Hard4Us schreef:
Nazale schreef:
Das altijd bij emporium. Niks bijzonders, ze hebben zo ongeveer 0.2% te pakken gekregen. Goed bezig :p Denk wel dat ze nu zullen stoppen met gebruiken door die boete.
Die zullen echt niet stoppen met gebruiken haha, hoogstens met verkopen, als het voor de verkoop bedoeld was, maar dat lijkt me wel aangezien, als je aangehouden word met 2 pillen ze je denk ik wel door laten, zonder de pillen dan wel.
Verschilt heel erg, ken ook iemand die tijdens het feest gepakt werd.
Moest het afgeven en mocht er daarna weer in.
Maar er zijn ook genoeg feesten waarbij je er dan gewoon niet meer in komt.