block & S-te-Fan - Higher
10. Davide Sonar - Natural
11. Ferry Corsten feat. Haris - Back To Paradise (Demi Kanon Bootleg)
12. Brennan Heart - Musical Impressions (Toneshifterz Remix)
13. Omegatypez ft. The Vision - Calling
14. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
15. The Vision ft. LNYX - Follow Your Heart
16. Headhunterz - Reloaded Part 2
17. The Vision - Melody Madness
18. Axwell & Ingrosso - Sun Is Shining (Inner Heat Bootleg)


Ja dit is even balen dat ik hier niet bij kon zijn, ziet er weer heel erg tof uit!

Even een vraagje over Melody Madness, welke melodie heb je hiervoor gekozen van de 3? (https://soundcloud.com/thevisionofficia ... asion-vol1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was erg gezellig. Leuke sets gehoord met een goede afwisseling tussen oude en nieuwe tracks.

Dubbele plus voor Wildstylez die opent met die "All I Want For Christmas" remix van Donkey Rollers - Shout Out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 20:54 
 
Hardtraxxer

The Vision overduidelijk met het setje van de avond! Voor de rest draaide ecstatic weer lekker, die mannen gaan nog hoge ogen gooien heb ik zo het idee. Verder prima feestje waar ik niet al te veel van had verwacht maar toch erg van genoten heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig nachtje gehad met Raven en Blear. :)

Prima setjes met aardig wat klassiekertjes. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend dikke avond gehad! Wildstylez en NCBM :thumbsup: The Vision :love:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten