Wat heb ik genoten van de feest! Vooral eigelijk aan de RAW stage
De eerste 2uurtjes aan de main hardstyle gestaan waar de ene na de andere meezinger werd gespeeld..
Gelukkig kreeg ik opeens toch een aardig groepje mee naar de RAW.
De zin die eventjes verdwenen was kwam hellemaal terug toen!
Ik keek het meeste uit naar S&I's maar deze vond ik eigelijk maar wat tegenvallen (misschien ook door men
hoge verwachtingen)
Eerste keer dat ik Deetox hoorde en WAW

beste set van de dag voor mij!
RR ging ook zeer lekker! (beter als op zen album tour waar hij een set van 1uur draaide)
Verder ook nog goed vermaakt! De regen de laatste uren vond ik nog wel best gezellig, ondanks dat ik al
men vrienden kwijt was
++ RAW stage (- hellend vlak aan deze stage)
+ gezellige sfeer
+ de eerste bus die ik tegenkwam op de parking was de mijne (had hem anders nooit gevonden denk ik

)
- het ene na het andere opstootje, op de weg naar buiten en de drukte aan de kluisjes