Echt een super vet feest! Jammer genoeg is het niet meerdere malen per jaar zoals Penoze.
Beide een super concept van Loseyourmind
Echt een super vet feest! Jammer genoeg is het niet meerdere malen per jaar zoals Penoze.
Ze hebben nu 2 edities gehad, 6 oktober en 2 maart...klinkt voor mij als een tweemaal jaars evenementRoybrussel wrote:Echt een super vet feest! Jammer genoeg is het niet meerdere malen per jaar zoals Penoze.
1e editie was oktober en deze in maart. Lijkt me dat het dan al 2 keer per jaar gehouden wordtNike wrote:Echt een vette aftermovie. Ik hoop ook echt dat dit 2 of 3 keer per jaar wordt gehouden
patrickjeb wrote:1e editie was oktober en deze in maart. Lijkt me dat het dan al 2 keer per jaar gehouden wordtNike wrote:Echt een vette aftermovie. Ik hoop ook echt dat dit 2 of 3 keer per jaar wordt gehouden
Scherp hoor.Steffnov wrote:Ze hebben nu 2 edities gehad, 6 oktober en 2 maart...klinkt voor mij als een tweemaal jaars evenementRoybrussel wrote:Echt een super vet feest! Jammer genoeg is het niet meerdere malen per jaar zoals Penoze.