Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Drugs is sowieso kansloos (tegen het zere been schoppen doet)


Drugs zijn* :thumbup:

Hap hap? Of toch niet helemaal? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:35 
 

p-stylez schreef:
Drugs is sowieso kansloos (tegen het zere been schoppen doet)

Jij bent kansloos, banaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowlands wordt op Nederland 3 uitgezonden en in de krant lees je alleen maar pagina's lang hoe mooi en gezellig het festival wel weer niet was.

Is er een keer een (hard)dance festival, lees je de volgende keer dat 'er wel 40' mensen zijn betrapt met drugs, en niks over die andere 19.960 bezoekers die een hele mooie dag hebben gehad.

Altijd hetzelfde verhaal :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat komt omdat lowlands = lekker blowen en dat is legaal en dus niet slecht voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, maar ondertussen heeft Lowlands ook gewoon een avond/nacht programma met Techno, Drum n Bass en dubstep. Daar wordt ook van alles gebruikt hoor. Maar dat programma zie je ook niet terug in de media natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ow oke didn't know. Maar vind het wel prima allemaal joh zo hoe meer promotie en aandacht in de media hoe meer klotevolk op je geliefde feestjes. Dan maar een wat slechter imago.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:52 
 

Wacht maar tot ze het zelf is geprobeerd hebben, dan schrijven ze wel anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:28 
 
Hardtraxx Elite

Junkenlul schreef:
Wacht maar tot ze het zelf is geprobeerd hebben, dan schrijven ze wel anders

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:52 
 
Hardtraxx Addict

Koelkast schreef:
Ja, maar ondertussen heeft Lowlands ook gewoon een avond/nacht programma met Techno, Drum n Bass en dubstep. Daar wordt ook van alles gebruikt hoor. Maar dat programma zie je ook niet terug in de media natuurlijk.


Daar wordt idd ook zwaar veel harddrugs gebruikt :P
Sowieso op ziekelijk veel festivals wordt gebruikt maar bij hardstyle en hardcore lijkt het alsof het 100x erger is als bij de rest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:12 
 

Schijn bedriegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Koelkast schreef:
Ja, maar ondertussen heeft Lowlands ook gewoon een avond/nacht programma met Techno, Drum n Bass en dubstep. Daar wordt ook van alles gebruikt hoor. Maar dat programma zie je ook niet terug in de media natuurlijk.


Daar wordt idd ook zwaar veel harddrugs gebruikt :P
Sowieso op ziekelijk veel festivals wordt gebruikt maar bij hardstyle en hardcore lijkt het alsof het 100x erger is als bij de rest..

Daar verkijk je je nog aardig op dan! Ben eens naar Subway XL geweest in de Maassilo, een dubstep feestje. En daar lag het gehalte minstens zo hoog.

Hebben wij elkaar trouwens niet gesproken zaterdag? Je naam zegt me opeens wat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:34 
 
Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Analoxx schreef:
Koelkast schreef:
Ja, maar ondertussen heeft Lowlands ook gewoon een avond/nacht programma met Techno, Drum n Bass en dubstep. Daar wordt ook van alles gebruikt hoor. Maar dat programma zie je ook niet terug in de media natuurlijk.


Daar wordt idd ook zwaar veel harddrugs gebruikt :P
Sowieso op ziekelijk veel festivals wordt gebruikt maar bij hardstyle en hardcore lijkt het alsof het 100x erger is als bij de rest..

Daar verkijk je je nog aardig op dan! Ben eens naar Subway XL geweest in de Maassilo, een dubstep feestje. En daar lag het gehalte minstens zo hoog.

Hebben wij elkaar trouwens niet gesproken zaterdag? Je naam zegt me opeens wat. :P


Haha dat klopt man :P Wij hebben elkaar even gesproken idd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:28 
 

Sarcasme is moeilijk te herkennen bij me zie ik. Zal de volgende keer de tags gebruiken.
Hard4Us schreef:
Nazale schreef:
Das altijd bij emporium. Niks bijzonders, ze hebben zo ongeveer 0.2% te pakken gekregen. Goed bezig :p Denk wel dat ze nu zullen stoppen met gebruiken door die boete.


Die zullen echt niet stoppen met gebruiken haha, hoogstens met verkopen, als het voor de verkoop bedoeld was, maar dat lijkt me wel aangezien, als je aangehouden word met 2 pillen ze je denk ik wel door laten, zonder de pillen dan wel.
KSwoosh schreef:
denk eerder dat we juist weer wel gaan dealen, om die boete weg te werken
toch makkelijk geld verdienen
Analoxx schreef:
ze stoppen sowieso niet met gebruiken :P die maat van me gaat iig wel stoppen met dealen haha :P
Chukkels schreef:
Risico van het vak zeggen we maar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:22 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Das altijd bij emporium. Niks bijzonders, ze hebben zo ongeveer 0.2% te pakken gekregen. Goed bezig :p Denk wel dat ze nu zullen stoppen met gebruiken door die boete.


Toch heb ik misschien wel een beetje het gevoel dat jij toch wel een klein beetje sarcastisch aan het doen bent, misschien.. Job! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:20 
 

Toch lijkt het voor de organisator verplichtheid die maar 0.2% pakt en niet echt uitmaakt, maar het hele gesprek gaat hier niet meer over het feest dus toch best slechte publicitieit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Sarcasme is moeilijk te herkennen bij me zie ik. Zal de volgende keer de tags gebruiken.

Alsjeblieft niet doen, dat ziet er zo verschrikkelijk kinderachtig uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:45 
 
Hardtraxx Elite

Hopelijk komen alle setjes online en niet alleen nummers, er werd een zo'n vet nummer gedraaid maar ik weet niet meer wie het gedraaid heeft.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:59 
 

TiMOTHYb schreef:
Nazale schreef:
Sarcasme is moeilijk te herkennen bij me zie ik. Zal de volgende keer de tags gebruiken.

Alsjeblieft niet doen, dat ziet er zo verschrikkelijk kinderachtig uit.

daar is ie toch veel te stoer voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:13 
 
Hardtraxxer

Wat heb ik genoten van de feest! Vooral eigelijk aan de RAW stage :)

De eerste 2uurtjes aan de main hardstyle gestaan waar de ene na de andere meezinger werd gespeeld..
Gelukkig kreeg ik opeens toch een aardig groepje mee naar de RAW.
De zin die eventjes verdwenen was kwam hellemaal terug toen!
Ik keek het meeste uit naar S&I's maar deze vond ik eigelijk maar wat tegenvallen (misschien ook door men
hoge verwachtingen)
Eerste keer dat ik Deetox hoorde en WAW :thumbsup: beste set van de dag voor mij!
RR ging ook zeer lekker! (beter als op zen album tour waar hij een set van 1uur draaide)
Verder ook nog goed vermaakt! De regen de laatste uren vond ik nog wel best gezellig, ondanks dat ik al
men vrienden kwijt was :P

++ RAW stage (- hellend vlak aan deze stage)
+ gezellige sfeer
+ de eerste bus die ik tegenkwam op de parking was de mijne (had hem anders nooit gevonden denk ik :P )

- het ene na het andere opstootje, op de weg naar buiten en de drukte aan de kluisjes
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten