Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ligt ook maar net aan de agenten die je hebt hoor :P , ik had 2 keuzes; of telefoon inleveren, of 300 contant betalen. Anders zou ik een boete thuis gestuurd krijgen, heb uiteindelijk niks betaald en gegeven natuurlijk en ook nooit een boete gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ligt ook maar net aan de agenten die je hebt hoor :P , ik had 2 keuzes; of telefoon inleveren, of 300 contant betalen. Anders zou ik een boete thuis gestuurd krijgen, heb uiteindelijk niks betaald en gegeven natuurlijk en ook nooit een boete gezien :P

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jurheinen schreef:
Ligt ook maar net aan de agenten die je hebt hoor :P , ik had 2 keuzes; of telefoon inleveren, of 300 contant betalen. Anders zou ik een boete thuis gestuurd krijgen, heb uiteindelijk niks betaald en gegeven natuurlijk en ook nooit een boete gezien :P

:huh:

Idd, wat voor corrupte agent had je dan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voortaan dus een Nokia 3310 meenemen en die inleveren als je gepakt wordt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chukkels schreef:
Jurheinen schreef:
Ligt ook maar net aan de agenten die je hebt hoor :P , ik had 2 keuzes; of telefoon inleveren, of 300 contant betalen. Anders zou ik een boete thuis gestuurd krijgen, heb uiteindelijk niks betaald en gegeven natuurlijk en ook nooit een boete gezien :P

:huh:

Idd, wat voor corrupte agent had je dan :huh:


Idd xd En waar denk je dat die 300 euro contant heen gegaan zouden zijn? juist in de zakken van diezelfde agent
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 08:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij Code Black viel t geluid ook weg voor een lange 5-10 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 08:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
G1LL schreef:
De organisatie moet zich gewoon houden aan de regels van de politie/gemeente. Zero tolerance drugs is net zoiets als een maximaal dB van 100 (ik zeg maar wat) en daar moet de organisatie zich ook ''gewoon'' aan houden ;) .

Dus dat die festivalganger zijn geld niet op het feest uit kan geven is dan pech, maar wat is 1 op de zoveel 1000. En als die dan toch aan de drugs ging kocht hij gewoon 4 muntjes en 2 flesje water en ging hij 't gewoon bijvullen :P .

Wat was dat met die powerfails dan? Was dat alleen bij de stream of ook gewoon op 't feest zelf dat het geluid uit viel ofzo?


Op het feest zelf. Bij de Raw ook een keer (bij Deetox geloof ik) en blijkbaar aan de main hardstyle are ook een paar keer. Op het laatste heb ik afgesloten bij Len Faki omdat ik kapot geramd was en daar viel hij ook 2 keer uit. Best wel raar dat het blijkbaar overal was.


Ik heb het dit jaar gelukkig niet meegemaakt. Vorig jaar was dat wel echt dramatisch, toen viel een stuk of 7 keer de muziek uit! Echt belachelijk slecht dat zoiets kan gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt omdat er niet genoeg stroom voor handen is, gebeurt dus wel vaker. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
debiel eigenlijk dat ze zo streng zijn op drugs
je haalt er alleen maar mensen mee weg van je feest, die anders geld hadden kunnen uitgeven aan eten en drinken


Wat een beargumentatie! Schitterend :lol:

On: Volledig terecht dat mensen met drugs de drugs af moeten geven en niet naar binnen mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 09:57 
 

Luca77 schreef:
KSwoosh schreef:
debiel eigenlijk dat ze zo streng zijn op drugs
je haalt er alleen maar mensen mee weg van je feest, die anders geld hadden kunnen uitgeven aan eten en drinken


Wat een beargumentatie! Schitterend :lol:

On: Volledig terecht dat mensen met drugs de drugs af moeten geven en niet naar binnen mogen.

naja ze houden allemaal mensen aan maar 98% komt er toch wel door
dus drugs is er toch wel

maar was wel enigzins vergeten wat G1LL zei: ze moeten zich natuurlijk aan de regels van de gemeente houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Luca77 schreef:
KSwoosh schreef:
debiel eigenlijk dat ze zo streng zijn op drugs
je haalt er alleen maar mensen mee weg van je feest, die anders geld hadden kunnen uitgeven aan eten en drinken


Wat een beargumentatie! Schitterend :lol:

