Drugs zijn*p-stylez wrote:Drugs is sowieso kansloos (tegen het zere been schoppen doet)
Hap hap? Of toch niet helemaal? xD
Drugs zijn*p-stylez wrote:Drugs is sowieso kansloos (tegen het zere been schoppen doet)
Jij bent kansloos, banaanp-stylez wrote:Drugs is sowieso kansloos (tegen het zere been schoppen doet)
Junkenlul wrote:Wacht maar tot ze het zelf is geprobeerd hebben, dan schrijven ze wel anders
Daar wordt idd ook zwaar veel harddrugs gebruiktKoelkast wrote:Ja, maar ondertussen heeft Lowlands ook gewoon een avond/nacht programma met Techno, Drum n Bass en dubstep. Daar wordt ook van alles gebruikt hoor. Maar dat programma zie je ook niet terug in de media natuurlijk.
Daar verkijk je je nog aardig op dan! Ben eens naar Subway XL geweest in de Maassilo, een dubstep feestje. En daar lag het gehalte minstens zo hoog.Analoxx wrote:Daar wordt idd ook zwaar veel harddrugs gebruiktKoelkast wrote:Ja, maar ondertussen heeft Lowlands ook gewoon een avond/nacht programma met Techno, Drum n Bass en dubstep. Daar wordt ook van alles gebruikt hoor. Maar dat programma zie je ook niet terug in de media natuurlijk.![]()
Sowieso op ziekelijk veel festivals wordt gebruikt maar bij hardstyle en hardcore lijkt het alsof het 100x erger is als bij de rest..
Haha dat klopt man93Wesley93 wrote:Daar verkijk je je nog aardig op dan! Ben eens naar Subway XL geweest in de Maassilo, een dubstep feestje. En daar lag het gehalte minstens zo hoog.Analoxx wrote:Daar wordt idd ook zwaar veel harddrugs gebruiktKoelkast wrote:Ja, maar ondertussen heeft Lowlands ook gewoon een avond/nacht programma met Techno, Drum n Bass en dubstep. Daar wordt ook van alles gebruikt hoor. Maar dat programma zie je ook niet terug in de media natuurlijk.![]()
Sowieso op ziekelijk veel festivals wordt gebruikt maar bij hardstyle en hardcore lijkt het alsof het 100x erger is als bij de rest..
Hebben wij elkaar trouwens niet gesproken zaterdag? Je naam zegt me opeens wat.
Hard4Us wrote:Die zullen echt niet stoppen met gebruiken haha, hoogstens met verkopen, als het voor de verkoop bedoeld was, maar dat lijkt me wel aangezien, als je aangehouden word met 2 pillen ze je denk ik wel door laten, zonder de pillen dan wel.Nazale wrote:Das altijd bij emporium. Niks bijzonders, ze hebben zo ongeveer 0.2% te pakken gekregen. Goed bezig :p Denk wel dat ze nu zullen stoppen met gebruiken door die boete.
KSwoosh wrote:denk eerder dat we juist weer wel gaan dealen, om die boete weg te werken
toch makkelijk geld verdienen
Analoxx wrote:ze stoppen sowieso niet met gebruikendie maat van me gaat iig wel stoppen met dealen haha
Chukkels wrote:Risico van het vak zeggen we maar
Toch heb ik misschien wel een beetje het gevoel dat jij toch wel een klein beetje sarcastisch aan het doen bent, misschien.. Job!Nazale wrote:Das altijd bij emporium. Niks bijzonders, ze hebben zo ongeveer 0.2% te pakken gekregen. Goed bezig :p Denk wel dat ze nu zullen stoppen met gebruiken door die boete.
Alsjeblieft niet doen, dat ziet er zo verschrikkelijk kinderachtig uit.Nazale wrote:Sarcasme is moeilijk te herkennen bij me zie ik. Zal de volgende keer de tags gebruiken.
daar is ie toch veel te stoer voorTiMOTHYb wrote:Alsjeblieft niet doen, dat ziet er zo verschrikkelijk kinderachtig uit.Nazale wrote:Sarcasme is moeilijk te herkennen bij me zie ik. Zal de volgende keer de tags gebruiken.