On: Volledig terecht dat mensen met drugs de drugs af moeten geven en niet naar binnen mogen.

naja ze houden allemaal mensen aan maar 98% komt er toch wel door
dus drugs is er toch wel

maar was wel enigzins vergeten wat G1LL zei: ze moeten zich natuurlijk aan de regels van de gemeente houden


Wat dat betreft heb je gelijk. Het is natuurlijk dweilen met de kraan open. Maar als je het op een andere situatie betrekt zeg je dus eigenlijk ook dat niemand bij een wetsovertreding of bij crimineel gedrag (waarbij ook 95% er mee weg komt) de gevangenis in moet, want dat kost de samenleving alleen maar geld. Terugkomend op de aanpak van drugs, een organisatie moet zich daar inderdaad gewoon aan houden. Mochten er problemen (op welke manier dan ook) ontstaan die gerelateerd zijn aan drugsgebruik dan is de organisatie daar door wet -en -regelgeving mede voor verantwoordelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Bij Code Black viel t geluid ook weg voor een lange 5-10 minuten.

Zullen ongetwijfeld de beste 10 minuten van zijn set geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:03 
 
Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
Richardd schreef:
Bij Code Black viel t geluid ook weg voor een lange 5-10 minuten.

Zullen ongetwijfeld de beste 10 minuten van zijn set geweest zijn.

+1 :lol:

Zat 's middags even te kijken via de stream, dikke dooie bende bij Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:05 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:07 
 

Das altijd bij emporium. Niks bijzonders, ze hebben zo ongeveer 0.2% te pakken gekregen. Goed bezig :p Denk wel dat ze nu zullen stoppen met gebruiken door die boete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:10 
 
Hardtraxx Addict

Terwijl die maat van mij gewoon geen boete heeft gehad maar taakstraf en in de krant zeggen ze dat iedereen een boete heeft gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:13 
 
Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
Das altijd bij emporium. Niks bijzonders, ze hebben zo ongeveer 0.2% te pakken gekregen. Goed bezig :p Denk wel dat ze nu zullen stoppen met gebruiken door die boete.


Die zullen echt niet stoppen met gebruiken haha, hoogstens met verkopen, als het voor de verkoop bedoeld was, maar dat lijkt me wel aangezien, als je aangehouden word met 2 pillen ze je denk ik wel door laten, zonder de pillen dan wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:25 
 
Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Nazale schreef:
Das altijd bij emporium. Niks bijzonders, ze hebben zo ongeveer 0.2% te pakken gekregen. Goed bezig :p Denk wel dat ze nu zullen stoppen met gebruiken door die boete.


Die zullen echt niet stoppen met gebruiken haha, hoogstens met verkopen, als het voor de verkoop bedoeld was, maar dat lijkt me wel aangezien, als je aangehouden word met 2 pillen ze je denk ik wel door laten, zonder de pillen dan wel.

Verschilt heel erg, ken ook iemand die tijdens het feest gepakt werd.
Moest het afgeven en mocht er daarna weer in.
Maar er zijn ook genoeg feesten waarbij je er dan gewoon niet meer in komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:31 
 

Hard4Us schreef:
Nazale schreef:
Das altijd bij emporium. Niks bijzonders, ze hebben zo ongeveer 0.2% te pakken gekregen. Goed bezig :p Denk wel dat ze nu zullen stoppen met gebruiken door die boete.


Die zullen echt niet stoppen met gebruiken haha, hoogstens met verkopen, als het voor de verkoop bedoeld was, maar dat lijkt me wel aangezien, als je aangehouden word met 2 pillen ze je denk ik wel door laten, zonder de pillen dan wel.

Niet? Lijkt me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:41 
 

denk eerder dat we juist weer wel gaan dealen, om die boete weg te werken
toch makkelijk geld verdienen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:51 
 
Hardtraxx Addict

ze stoppen sowieso niet met gebruiken :P die maat van me gaat iig wel stoppen met dealen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Risico van het vak zeggen we maar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:16 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Risico van het vak zeggen we maar xd


haha ja het is wel zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugs is sowieso kansloos (tegen het zere been schoppen doet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Drugs is sowieso kansloos (tegen het zere been schoppen doet)

Ik zit al met smart te wachten op de eerste die snuift... uh hapt. :corn:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten